Jarosław Kaczyński na Wawelu

Data: 2010-06-19 22:00:10
Autor: mkarwan
Jarosław Kaczyński na Wawelu

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000e66.4c1d16dcnewsgate.onet.pl...
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/,1,3299733,aktualnosc.html

Na dwa dnie przed wyborami..  Po trupach do władzy !!

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

Data: 2010-06-19 22:02:24
Autor: MH
> [...]

> Na dwa dnie przed wyborami..  Po trupach do władzy !!

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
==================

Gdzie Twoim zdaniem jest ten problem ??

MH

Data: 2010-06-19 22:32:23
Autor: mkarwan

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000e70.4c1d2250newsgate.onet.pl...
> Na dwa dnie przed wyborami.. Po trupach do władzy !!

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

==================

Gdzie Twoim zdaniem jest ten problem ??

Twój komentarz jest idiotyczny biorąc pod uwagę informację do której podałeś link.

Data: 2010-06-20 00:36:31
Autor: MH
Jarosław Kaczyński na Wawelu

> ==================
>
> Gdzie Twoim zdaniem jest ten problem ??

Twój komentarz jest idiotyczny biorąc pod uwagę informację do której podałeś link.
=================

Niniejszym skomentowałeś mój komentarz jako idiotyczny w kontekście podanego
linka.. Mógłbyś z łaski swojej nie ograniczać się tylko do swojgo subiektywnego
odczucia , ale "jakoś" to uzasadnić ?! Wówczas będzie podstawa do dyskusji.. W
końcu jest to grupa dyskusyjna !!  Natomiast SUCHE stwierdzenie , że komentarz
jest idiotyczny bez jakiejkolwiek argumentacji może być wypowiedziane przez
każdego idiotę. I to niestety zamyka możliwość dyskusji , a co za tym idzie
obecność "adwersarza" na grupie dyskusyjnej jest bezsensowna.

MH

P.S.  Proszę skoncentrować się nad spamowaniem grupy..  Nie komentuję , ale
rozumiem..  ludziska mają różne hobby.. --

Data: 2010-06-20 08:59:22
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000e81.4c1d466fnewsgate.onet.pl...

> [...]

MH

P.S.  Proszę skoncentrować się nad spamowaniem grupy..  Nie komentuję , ale

Nie wymagaj o swojego adwersarza zbyt wiele , to przeciez tylko mkarwan .:)

cyc

Data: 2010-06-20 10:49:31
Autor: mkarwan
> [...]

każdego idiotę. I to niestety zamyka możliwość dyskusji , a co za tym idzie
obecność "adwersarza" na grupie dyskusyjnej jest bezsensowna.

Tekst ze strony do której podałeś link:
"Jarosław Kaczyński wraz z najbliższą rodziną przybył na Wawel w Krakowie, by odwiedzić grób Marii i Lecha Kaczyńskich.
Dzisiaj szef PiS obchodzi 61. urodziny.
- To będzie dla mnie dzień szczególny.
Nie ma co ukrywać, że bardzo smutny.
Więc na początek będę w Krakowie, ale to nie ma nic wspólnego z kampanią wyborczą - mówił wczoraj Kaczyński."

J. Kaczyński odwiedził grób swojego brata w dniu jego urodzin (są przeciez bliźniakami).
Odwiedziny grobów bliskich osób w dniu ich urodzin są naturalnym wyrazem szacunku dla nich.
Oświadczył przeciez wyraźnie, ze jego wizyta w Krakowie "nie ma nic wspólnego z kampanią wyborczą"

Zatem twój komentarz jest całkowicie niezrozumiały: "Jarosław J. Kaczyński na Wawelu. Na dwa dnie przed wyborami.. Po trupach do władzy !!"
Jest po prostu idiotyczny.
Zechciej mi wytłumaczyć logikę twojego myślenia, która doprowadziła cię do takiego komentarza.

Data: 2010-06-20 11:16:29
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvkkn0$msl$1news.onet.pl...

> [...]

Jest po prostu idiotyczny.
Zechciej mi wytłumaczyć logikę twojego myślenia, która doprowadziła cię do takiego komentarza.

No powiem Ci mkarwan , ze tym razem masz racje .
Kandydat na prezydenta na Wawelu nie mogl szukac wyborczego wparcia . Takie podejrzenie jest absurdalne .
Jesli bowiem cokolwiek moglby tam "ugrac " to tylko zmniejszenie elektoratu jako , ze przypomnial swoja obecnoscia tam , kto jest winny smolenskiej katastrofy !.
A to przeciez nie moglo J.Kaczynskiemu  przyspozyc glosow .
Nie , zdecydowanie nie szukal tam wyborczego wsparcia .

cyc

Data: 2010-06-20 11:21:06
Autor: cytryna
> [...]

Jest po prostu idiotyczny.
Zechciej mi wytłumaczyć logikę twojego myślenia, która doprowadziła cię do takiego komentarza.

z Internetu:

Platforma nie wykorzystuje tragedii smoleńskiej w kampanii? Już nieaktualne.

.... Bronisław Komorowski pospieszył na Wawel, aby złożyć kwiaty na grobie Lecha Kaczyńskiego. O fakcie tym donosi serwis wyborczy gazeta.pl.

Pisaliśmy już, że w dniu jutrzejszym Wawel odwiedzi Jarosław Kaczyński. Ma to jednak być wizyta prywatna, bez kamer i mikrofonów. Jest to prywatność dyskusyjna, skoro o tej wizycie wszyscy wiemy, jednak obecność Kaczyńskiego przy grobie brata i bratowej da się również wytłumaczyć inaczej niż potrzebą wyborczą.

Nie ma natomiast innego niż kampania wyborcza wytłumaczenia wizyty Bronka na grobie politycznego konkurenta, którego wyśmiewał po wizycie w Gruzji mówiąc jaka wizyta, taki zamach. Oczywiście, oddanie hołdu zmarłemu przeciwnikowi się chwali, ale chyba niekoniecznie w tak gorącym czasie jak teraz?

Politycy Platformy Obywatelskiej wielokrotnie zarzucali Jarosławowi Kaczyńskiemu i jego sztabowi wykorzystywanie tragedii smoleńskiej w kampanii wyborczej. Dziś kandydat Platformy osobiście użył tego motywu w swojej kampanii i nie widzi w tym niczego złego.

W innych warunkach moglibyśmy pomyśleć, że Komorowskiego na Wawel wepchnęła polityczna desperacja jego własnego sztabu. Ale to przecież niemożliwe, skoro oficjalnym celem sztabowców marszałka jest pewne zwycięstwo w pierwszej turze, prawda?

Data: 2010-06-20 11:40:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000ea5.4c1ddd82newsgate.onet.pl...

[...]

Takie same joby dostałby gdyby nie pospieszył na Wawel będąc w Krakowie.

Jarosław Kaczyński na Wawelu