Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.

Data: 2010-07-30 08:57:36
Autor: mkałrwan jest debilem
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
Zdruzgotany, zrezygnowany i przybity. Taki jest dzi¶ szef PiS Jarosław Kaczyński (61 l.). Na zamkniętym posiedzeniu partii, w gronie najbliższych współpracowników, dał wyraz emocjom, których nie okazuje na co dzień: - Nic mi już w życiu nie zostało. Tylko wyja¶nienie ¶mierci brata - wyznał. Czy dlatego publicznie wypowiada się tak ostro o okoliczno¶ciach tragedii w Smoleńsku?

Kaczyńskim tym osobistym wyznaniem zaskoczył nawet polityków swej partii, którzy go dobrze znaj±. - Straciłem wszystko. Wszystkich, których kocham - powiedział człowiek, który dot±d raczej nie okazywał emocji.

- Prezes nie mówił tego jakim¶ podniesionym głosem, tylko cicho, ale tym bardziej każde jego słowo brzmiało tak przejmuj±co - opowiada nam jeden z uczestników sobotniego posiedzenia Rady Politycznej PiS. - On nie pogodził się jeszcze z tym, co się stało. Stracił swoj± połówkę, brata bliĽniaka - mówi Faktowi poseł PiS Zbigniew Kozak (49 l.).

A posłanka Elżbieta Jakubiak (44 l.) dodaje, że Kaczyński ma prawo do takich emocji. - O ¶mierci Lecha Kaczyńskiego mówi się: zgin±ł prezydent z małżonk±. A dla Jarosława Kaczyńskiego zgin±ł po prostu brat i bratowa, prawie cała rodzina, jak± miał - tłumaczy.

Dlatego politycy PiS nie dziwi± się już, że Jarosław Kaczyński tak bardzo skupia się na wyja¶nieniu smoleńskiej tragedii. - Każdy człowiek za punkt honoru postawiłby sobie doj¶cie do prawdy o tej katastrofie. Każdy członek każdej rodziny - tłumaczy szefa europoseł PiS Tadeusz Cymański (55 l.).

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Kaczynski-nic-mi-juz-w-zyciu-nie-zostalo,wid,12523075,wiadomosc_prasa.html

Gdybym był religijny, to napisałbym, że Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy. Ponieważ nie jestem, ograniczę się do jednego zdania: nie mam współczucia dla tej karykatury człowieka.

Przemysław Warzywny

"Prokuratorzy wojskowi spotkali się wczoraj z rodzinami ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu. Jarosław Kaczyński wykorzystał spotkanie, by wygłosić polityczn± deklarację. Czę¶ć sali przyjęła j± buczeniem."

Data: 2010-07-30 09:24:41
Autor: WW
Jarosław Kaczyński: nic mi już w ż yciu nie zostało.
W dniu 2010-07-30 08:57, mkałrwan jest debilem pisze:
Zdruzgotany, zrezygnowany i przybity. Taki jest dziś szef PiS Jarosław
Kaczyński (61 l.). Na zamkniętym posiedzeniu partii, w gronie
najbliższych współpracowników, dał wyraz emocjom, których nie okazuje na
co dzień: - Nic mi już w życiu nie zostało. Tylko wyjaśnienie śmierci
brata - wyznał. Czy dlatego publicznie wypowiada się tak ostro o
okolicznościach tragedii w Smoleńsku?

Taka sama prawda jak deklaracja zakończenia wojny polski-polskiej.
KĹ‚amie bydlak i tyle.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-07-30 10:10:05
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
Jak to nic?
Na pewno ma więcej niż przeciętny nauczyciel w Polsce, który może mieć gówno przy takich proporcjach relacji cen paliw, energii, nieruchomosci, jedzenia, RTV, AGD itd do zarobkow.
Ma fajnom bratanicem i jest prawujkiem jej dzieci,
chyba że to NIC dla tego jełopa, który nie wprowadził nam Polakom tak długo już oczekiwanej twardej i stabilnej waluty EUR do dzisiaj.
On i jego rzydowscy doradcy.
Tfu!

Data: 2010-07-30 12:34:58
Autor: Krzysztof
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i2tt52$13d$1inews.gazeta.pl...
[...]
Najwyzszy czas zwolnic fotel prezesa partii - a jarek moze sie zajac wyjasnianiem smierci brata. Przeciez cała partia nie bedzie sie zajmowac TYLKO katastrofa smolenska.
PS:Ma dobry moment - J.Palikot obiecal mu placic rente pezez 4 lata do emerytury.
K.

Data: 2010-07-30 13:19:32
Autor: Marek Czaplicki
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
mkałrwan jest debilem wrote:
Dlatego politycy PiS nie dziwią się już, że Jarosław Kaczyński tak bardzo
skupia się na wyjaśnieniu smoleńskiej tragedii. - Każdy człowiek za punkt
honoru postawiłby sobie dojście do prawdy o tej katastrofie. Każdy członek
każdej rodziny - tłumaczy szefa europoseł PiS Tadeusz Cymański (55 l.).
czy też każdy człowiek rzucałby ostarżenia na całe państwo i jego
przedstawicieli, dlatego że odeszli członkowie jego bliskiej rodziny? nie
dziwię się, że pan Jarosław Kaczyński to robi, ponieważ w jego pojmowaniu
świata nie ma furtki na zbieg nieszczęśliwych przypadków owocujący
tragedią. jak cały czas dopatruje się spisków to trudno się dziwić, że i
śmierć brata i bratowej rozpatruje w ten sposób.

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,
71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149,

Data: 2010-07-30 15:50:20
Autor: WW
[...]

Problem w tym, że moralnie to on właśnie jest odpowiedzialny za śmierć brata.
Wściekłe wrzaski i oskarżenie wszystkich mają za zadanie odwrócić uwagę od tego właśnie faktu.

Data: 2010-07-30 18:38:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-30 15:50, WW pisze:

[...]

Co przez to rozumiesz, WW?

Data: 2010-07-30 18:45:04
Autor: u2
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
W dniu 2010-07-30 15:50, WW pisze:
Problem w tym, że moralnie to on wła¶nie jest odpowiedzialny za ¶mierć
brata.
W¶ciekłe wrzaski i oskarżenie wszystkich maj± za zadanie odwrócić uwagę
od tego wła¶nie faktu.

No wła¶nie, gdyby poleciał z bratem i zgin±ł wtedy byłby poza wszelkimi
podejrzeniami :]

To taki test na czarownice jak w ¶redniowieczu.

Data: 2010-07-30 12:53:47
Autor: Grzegorz Z.
On 30 Lip, 18:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

podejrzeniami :]

To taki test na czarownice jak w ¶redniowieczu.

No wła¶nie - skoro teraz Tusk jest przez coniektórych "podejrzany" to
gdyby Jarek był w tym roku premierem zamiast Tuska to czy wtedy już by
go nie "podejrzewali" ?

Data: 2010-07-30 22:01:36
Autor: u2
W dniu 2010-07-30 21:53, Grzegorz Z. pisze:
On 30 Lip, 18:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

W±tpliwe, aby wtedy czeki¶ci zdecydowali się na taki zamach.

Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.