Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.

Data: 2010-07-30 10:10:05
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.
Jak to nic?
Na pewno ma więcej niż przeciętny nauczyciel w Polsce, który może mieć gówno przy takich proporcjach relacji cen paliw, energii, nieruchomosci, jedzenia, RTV, AGD itd do zarobkow.
Ma fajnom bratanicem i jest prawujkiem jej dzieci,
chyba że to NIC dla tego jełopa, który nie wprowadził nam Polakom tak długo już oczekiwanej twardej i stabilnej waluty EUR do dzisiaj.
On i jego rzydowscy doradcy.
Tfu!

Jarosław Kaczyński: nic mi już w życiu nie zostało.