Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry

Data: 2011-08-13 16:09:41
Autor: Zennon
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
Data: 2011-08-13 19:58:36
Autor: jadrys
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
W dniu 2011-08-13 16:09, Zennon pisze:

Po prostu gołym okiem widać, co mu jest ;)

Zennon

Tak? Czyli co podejrzewasz?

Data: 2011-08-13 20:50:43
Autor: VSS
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
W wiadomości:j26e9g$s6m$2@news.onet.pl,
jadrys <Che@yahoo.com> nastukał:
Tak? Czyli co podejrzewasz?

zespół PiS: Paranoja i Schizofrenia

--
VSS

Data: 2011-08-13 21:05:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 20:50, VSS pisze:
W wiadomości:j26e9g$s6m$2@news.onet.pl,
jadrys <Che@yahoo.com> nastukał:
Tak? Czyli co podejrzewasz?

zespół PiS: Paranoja i Schizofrenia

Bardzo jestem ciekawy jak ty byś się zachowywał gdyby cię tak jak jego wykolegowali kolesie od okrągłego stołu?

Data: 2011-08-13 21:11:06
Autor: Zennon

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j26hrb$885$2news.onet.pl...
[...]

Nie wykolegowali, tylko z litości pozwolili siedzieć na końcu stołu.

Zennon

Data: 2011-08-13 21:16:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:11, Zennon pisze:

[...]

Sorry, ale chyba nie jesteś zbyt bystrym obserwatorem naszej sceny politycznej.. Jarosław K. jest jedną z czołowych postaci tego spisku.

Data: 2011-08-13 21:31:40
Autor: MH
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
ńskiej dewoty

Sorry, ale chyba nie jesteś zbyt bystrym obserwatorem naszej sceny

politycznej.. Jarosław K. jest jedną z czołowych postaci tego spisku.

ŁOŁ !!!!  Masz przerąbane u wielkowolskiej dewoty !!!

MH

Data: 2011-08-13 21:35:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:31, MH pisze:
ŁOŁ !!!! Masz przerąbane u wielkowolskiej dewoty !!! MH

Wyrażaj się, MH.

Data: 2011-08-14 02:40:37
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 21:35:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-13 21:31, MH pisze:
ŁOŁ !!!! Masz przerąbane u wielkowolskiej dewoty !!! MH

Wyrażaj się, MH.

Bardzo ciekawe określenie tego indywiduum.

--
stevep

Data: 2011-08-13 21:45:20
Autor: Lorn
[...]

LOL. Usunie jego UID z Pierdu-pierdu :)

Data: 2011-08-13 21:44:11
Autor: Lorn
[...]

Taca z wódką była zakamuflowana :>

Data: 2011-08-13 21:27:29
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Eeetam..., pseston gupoty fandzolic JAMDRYSIE...!!!

- ten POKRAK nacytol siem Sienkiewicuw, "Panuw Welodyjowskich" naloglondol ina "WADZEM" zachorowol.
Bojak wiadomo, maluskie, zeby cosik znacyly, to "wysoko" stoc musom, alon pseca KURDUPLEM jezd...

Data: 2011-08-13 21:35:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:27, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No nie bardzo. Wszyscy się z tym "Kurduplem" liczą.

Data: 2011-08-13 21:43:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 21:35, jadrys pisze:
No nie bardzo. Wszyscy się z tym "Kurduplem" liczą.

W jakim sensie liczą? :> On wzbudza we mnie jedynie politowanie :>

Data: 2011-08-13 22:17:02
Autor: Polok_Prawdziwy

jadrys wrote:

[...]

Pseston...

- nowet mamuska siem znim nielicy, bomu nowet na deskotekem pujsc niepozwolo, acodopiro lo burdelu godac!

Data: 2011-08-13 21:42:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 21:05, jadrys pisze:
[...]

Za mało wypił z Kiszczakiem... Oo zapomniałem, on tylko serwował wódkę :>

Data: 2011-08-13 23:46:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Kolesie od okrągłego stołu to głownie Michnik i jego poplecznicy.
Jarosław Kaczyński z Michnikiem jeszcze przed stanem wojennym zadarł podczas polemik na łamach prasy podziemnej. Michnik to wbrew opinii taki mały człowiek, który ma o sobie wielkie mniemanie i załorzę się, że bardzo wkurzało go, gdy jakiś "kurdupel" mógł mieć inne zdanie niż on, a do tego jeszcze starał się je wyrażać długimi felietonami w prasie podziemnej.

BTW Gdy czyta się Jarosława z tamtego okresu (z wczesnych lat 80), to widać, że do dziś wiele się nie zmienił. Ten sam styl wypowiedzi, podobne poglądy na wiele spraw, patriotyczne nastawienie do Polski - jego "patriotyzm gospodarczy" nie jest żadnym mitem. On tak ma conajmniej od lat 70-tych, czyli od czasów, gdy nikt jeszcze nawet nie przypuszczał, że w Polsce będzie tak jak teraz...

Póżniej, na początku lat 90-tych (na YT jest film z 93 r. i ktoś go na grupie ogłaszał kilka miesięcy temu) Jarosław z Michnikiem nadal zadzierał, ale już w studiach telewizyjnych, ośmielając się mieć inne zdanie niż Michnik, kontrargumentując go przy tym w dość rzeczowy sposób, a to na pewno bolało...
--
Pit

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sat, 13 Aug 2011 21:05:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Bardzo jestem ciekawy jak ty byś się zachowywał gdyby cię tak jak jego wykolegowali kolesie od okrągłego stołu?

 parcie kaczynskiego na wladze graniczy z obledem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sat, 13 Aug 2011 19:58:36 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-13 16:09, Zennon pisze:

> Po prostu gołym okiem widać, co mu jest ;)
>
> Zennon

Tak? Czyli co podejrzewasz?

 demencja starcza?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-13 22:01:16
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108131409.UTC.j260jc$mi5$1tioat.net...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szef-PiS-nie-musi-do-psychiatry,wid,13686226,wiadomosc.html

Po prostu gołym okiem widać, co mu jest ;)

Zennon
Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!
AZ

Data: 2011-08-13 22:04:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 22:01, Kaczysta pisze:

[...]

Gdyby był zdrowy... Paranoik na wysokim stanowisku, to dopiero przerażające. :> Dlatego zakosztuje kolejnej porażki. :>

Data: 2011-08-13 22:19:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczysta wrote:

[...]

Znacysiem, pocymto poznac, po kurduplowatosci, cytes po zembach...?

Data: 2011-08-13 22:26:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 22:19, Polok_Prawdziwy pisze:
Kaczysta wrote:

[...]

Uo on chyba miał na myśli Wolaka :> Oczywista oczywistość, że po włosach w nosie ;-P

Data: 2011-08-13 22:33:41
Autor: Polok_Prawdziwy

Kaczysta wrote:

[...]

Cheee...!!! cheee...!!! cheee...!!!

Data: 2011-08-13 23:12:34
Autor: pluton_
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!

Dwoch Eskimosow juz zeszlo na zawal z przerazenia.

Nullification

Data: 2011-08-13 23:55:27
Autor: pluton_
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
> Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!

Dwoch Eskimosow juz zeszlo na zawal z przerazenia.

No i po namysle musze dodac, ze mnie tez ten fakt nie zachwyca.
Taki glupek Polakiem...

Nullification

Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry