Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry

Data: 2011-08-13 22:01:16
Autor: Kaczysta
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108131409.UTC.j260jc$mi5$1tioat.net...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szef-PiS-nie-musi-do-psychiatry,wid,13686226,wiadomosc.html

Po prostu gołym okiem widać, co mu jest ;)

Zennon
Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!
AZ

Data: 2011-08-13 22:04:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 22:01, Kaczysta pisze:

[...]

Gdyby był zdrowy... Paranoik na wysokim stanowisku, to dopiero przerażające. :> Dlatego zakosztuje kolejnej porażki. :>

Data: 2011-08-13 22:19:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczysta wrote:

[...]

Znacysiem, pocymto poznac, po kurduplowatosci, cytes po zembach...?

Data: 2011-08-13 22:26:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-13 22:19, Polok_Prawdziwy pisze:
Kaczysta wrote:

[...]

Uo on chyba miał na myśli Wolaka :> Oczywista oczywistość, że po włosach w nosie ;-P

Data: 2011-08-13 22:33:41
Autor: Polok_Prawdziwy

Kaczysta wrote:

[...]

Cheee...!!! cheee...!!! cheee...!!!

Data: 2011-08-13 23:12:34
Autor: pluton_
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!

Dwoch Eskimosow juz zeszlo na zawal z przerazenia.

Nullification

Data: 2011-08-13 23:55:27
Autor: pluton_
Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry
> Tak - jest Polakiem! I to dla niektórych jest przerażające!

Dwoch Eskimosow juz zeszlo na zawal z przerazenia.

No i po namysle musze dodac, ze mnie tez ten fakt nie zachwyca.
Taki glupek Polakiem...

Nullification

Jarosław Kaczyński nie musi iść do psychiatry