Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Data: 2010-07-01 19:07:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.
Kandydat PiS na prezydenta Jarosław Kaczyński powiedział w Sosnowcu, że cieszyłby się, gdyby jego kandydaturę poparł eurodeputowany Adam Gierek, syn b. pierwszego sekretarza KC PZPR. Kaczyński uważa, że Edward Gierek był "komunistycznym, ale jednak patriotą".

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3315604,aktualnosc.html

Co kurdupel jeszcze powie przed ciszą wyborczą?

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-01 19:13:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 19:07, mkałrwan jestem debilem pisze:
[...]

Prawda w oczy kole pełobandę z kałeckim na czele :)

Data: 2010-07-01 11:12:06
Autor: zbig
On 1 Lip, 19:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-01 19:07, mka rwan jestem debilem pisze:

> Kandydat PiS na prezydenta Jaros aw Kaczy ski powiedzia w Sosnowcu, e
> cieszy by si , gdyby jego kandydatur popar eurodeputowany Adam Gierek, syn
> b. pierwszego sekretarza KC PZPR. Kaczy ski uwa a, e Edward Gierek by
> "komunistycznym, ale jednak patriot ".

Prawda w oczy kole pe oband z ka eckim na czele :)

Edward Gierek był agentem Kominternu wysłanym na zachód dla
propagowania wszechświatowej rewolucji. Ma na sumieniu choćby
Stanisława Pyjasa. Ale jak sądze pisomohery gładko to przełkną.

Data: 2010-07-01 20:16:18
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:
Prawda w oczy kole pe oband z ka eckim na czele :)

Edward Gierek był agentem Kominternu wysłanym na zachód dla
propagowania wszechświatowej rewolucji.

Prawda, ale przewerbowany powrócił do macierzy i zaczął pracować dla
dobra PRL-u oraz Zachodu :)

Ma na sumieniu choćby
Stanisława Pyjasa. Ale jak sądze pisomohery gładko to przełkną.

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę. Zauważ
jak esbuce się rozmnożyli po dojściu Jeruzela do władzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeł :)

Data: 2010-07-01 19:28:30
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2cdb72$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę. Zauważ
jak esbuce się rozmnożyli po dojściu Jeruzela do władzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeł :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zginął Pyjas? Kolejny niekompetentny dupek.

Zennon

Data: 2010-07-01 21:30:47
Autor: u2
Jarosław Kaczyński o Gierku: był pa triotą.
W dniu 2010-07-01 21:28, Eulalia Browarek pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4c2cdb72$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spó³ka, podobnie jak Popie³uszkê. Zauwa¿
jak esbuce siĂŞ rozmnoÂżyli po dojÂściu Jeruzela do wÂładzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeÂł :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zgin¹³ Pyjas? Kolejny niekompetentny dupek.

Zennon

Pierdolisz wesz-bucu. Jeruzel nigdy nie pogodził się, że Gierek może
przewodniczyć PRLem. Stąd jego liczne prowokacje. Ścieżki zdrowia w
Lublinie, śmierć Pyjasa itd.

Data: 2010-07-01 19:48:08
Autor: Eulalia Browarek

U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spó3ka, podobnie jak Popie3uszke. Zauwa?
jak esbuce sie rozmno?yli po doj?ciu Jeruzela do w3adzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kube3 :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zgin?3 Pyjas?
[...]

Buchacha...  Nisko upadliście, żeby wybielać komuchów morderców, żeby Prezio mógł się podlizać 14% elektoratu Napieralskiego.

Zennon

Data: 2010-07-01 21:35:11
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]

Picowcy tak mają. Pieprzą głupoty bez przerwy. To z wrodzonego lenistwa. Nie chce im się sprawdzić w golach czy gdzie?

Data: 2010-07-01 21:47:57
Autor: PaPi
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.
Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę.

Stanislaw Pyjas - urodzony 4 sierpnia 1953 w Zywcu, zabity 7 maja 1977 w Krakowie.
Edward Gierek byl I sekretarzem KC PZPR do 6 wrzesnia 1980, czyli jeszcze ponad 3 lata po smierci Stanislawa Pyjasa.

No ale czegoz wymagac od elektoratu PiS...

Data: 2010-07-01 19:24:45
Autor: 'heÂŽsk'
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriot±.
On Thu, 1 Jul 2010 19:07:49 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 to juz staje sie obrzydliwe.

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 21:20:45
Autor: mkałrwan jest debilem
JarosĹ?aw KaczyĹ?ski o Gierku: byĹ? patriotÂą.
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

Tak jak autor tych słów.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 19:30:18
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ii17$7jk$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
pare razy tu sie wypowiadalismy o Gierku - chocby o ile pamietam z Raffem i w pelni zgadzamy sie z Kaczynskim
awe

Data: 2010-07-01 21:22:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

pare razy tu sie wypowiadalismy o Gierku - chocby o ile pamietam z Raffem i w pelni zgadzamy sie z Kaczynskim.

A jest taka wypowiedź Kaczyńskiego, z którą się nie zgadzacie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 00:13:37
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ipub$8ul$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
JK zgadza sie z nami a my z nim. Myslimy po prostu tak samo. No moze sa drobne roznice. Ja np. od razu przeznaczylbym cie do rozwalki. Wiadac JK milosierny:-)
awe

Data: 2010-07-02 07:41:56
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Wiem, że miłosierny, Tuska też nie zastrzelił w windzie, tylko wymachiwał pistolecikiem. Dobry z niego chłop, wszystko może, a nic nie robi.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 11:18:05
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ju75$bkg$1inews.gazeta.pl...

[...]

a co ty sie dziwisz Kaczynskiemu, jak Tusk za pazucha trzymal igle z AIDS i grozil
awe

Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.