Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Data: 2010-07-01 19:13:52
Autor: u2
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.
W dniu 2010-07-01 19:07, mkałrwan jestem debilem pisze:
Kandydat PiS na prezydenta Jarosław Kaczyński powiedział w Sosnowcu, że cieszyłby się, gdyby jego kandydaturę poparł eurodeputowany Adam Gierek, syn b. pierwszego sekretarza KC PZPR. Kaczyński uważa, że Edward Gierek był "komunistycznym, ale jednak patriotą".

Prawda w oczy kole pełobandę z kałeckim na czele :)

Data: 2010-07-01 11:12:06
Autor: zbig
On 1 Lip, 19:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-01 19:07, mka rwan jestem debilem pisze:

> Kandydat PiS na prezydenta Jaros aw Kaczy ski powiedzia w Sosnowcu, e
> cieszy by si , gdyby jego kandydatur popar eurodeputowany Adam Gierek, syn
> b. pierwszego sekretarza KC PZPR. Kaczy ski uwa a, e Edward Gierek by
> "komunistycznym, ale jednak patriot ".

Prawda w oczy kole pe oband z ka eckim na czele :)

Edward Gierek był agentem Kominternu wysłanym na zachód dla
propagowania wszechświatowej rewolucji. Ma na sumieniu choćby
Stanisława Pyjasa. Ale jak sądze pisomohery gładko to przełkną.

Data: 2010-07-01 20:16:18
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:
Prawda w oczy kole pe oband z ka eckim na czele :)

Edward Gierek był agentem Kominternu wysłanym na zachód dla
propagowania wszechświatowej rewolucji.

Prawda, ale przewerbowany powrócił do macierzy i zaczął pracować dla
dobra PRL-u oraz Zachodu :)

Ma na sumieniu choćby
Stanisława Pyjasa. Ale jak sądze pisomohery gładko to przełkną.

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę. Zauważ
jak esbuce się rozmnożyli po dojściu Jeruzela do władzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeł :)

Data: 2010-07-01 19:28:30
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2cdb72$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę. Zauważ
jak esbuce się rozmnożyli po dojściu Jeruzela do władzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeł :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zginął Pyjas? Kolejny niekompetentny dupek.

Zennon

Data: 2010-07-01 21:30:47
Autor: u2
Jarosław Kaczyński o Gierku: był pa triotą.
W dniu 2010-07-01 21:28, Eulalia Browarek pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4c2cdb72$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spó³ka, podobnie jak Popie³uszkê. Zauwa¿
jak esbuce siĂŞ rozmnoÂżyli po dojÂściu Jeruzela do wÂładzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kubeÂł :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zgin¹³ Pyjas? Kolejny niekompetentny dupek.

Zennon

Pierdolisz wesz-bucu. Jeruzel nigdy nie pogodził się, że Gierek może
przewodniczyć PRLem. Stąd jego liczne prowokacje. Ścieżki zdrowia w
Lublinie, śmierć Pyjasa itd.

Data: 2010-07-01 19:48:08
Autor: Eulalia Browarek

U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2010-07-01 20:12, zbig pisze:

Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spó3ka, podobnie jak Popie3uszke. Zauwa?
jak esbuce sie rozmno?yli po doj?ciu Jeruzela do w3adzy. Za Edzia Gierka
mordy mieli zamoczone w kube3 :)

A Ty homosovieticusie masz mature? Wiesz w którym roku i gdzie zgin?3 Pyjas?
[...]

Buchacha...  Nisko upadliście, żeby wybielać komuchów morderców, żeby Prezio mógł się podlizać 14% elektoratu Napieralskiego.

Zennon

Data: 2010-07-01 21:35:11
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]

Picowcy tak mają. Pieprzą głupoty bez przerwy. To z wrodzonego lenistwa. Nie chce im się sprawdzić w golach czy gdzie?

Data: 2010-07-01 21:47:57
Autor: PaPi
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.
Pyjasa ma na sumieniu Jeruzel i spółka, podobnie jak Popiełuszkę.

Stanislaw Pyjas - urodzony 4 sierpnia 1953 w Zywcu, zabity 7 maja 1977 w Krakowie.
Edward Gierek byl I sekretarzem KC PZPR do 6 wrzesnia 1980, czyli jeszcze ponad 3 lata po smierci Stanislawa Pyjasa.

No ale czegoz wymagac od elektoratu PiS...

Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.