Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Data: 2010-07-01 19:30:18
Autor: awe
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ii17$7jk$1inews.gazeta.pl...
Kandydat PiS na prezydenta Jarosław Kaczyński powiedział w Sosnowcu, że cieszyłby się, gdyby jego kandydaturę poparł eurodeputowany Adam Gierek, syn b. pierwszego sekretarza KC PZPR. Kaczyński uważa, że Edward Gierek był "komunistycznym, ale jednak patriotą".

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3315604,aktualnosc.html

Co kurdupel jeszcze powie przed ciszą wyborczą?

Przemysław Warzywny

-- -- -- -- -- -- -
pare razy tu sie wypowiadalismy o Gierku - chocby o ile pamietam z Raffem i w pelni zgadzamy sie z Kaczynskim
awe

Data: 2010-07-01 21:22:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

pare razy tu sie wypowiadalismy o Gierku - chocby o ile pamietam z Raffem i w pelni zgadzamy sie z Kaczynskim.

A jest taka wypowiedź Kaczyńskiego, z którą się nie zgadzacie?

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 00:13:37
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ipub$8ul$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
JK zgadza sie z nami a my z nim. Myslimy po prostu tak samo. No moze sa drobne roznice. Ja np. od razu przeznaczylbym cie do rozwalki. Wiadac JK milosierny:-)
awe

Data: 2010-07-02 07:41:56
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Wiem, że miłosierny, Tuska też nie zastrzelił w windzie, tylko wymachiwał pistolecikiem. Dobry z niego chłop, wszystko może, a nic nie robi.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 11:18:05
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0ju75$bkg$1inews.gazeta.pl...

[...]

a co ty sie dziwisz Kaczynskiemu, jak Tusk za pazucha trzymal igle z AIDS i grozil
awe

Jarosław Kaczyński o Gierku: był patriotą.