Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego

Data: 2020-12-14 09:27:53
Autor: A. Filip
Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego
https://tvn24.pl/polska/warszawa-protesty-w-rocznice-wprowadzenia-stanu-wojennego-ludwika-wlodek-i-eliza-olczyk-komentuja-4776011
W rocznicę stanu wojennego protest w pobliżu domu
Kaczyńskiego. "Straszliwie ironiczny chichot historii"
; 13 grudnia 2020, 19:20

Obecnie rządzący kiedyś mieli tradycję protestowania 13 grudnia pod
domem generała Jaruzelskiego. Dziś te protesty przeszły przed dom
Jarosława Kaczyńskiego - mówiła w "Faktach po Faktach" *w TVN24*
socjolożka i reporterka Ludwika Włodek. [...]

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Jak dla mnie pasuje "nie gorzej".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-14 06:21:04
Autor: Jan Osik
On Monday, December 14, 2020 at 9:27:56 AM UTC+1, A. Filip wrote:
[...]

Przypomnij, Andrzejku, kto doprowadził do rozbiorów Polski? Nie przypadkiem tzw. targowica na spółkę z biskupami i Kościołem?
Dzisiaj mamy pistargowicę, Kościół, rączka w rączkę rozkradających Polskę.

Data: 2020-12-14 15:40:27
Autor: A. Filip
Jan Osik <japanizer@japanizer.org> pisze:
[...]

Do trzeciego rozbioru Polski nie doprowadzili żarliwi obrońcy demokracji
(szlacheckiej) przed królem tyranem przy pomocy "niewielkiej i
bezinteresownej"  zagranicznej pomocy?  No i obronili demokracje
(szlachecką) na chwilę a zaraz potem Polski nie było na mapie
politycznej, znikł z niej rosyjski protektorat.
[ AFAIR wojska rosyjskie stacjonowały w Rzeczpospolitej od Wojny
Północnej (1721)]

"Za darmo nic, darmo nie ma już nic" - jak jełopozycja sądzi że
zagranica jej pomoże za darmo to zaiste są totalną jełopozycją.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-14 11:01:58
Autor: Jan Osik
On Monday, December 14, 2020 at 3:41:19 PM UTC+1, A. Filip wrote:
Jan Osik <japa...@japanizer.org> pisze:
> [...]
Do trzeciego rozbioru Polski nie doprowadzili żarliwi obrońcy demokracji (szlacheckiej) przed królem tyranem przy pomocy "niewielkiej i bezinteresownej" zagranicznej pomocy?

Tak, zupełnie nie znasz polskiej historii, Andrzejku.

Data: 2020-12-14 20:24:43
Autor: A. Filip
> [...]

Tak, zupełnie nie znasz polskiej historii, Andrzejku.

Marnujesz się człowieku poza kabaretem :-)

Jak ci się w pale nie mieści że można inaczej interpretować historię niż
ty to nadajesz się nowego wspaniałego świata wolności (jedynie)
*słusznego* słowa bo do przekonywania "nie za bardzo" (na szczęście).

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-14 19:30:47
Autor: andal
On Mon, 14 Dec 2020 20:24:43 +0100, A. Filip wrote:

> [...]

ty to nadajesz się nowego wspaniałego świata wolności (jedynie)
*słusznego* słowa bo do przekonywania "nie za bardzo" (na szczęście).

widze za masz owsiki

Data: 2020-12-14 16:03:51
Autor: u2
W dniu 14.12.2020 o 15:40, A. Filip pisze:
[ AFAIR wojska rosyjskie stacjonowały w Rzeczpospolitej od Wojny
Północnej (1721)]

to teraz jak stacjonują wojska USA należy zrobić też taki myk, wypowiedzieć wojnę USA, a następnego dnia się poddać, wtedy Bolanda będzie w USA:)))))))))))))))

Data: 2020-12-14 17:08:48
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Indianie poddali się USA i są w USA.  Co za szczęściarze.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-14 17:38:11
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 17:08, A. Filip pisze:

[...]

Wybici w pień.
--
boukun

Data: 2020-12-14 17:53:55
Autor: u2
W dniu 14.12.2020 o 17:38, boukun pisze:
[...]

nie ściemniaj esbecki kapusiu, mają rezerwaty i kasyna, no i budują wielki pomnik w skale:)))))))))))))))))))))))

Data: 2020-12-14 18:00:36
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 17:53, tłuk pisze:

[...]

Jeb się tłuku upośledzony.
--
boukun

Data: 2020-12-14 21:51:02
Autor: u2
W dniu 14.12.2020 o 18:00, boukun pisze:
[...]

właściwie to Polacy budują w skale pomnik wodza Indian Crazy Horse, esbecki kapuś nie wie o tym:)))))))))))))))))))

Data: 2020-12-14 22:02:01
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 21:51, tłuk pisze:

[...]

I przywróci to życie Indianom pomordowanym przez najeźdźców z zachodu tłuku?
--
boukun

Data: 2020-12-14 21:29:53
Autor: andal
On Mon, 14 Dec 2020 22:02:01 +0100, boukun wrote:

[...]

sami by sie wymordowali na wzajem, tak jak twoje mongoly to robily

Data: 2020-12-14 22:33:06
Autor: u2
W dniu 14.12.2020 o 22:29, andal pisze:
On Mon, 14 Dec 2020 22:02:01 +0100, sboukun wrote:

[...]

esbecki kapuś nie wie, że Polacy zawsze walczą o wolność waszą i naszą, esbecki kapuś walczy, aby zniewolić innych:))))))))))))))))

Data: 2020-12-14 23:13:37
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 22:29, anal pisze:

[...]

Tak jak ty bydlaku.
--
boukun

Data: 2020-12-15 00:07:28
Autor: andal
On Mon, 14 Dec 2020 23:13:37 +0100, boukun wrote:

[...]

gadasz do siebie, idz do lekarza

Data: 2020-12-15 09:46:55
Autor: boukun
W dniu 15.12.2020 o 01:07, andal pisze:
[...]

Wypierdalaj.
--
boukun

Data: 2020-12-14 19:29:53
Autor: andal
On Mon, 14 Dec 2020 17:38:11 +0100, boukun wrote:

[...]

bo to takie mongoly i zlodzieje jak ty, zasluzyli sobie na to

Data: 2020-12-14 21:03:42
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 20:29, anal pisze:

[...]

Wypierdalaj stara kurwo analska!
--
boukun

Data: 2020-12-14 21:28:03
Autor: andal
On Mon, 14 Dec 2020 21:03:42 +0100, boukun wrote:

[...]

caly czas udowadniasz moja teze

Data: 2020-12-14 23:14:15
Autor: boukun
W dniu 14.12.2020 o 22:28, anal pisze:

[...]

Bydlaku, wypierdalaj!
--
boukun

Data: 2020-12-15 09:46:33
Autor: boukun
W dniu 15.12.2020 o 01:06, andal pisze:
[...]

Głupi, stary anal.
--
boukun

Data: 2020-12-15 16:03:00
Autor: boukun
W dniu 15.12.2020 o 15:56, andal pisze:
[...]

Głupi stary anal
--
boukun

Data: 2020-12-15 07:17:55
Autor: Runt
W dniu 2020-12-14 o 15:40, A. Filip pisze:

"Za darmo nic, darmo nie ma już nic" - jak jełopozycja sądzi że
zagranica jej pomoże za darmo to zaiste są totalną jełopozycją.

a ty totalnym ignorantem z początkami apofemii.

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-15 07:17:47
Autor: Runt
W dniu 2020-12-14 o 09:27, A. Filip pisze:

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Jak dla mnie pasuje "nie gorzej".

No to na co czekasz?

Data: 2020-12-15 14:05:10
Autor: Sylvio Balconetti
Am 15.12.20 um 07:17 schrieb Runt:
W dniu 2020-12-14 o 09:27, A. Filip pisze:

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Jak dla mnie pasuje "nie gorzej".

No to na co czekasz?

Dziwi mnie bardzo, ze jest jeszcze wielu chetnych do "dyskusji" z Filipem (na sciepie znanym jako "trojjajeczny" lub "pani Emilia" na pamiatke pani, ofiary lobotomii), ktory od lat na zlecenie lub z innych psychicznych pobudek trolluje zmieniajac notorycznie watki i tematy.

Warto tracic czas na trolli, idiotow i agentow? Olina (trolina), jutka, Meleszki (setki wcielen), anala itd.? Ja juz ich dawno spuscilem w zlew (junk - kill file) i mam bardziej czysty obraz oraz czas na ciekawsze rzeczy niz rozmowy ze sciana.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-12-15 14:59:40
Autor: andal
Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego
On Tue, 15 Dec 2020 14:05:10 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

https://tinyurl.com/y46gccmw

oczysc zeby ciulu szwabski

Data: 2020-12-15 16:19:18
Autor: u2
W dniu 15.12.2020 o 15:59, andal pisze:
On Tue, 15 Dec 2020 14:05:10 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

https://tinyurl.com/y46gccmw

oczysc zeby ciulu szwabski

kręci się gdzieś w twoich okolicach :

http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/4219807,2,4,zabajawa2.html

:)))))))))))))

Data: 2020-12-15 16:57:31
Autor: Runt
W dniu 2020-12-15 o 16:19, u2 pisze:
[...]

równaj do najlepszych

https://radiocykcyk.pl/muzyka-alternatywna/punk-rock/shane-macgowan-najwrazliwszy-pijak-swiata/

Data: 2020-12-15 16:59:13
Autor: Runt
W dniu 2020-12-15 o 14:05, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

zaraz do dyskusji... toleruję chłopskiego filozofa ;-)))

Warto tracic czas na trolli, idiotow i agentow?
mam sporo wolnego czasu a niszczenie trolli to moje "POsłannictwo" ;-)))

Olina (trolina), jutka, Meleszki (setki wcielen), anala itd.?
nie znam. co to za jedni?

Ja juz ich dawno spuscilem w zlew (junk - kill file) i mam bardziej czysty obraz oraz czas na ciekawsze rzeczy niz rozmowy ze sciana.

uzywasz tradycyjnej szklanki czy pluskwy? ;)))

Data: 2020-12-15 09:52:12
Autor: Trefniś

https://pbs.twimg.com/media/EpOKBkXWMAsChOv?format=jpg&name=small

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 00:16:03
Autor: Lorn
W dniu 14.12.2020 o 09:27, A. Filip pisze:

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?

Gdzie jest ambasada UE?

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-12-16 07:41:41
Autor: Runt
W dniu 2020-12-16 o 00:16, Lorn pisze:
W dniu 14.12.2020 o 09:27, A. Filip pisze:
Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Gdzie jest ambasada UE?

Na Nowogrodzkiej ;-)))