Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego

Data: 2020-12-15 07:17:47
Autor: Runt
Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego
W dniu 2020-12-14 o 09:27, A. Filip pisze:

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Jak dla mnie pasuje "nie gorzej".

No to na co czekasz?

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-15 14:05:10
Autor: Sylvio Balconetti
Am 15.12.20 um 07:17 schrieb Runt:
W dniu 2020-12-14 o 09:27, A. Filip pisze:

Czy rocznice rozbiorów należy protestować pod ambasadą UE?
Jak dla mnie pasuje "nie gorzej".

No to na co czekasz?

Dziwi mnie bardzo, ze jest jeszcze wielu chetnych do "dyskusji" z Filipem (na sciepie znanym jako "trojjajeczny" lub "pani Emilia" na pamiatke pani, ofiary lobotomii), ktory od lat na zlecenie lub z innych psychicznych pobudek trolluje zmieniajac notorycznie watki i tematy.

Warto tracic czas na trolli, idiotow i agentow? Olina (trolina), jutka, Meleszki (setki wcielen), anala itd.? Ja juz ich dawno spuscilem w zlew (junk - kill file) i mam bardziej czysty obraz oraz czas na ciekawsze rzeczy niz rozmowy ze sciana.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-12-15 14:59:40
Autor: andal
Jarosław Kaczyński pozostaje dalej bezkarny za wprowadzenie stanu wojennego
On Tue, 15 Dec 2020 14:05:10 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

https://tinyurl.com/y46gccmw

oczysc zeby ciulu szwabski

Data: 2020-12-15 16:19:18
Autor: u2
W dniu 15.12.2020 o 15:59, andal pisze:
On Tue, 15 Dec 2020 14:05:10 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

https://tinyurl.com/y46gccmw

oczysc zeby ciulu szwabski

kręci się gdzieś w twoich okolicach :

http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/4219807,2,4,zabajawa2.html

:)))))))))))))

Data: 2020-12-15 16:57:31
Autor: Runt
W dniu 2020-12-15 o 16:19, u2 pisze:
[...]

równaj do najlepszych

https://radiocykcyk.pl/muzyka-alternatywna/punk-rock/shane-macgowan-najwrazliwszy-pijak-swiata/

Data: 2020-12-15 16:59:13
Autor: Runt
W dniu 2020-12-15 o 14:05, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

zaraz do dyskusji... toleruję chłopskiego filozofa ;-)))

Warto tracic czas na trolli, idiotow i agentow?
mam sporo wolnego czasu a niszczenie trolli to moje "POsłannictwo" ;-)))

Olina (trolina), jutka, Meleszki (setki wcielen), anala itd.?
nie znam. co to za jedni?

Ja juz ich dawno spuscilem w zlew (junk - kill file) i mam bardziej czysty obraz oraz czas na ciekawsze rzeczy niz rozmowy ze sciana.

uzywasz tradycyjnej szklanki czy pluskwy? ;)))