Jarosław Kaczyński w czasie stanu wojennego...

Data: 2011-12-16 07:54:21
Autor: Tzva Adonai
Jarosław Kaczyński w czasie stanu wojennego...
Jarosław Kaczyński w dniu 13 XII 1981

Obudziłem się więc w południe i poszedłem do kościoła w kompletnej
nieświadomości. Słyszałem tylko, jak mama ma pretensje do ojca, że nie
zapłacił rachunku, bo telefon jest wyłączony. W kościele panował
potworny tłok, ale akurat tego dnia był u nas Obraz NMP. Kazanie ks.
Boguckiego wydawało mi się też jakieś dziwne. I powoli zacząłem się
orientować co się stało.

Źródło:Jarosław Kaczyński w wywiadzie rzece `Odwrotna strona
medalu' (Oficyna Wydawnicza MOST, Wyd. VERBA 1991r. ISBN:
83-85061-18-5)

http://lestat.salon24.pl/69413,jaroslaw-kaczynski-w-dniu-13-xii-1981

Jarosław Kaczyński w czasie stanu wojennego...