Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS

Data: 2010-09-24 21:18:38
Autor: awe
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
Data: 2010-09-24 19:19:21
Autor: b0niek
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,107074,title,Jaroslaw-Kaczynski-wyjasnia-
dla-kogo-nie-bedzie-miejsca-w-PiS,wid,12700208,wiadomosc.html

A kogo to jeszcze obchodzi, co ten pajac bredzi?

Data: 2010-09-24 21:29:15
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7itjp$e6d$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Conajmniej 47% wyborcow, a nalezy sie spodziewac ze wynik poprawi bo Tusk narobil dlugow i rznie wariata. 300 mld w ciagu 3 lat to nawet Gierek nie potrafil Polski zaduzyc przez dekade. Obecnie to juz bedzie 800 mld. Roczne odsetki prawie 40 mld zl, a na armie idzie o ile pamietam 16 mld? Jezu a na sluzbe zdrowia? Teraz pewnie ludzie beda umierac w szpitalach bo kasy nie bedzie na leczenie. Zabiora emerytom i budzetowce. Chujowo, no tak ale ja pewnie bredze:-)
awe

Data: 2010-09-24 19:33:18
Autor: b0niek
> [...]
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A kogo to jeszcze obchodzi, co ten pajac bredzi?

buchachachacha.... uuuu....
rotfl.

Czekaj, czekaj - jak to było? Nie sądź innych po sobie i takie tam....
Myślisz, że jak ty masz sraczkę polityczną i spijasz słowa z ust prezia, to
wszyscy dookoła robią to samo? rotfl.
Proponuję abyś czasami wyszedł z domu i złapał trochę kontaktu z
rzeczywistością, a przekonasz się, że zdecydowana większość zwykłych ludzi ma
takie rzeczy głęboko w dupie i zlewa wynurzenia Kaczyńskiego ciepłym moczem.

Data: 2010-09-24 21:57:12
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7iudt$gui$1inews.gazeta.pl...
> [...]

takie rzeczy głęboko w dupie i zlewa wynurzenia Kaczyńskiego ciepłym moczem.
-- -- -- -- -- -- -- --
uwazasz ze te 47% wyborcow zlalo poparcie JK cieplym moczem? jak to mozliwe - poszli i zaglosowali na niego?
przypominam
"
awe

Data: 2010-09-24 20:05:59
Autor: b0niek
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
uwazasz ze te 47% wyborcow zlalo poparcie JK cieplym moczem? jak to mozliwe - poszli i zaglosowali na niego?

Prezentujesz wyjątkową ociężałość umysłową. Te procenty, które podajesz z
takim uporem to odsetek tych co w ogóle głosowali. A ci co głosowali (nie
wnikając na kogo) to i tak mniejszość.
Zdecydowana większość normalnych ludzi ma polityków (a więc Kaczyńskiego też)
głęboko w dupie.

przypominam [...]

Spierdalaj z tą natrętną pisowską propagandą, przyboczni prezia lepiej to robią.

Data: 2010-09-24 22:54:03
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7j0b7$n2r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> ma
> takie rzeczy głęboko w dupie i zlewa wynurzenia Kaczyńskiego ciepłym
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-09-24 21:12:12
Autor: b0niek
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Conajmniej 47% wyborcow, a nalezy sie spodziewac ze wynik poprawi bo Tusk
[...]

Weź powtórz to jeszcze z dziesięć razy pisowski zjebie.

Data: 2010-09-24 22:53:45
Autor: MH
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a): > > Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości > news:i7itjp$e6d$1inews.gazeta.pl...

> -- -- -- -- -- -- --
> Conajmniej 47% wyborcow,

buchachachacha.... uuuu....
rotfl.

Czekaj, czekaj - jak to było? Nie sądź innych po sobie i takie tam....

To akurat o ile mnie pamięć nie myli , jest standardową odpowiedzią innego
kaczolubca nie mającego w zanadrzu argumentów do polemiki..

Myślisz, że jak ty masz sraczkę polityczną i spijasz słowa z ust prezia, to
wszyscy dookoła robią to samo? rotfl.

W "przypadku owego przypadku" (hehe..) jest to walka "z wiatrakami".. Jakichkolwiek nie użyłbyś argumentów , jakkolwiek byłyby różne od bezdyskusyjnej
opinii wyartykółowanych przez jedynego prawego i sprawiedliwego , jest on
bezkrytycznym zwolennikiem Wielkiego Stratega.

[...]

Słownictwem rynsztokowym , poniekąd w istocie ich postrzegania jako "argument"
można jedynie "dyskutować" w otoczeniu osób określanych jako: 'blokersy' ,
'bezrobotne' , 'nieudaczniki' , 'chopaki z pod budki z piwem' . OK , jeszcze dwa podejścia : wyb. samorządowe , następnie parlamentarne i ... PO
ZAWODACH. Wiem !!  Nie mam racji !!  Ty , Cytryna , Kloss , Antena .. i inni
Psycholubcy , twierdziliście przed ostatnimi samolotowymi wyborami , iż gnom w
1-szej turze powali konkurenta. Był cień szansy , z  poparciem katowiejskigo
elektoratu.  Na powtórkę nie ma co liczyć...  Może jeszcze jeden rok i AMEN !!
Na gnoma nie stawiajcie , bo jest bez szans !!  Z drugiej strony , przydałaby
się sensowna , nie destrukcyjna , nie fanatyczna partia opozycyjna. Dlaczego ??
Pełnia władzy , 'melduję wykonanie zadania' , to już znamy. Szkoda tylko tych 95
osób !! Hmm , wiele słusznych uwag można , ba !! należałoby wytoczyć wobec
obecnego rządu. (Byle nie byłaby to kalka NSDAP). Tierdzę , iż sensowną alternatywą może być Napieralski..  I NIE PINDOLCIE , ŻE
TO KOMUCH !!  Taki z niego KOMUCH , jak ze mnie kaczofan....

MH

Data: 2010-09-24 23:14:04
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000067b.4c9d0fd9newsgate.onet.pl...
> [...]

opinii wyartykółowanych przez jedynego prawego i sprawiedliwego , jest on
bezkrytycznym zwolennikiem Wielkiego Stratega.
Boniek to teraz buraczek MH wyartkÓlowal ci co trzeba:-)
awe

Data: 2010-09-24 21:50:32
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

"W marcu zostałem wybrany na prezesa partii, a pan Paweł Poncyljusz natychmiast zaczyna to kwestionować. Jak może funkcjonować partia, która wybiera przewodniczącego miażdżącą większością głosów i zaraz zaczyna się wysyłanie go do Sulejówka? - pyta Jarosław Kaczyński w odpowiedzi na pytanie dziennikarza "Rzeczpospolitej" o to, dla kogo nie będzie miejsca w Prawie i Sprawiedliwości."

Acóż innego robiłeś dupowaty Hitlerze po wyborze Bronisława komorowskiego na prezydenta RP?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-24 21:58:34
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7ivec$k1u$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
czuje ze stajecie sie przemyslawie bezsilny. JK jak wino staje sie coraz lepszy
awe

Data: 2010-09-24 21:56:54
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

 JK jak wino staje sie coraz
lepszy

Musisz w końcu zacząc rozróżniac znaczenie wyrazów lepszy i głupszy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-24 22:54:49
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7ivqa$l8f$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- --
no JK lepszy a ty glupszy - jak widzisz nie mam z rozroznianiem zadnych problemow
awe

Data: 2010-09-25 12:07:08
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no JK lepszy a ty glupszy - jak widzisz nie mam z rozroznianiem zadnych problemow

Jeśli nie masz, to wyjaśnij od kogo lepszy i dlaczego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-25 13:04:11
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7khkg$qi8$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
jak bedziesz kiedys trzezwy i troche pomyslisz to bedziesz wiedzial dlaczego
awe

Data: 2010-09-25 13:36:20
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7kkkt$itu$1news.onet.pl...

[...]

A ty jesteś trzeźwy i nie wiesz?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-25 23:15:57
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7kmro$cmc$1inews.gazeta.pl...

[...]

ja wiem dlatego go popieram. uwazasz ze jestes takim masochista jak ty?
awe

Data: 2010-09-26 08:03:38
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

ja wiem dlatego go popieram. uwazasz ze jestes takim masochista jak ty?

Ja jestem taki jak ja, idioto?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-25 09:15:29
Autor: Marek Dyjor
awe wrote:
[...]

to nie jest niestety prawda, choć wiele osób tak myśłi...

wina robią się lepsze tylko przez jakiś czas potem zaczynają sie robić kwaśne i nie smaczne.

JK juz jest na drodze do przejścia w ocet.

Data: 2010-09-25 23:17:23
Autor: awe

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7k7im$l26$1news.onet.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
zeby oceniac smak win trzeba sie na tym znac, a poza tym trzeba miec dobry gust. jak pijasz berbeluche cale zycie to co mozesz o tym wiedziec?
awe

Data: 2010-09-26 11:04:46
Autor: Marek Dyjor
awe wrote:
[...]

nie każdy jest podobny tobie.

Data: 2010-09-25 01:01:20
Autor: Panslavista
"Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i7ivec$k1u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaki tam Sulejówek, Tworki są odpowiedniejsze. Nigdy nie zostaniesz prezydentem.

Data: 2010-09-24 22:29:07
Autor: wekon
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i7it7u$ckh$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,107074,title,Jaroslaw-Kaczynski-wyjasnia-dla-kogo-nie-bedzie-miejsca-w-PiS,wid,12700208,wiadomosc.html

Prezes wyłożył kawę na ławę, powiedział jak jest i jak dla mnie to wszystko jasne. I za te jego zasady najbardziej go cenie. Nie to co świnie z peło.

wekon

Data: 2010-09-24 20:42:39
Autor: b0niek
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
Prezes wyłożył kawę na ławę, powiedział jak jest i jak dla mnie to wszystko jasne. I za te jego zasady najbardziej go cenie. Nie to co świnie z peło.

rotfl.
Kaczyński i zasady. rotfl^2
On ma jedną zasadę - zrobi wszystko, żeby się dopchać do koryta. Jak trzeba
było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a Gierek -
patriotą.
Co za szmata.

Data: 2010-09-24 22:55:35
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7j2fv$qa$1inews.gazeta.pl...
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

E tam lepszy jest od niego DOnek - napusci takiego bezmozga jak ty i lata po wsi i szczeka.
awe

Data: 2010-09-24 21:10:08
Autor: b0niek
> [...]
> było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a > Gierek -
-- -- -- -- -- -- --
E tam lepszy jest od niego DOnek - napusci takiego bezmozga jak ty i
lata po wsi i szczeka.

Jak na razie, to na psp najbardziej szczeka wioskowa pisdecja, w której m.in.
ty brylujesz.

Data: 2010-09-25 00:40:06
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7j43g$5hj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> trzeba
> było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a
[...]

do nogi kundlu
awe

Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS