Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS

Data: 2010-09-24 22:29:07
Autor: wekon
Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i7it7u$ckh$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,107074,title,Jaroslaw-Kaczynski-wyjasnia-dla-kogo-nie-bedzie-miejsca-w-PiS,wid,12700208,wiadomosc.html

Prezes wyłożył kawę na ławę, powiedział jak jest i jak dla mnie to wszystko jasne. I za te jego zasady najbardziej go cenie. Nie to co świnie z peło.

wekon

Data: 2010-09-24 20:42:39
Autor: b0niek
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
Prezes wyłożył kawę na ławę, powiedział jak jest i jak dla mnie to wszystko jasne. I za te jego zasady najbardziej go cenie. Nie to co świnie z peło.

rotfl.
Kaczyński i zasady. rotfl^2
On ma jedną zasadę - zrobi wszystko, żeby się dopchać do koryta. Jak trzeba
było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a Gierek -
patriotą.
Co za szmata.

Data: 2010-09-24 22:55:35
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7j2fv$qa$1inews.gazeta.pl...
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
E tam lepszy jest od niego DOnek - napusci takiego bezmozga jak ty i lata po wsi i szczeka.
awe

Data: 2010-09-24 21:10:08
Autor: b0niek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a > Gierek -
-- -- -- -- -- -- --
E tam lepszy jest od niego DOnek - napusci takiego bezmozga jak ty i
lata po wsi i szczeka.

Jak na razie, to na psp najbardziej szczeka wioskowa pisdecja, w której m.in.
ty brylujesz.

Data: 2010-09-25 00:40:06
Autor: awe

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7j43g$5hj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> trzeba
> było zbierać punkty wyborcze, to nawet postkomuna stała się lewicą, a
[...]

do nogi kundlu
awe

Jarosław Kaczyński wyjaśnia, dla kogo nie będzie miejsca w PiS