Jarosław Kaczyński z przeszłości mówi, jak już dziś widać, o sobie

Data: 2017-10-29 08:52:09
Autor: boukun
Jarosław Kaczyński z przeszłości mówi, jak już dziś widać, o sobie
"Trzeba tutaj się nie śmiać, a martwić, bo niezależnie od tego jak wyglądają siły, które się dzisiaj spierają, to mamy do czynienia z procesem kompromitowania się demokracji, która w Polsce nie okrzepła (...)która raczkuje, a która już jest ośmieszana. Coraz więcej ludzi mówi, że właściwe lepiej byłoby rządzić Polską na innych zasadach. No jest taki proces ucieczki od wolności, który już wielokrotnie był opisywany i ja się obawiam, że on się nie tyle może zacząć, bo on już się zaczął, ale może ulec przyspieszeniu" - powiedział Jarosław Kaczyński 26 lat temu.

Archiwalną wypowiedź prezesa PiS udostępnił na Twitterze dziennikarz Przemysław Szubartowicz. "Inne konteksty, inne czasy (91), a memento aktualne. Podajcie dalej, bo Jarosław Kaczyński z przeszłości mówi, jak już dziś widać, o sobie" - podsumował.

https://wiadomosci.wp.pl/kaczynski-sprzed-ponad-cwierc-wieku-ta-wypowiedz-staje-sie-dzisiaj-aktualna-jak-nigdy-6181746076489345a

Sveeg @SveegHoor

To się nazywa powrót do przyszłości...
19:19 - 28.10.2017

POL
4 min. temu

Panie Jarku -tak trzymac ,wyplenic ta POzaraze .

Data: 2017-10-29 10:33:03
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ot41ba$16ev$1gioia.aioe.org...
[...]

Za 26 lat nikt o nim nie będzie pamiętać.

CL

Data: 2017-10-29 14:00:42
Autor: boukun
Użytkownik "Totalna Opozycja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie sądzę, ja już w 1991 roku wiedziałem, że to jest wielki mąż stanu... Po prostu mózg.

boukun

Data: 2017-10-29 18:48:12
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ot4jdr$56s$1gioia.aioe.org...
[...]

Masz sklerozę boukun? Zapomniałes już jak piałes z zachwytu nad inteligencją i urodą M.Ogórek?

CL

Data: 2017-10-29 20:34:54
Autor: boukun
[...]

Ale nawet ona widzi w Jarosławie wodza...

boukun

Data: 2017-10-30 08:47:54
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ot5agu$1cbq$1gioia.aioe.org...
[...]

W kraju ślepców jednooki królem. Deficyt budżetowy z 4 mld nadwyżki skoczył do 50 mld dołka! Taczki czekają! Na popleczników własciela kota też! Pakuj się boukun i wypad pilnować kundele u Hansa. Zanim nocą przyjdą i w drzwi załomocą... ;-)))

CL

Jarosław Kaczyński z przeszłości mówi, jak już dziś widać, o sobie