Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".

Data: 2010-07-06 12:04:36
Autor: Coco Chanel
Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".

"Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> wrote in message news:i0urb7$eis$1news01.versatel.de...
A oto moja hipoteza - marionetka Lesio zostaƂa ustawiona przez Jarusia, aby odpowiednio dobrać skƂad znanego nam lotu. Jaruƛ odpowiednio spreparowaƂ starą Tutkę, znajomoƛci w KGB tƂumaczą, dlaczego ten "dziaƂacz podziemnych struktur" nie byƂ internowany. Tak więc nie byƂo problemĂłw, aby kolesie Jarusia, podczas "przeglądu Tutki nie zamontowali odpowiednich urządzeƄ na pokƂadzie. Potem jako pretekst wykorzystując chorobę matki w "ostatniej chwili" rezygnuje z lotu. I tak oto ten rządny wƂadzy kurdupel usunąƂ za jednym zamachem wszelkie przeszkody na drodze do tego co kocha najbardziej - WƁADZY ! PrzeliczyƂ się jednak on i jego "cisi" mocodawcy.  NarĂłd Polski nie skƂada sie z debili pokroju awusia i antenki.

Ciekw jestem jaka teze postawi twoj lekarz :)

Data: 2010-07-06 12:12:37
Autor: awe
Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0uv3n$mch$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
bedzie zszkokowany, kolejna terapia ze tak powiem poszla sie jeb...pewnie do tego za panstwowe pieniadze. dlaczego oni nie potrafia zrozumiec ze pewnych przypadkow nie da sie wyleczyc i jedynym racjonalnym rozwiazaniem jest poddanie sie woli boga albowiem tylko bog w swojej madrosci wie dlaczego jednym dla rozum a drugim nie, albo za kare odebral
awe

Data: 2010-07-06 12:28:32
Autor: Kostek Wycirowski
Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

[...]
Awu¶ to zrozumiał i dlatego żre kaszankê....

Data: 2010-07-06 12:36:55
Autor: awe
Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomo¶ci news:i0v0gm$gkj$1news01.versatel.de...

[...]

tak tak;-)) a jak tam u was wyciErkowski nie cieknie?
awe

Data: 2010-07-06 12:31:09
Autor: Kostek Wycirowski

"Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i0uv3n$mch$1inews.gazeta.pl...

Ciekw jestem jaka teze postawi twoj lekarz :)
Popatrz, to moja teoria gorsza od waszych? Ile to usnuli¶cie teori spiskowych? Włacznie z jasnogórowymi rewelacjami o samolotach powoduj±cych powódŒ?

Czy przeor Jasnej Góry już jest na oddziale zamkniêtym? Do habitu pasował by mu "miêkki pokój".

Jarosław Kaczyński zleceniodawc± "Mordu smoleńskiego".