Jaroslaw Zazdrosny

Data: 2009-03-24 18:00:03
Autor: Hanswurst
Jaroslaw Zazdrosny

"Jarosław Kaczyński powiedział, że niedawno "bardzo ważny polityk"
obecnego rządu "domagał się od innego bardzo ważnego polityka", żeby
minister rozwoju regionalnego w rządzie PiS Grażyna Gęsicka znalazła
się w obecnym gabinecie. - To musiałaby w jakimś sensie być niemoralna
propozycja. Nie składałem niemoralnej propozycji pani minister
Gęsickiej - w ten sposób sprawę skomentował premier Donald Tusk."

http://miniurl.pl/niemoralnydonek

Ot, z tego 1-wszego kawalera IV RP zazdrosnik. sam nie moze innemu nie da...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-24 19:14:15
Autor: ColgatesBilly
Jaroslaw Zazdrosny

""Hanswurst <heRsk>"" <big?brednie@interia.pl> wrote in message news:m24is4lne3la24hke16jeqrdplvmg2l1924ax.com...

[...]

Gra sie zaczyna rozgrzewac...
Cieplo cieplo...

Ciekawe... Gosiewski... moze Jurek...
I kogo?
Czemus?
Pitera i Komorowski?

Bosz...
Ja chyba ne zasne  ;)

Tylko geniusz to lapie i potrafi naraz to rozgrywac
dla dobra Polski ;)

Ko

Jaroslaw Zazdrosny