Jaroslaw bardzo odjechal?

Data: 2017-02-07 04:52:50
Autor: sylvio
Jaroslaw bardzo odjechal?
Przed spotkaniem z Merkel prezes PiS dal wywiad dziennikarzowi niezbyt przyjaznego "Frankfurter Allgemeine Zeitung" i o czym tam mowi? Chcialby zrobic z Europy potege atomowa, ktora stanowilaby przeciwwage dla Rosji. Z drugiej strony chce podstawowych reform w Unii, bo UE to byla sukcesem, ale zdarzyly sie dwa wielkie bledy: traktat lizbonski i kryzys uchodzczy. Kaczynski zgadza sie z Trumpem, ze z Europy korzystaja glownie Niemcy, dodajac, ze Angela Merkel jest najwazniejsza w UE i to nie jest dobre. Traktaty unijne powinny zostac zmienione tak, zeby zmniejszyc kompetencje Unii, a panstwa narodowe wzmocnic. Musimy bronic sie tez przed monocentryzmem, z ktorego korzystaja Niemcy, a inni nie. Jesli chodzi o uchodzcow, to trzeba podchodzic do pomocy rozsadnie. Pomagac na miejscu, bo masowe przyjmowanie uchodzcow prowadzi do "likwidacji wywodzacej sie z chrzescijanstwa cywilizacji". Amen. Tytul: Kaczynski robi reklame Angeli Merkel http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/polen-kaczynski-macht-werbung-fuer-angela-merkel-14859897.html 1/37.2.2017 Moj komentarz:
* Co do traktatu lizbonskiego, czy prezes zapomnial, ze podpisal do po telefonach do centrali jego braciszek? ** Jak pogodzic zmniejszenie kompetencji Unii i wzmocnienie panstw narodowych ze zbudowaniem potegi atomowej pod patronatem Unii? 26 sztabow generalnych i parlamentow debatowaloby nad budzetem wojskowym, manewrami i planami militarnymi? *** Wynika z tego likwidacja NATO, albo przeksztalcenie NATO w transatlanstycki klub dyskusyjny? **** Kto mialby byc najwazniejszy w Europie? Nie przywodca kraju o najmocniejszej gospodarce i najstabilniejszej scenie politycznej? A wiec kto? Cholera, aby tylko nie Tusk! ***** Artykul nie jest jeszcze dostepny w calosci, ale wspominaja, ze Kaczynski nie lubi Martina Schulza, ktory mialby byc wrogi Polsce, a Angela natomiast jest w tym wzgledzie powsciagliwa. Prezes ma na mysli uwagi Schulza na temat rzadow PiS, ale dla niego PiS to Polska i na odwrot. Tajemnica publiczna jest to, ze Schulz lubi(l) wypic, ale tego chyba nie ma w wywiadzie.

Ogolnie prezes stanem umyslu dorownal koledze Antoniemu. Ale moge sie mylic..

Data: 2017-02-07 05:41:45
Autor: V.L.Pinkley
Jaroslaw bardzo odjechal?
użytkownik sylvio napisał:

Chcialby zrobic z Europy potege atomowa

W oryginale stoi trochę inaczej, ledwo wyraził się pozytywnie o takim pomyśle.

Z drugiej strony chce podstawowych reform w Unii

Tam coś było o energii z atomu.

Uprawiasz pan narracje czysto tefauenoską, 2/3 wycięte i uzupełnione
szczuciem.

Co do reformy UE, to już ostatni dzwonek dla europejsów by poszli po rozum do głowy, inaczej będzie to:
http://images02.bebzol.com/data/201206/77776-c6a483b8db27e8b2a18d24b5de7be25a.jpg

Data: 2017-02-07 06:17:56
Autor: sylvio
Jaroslaw bardzo odjechal?
Am Dienstag, 7. Februar 2017 14:41:46 UTC+1 schrieb V.L.Pinkley:
użytkownik sylvio napisał:

> [...]

Tam coś było o energii z atomu.

Uprawiasz pan narracje czysto tefauenoską, 2/3 wycięte i uzupełnione

Jaroslaw Kaczynski denkt laut über die atomare Aufrüstung der europäischen Union. Der Vorsitzende der nationalkonservativen polnischen Regierungspartei ,,Recht und Gerechtigkeit" (PiS), sagte im Gespräch mit der Frankfurter Allgemeinen Zeitung, er begrüße die Idee einer atomaren ,,Supermacht" Europa. <

itd.

Zdradze tylko, ze wieczorem bedzie dostepny pelny tekst. Zdazy pan do ksiegarni po slownik i z powrotem.

Data: 2017-02-07 15:21:20
Autor: u2
Jaroslaw bardzo odjechal?
W dniu 2017-02-07 o 15:17, syf pisze:
Zdradze tylko, ze wieczorem bedzie dostepny pelny tekst. Zdazy pan do ksiegarni po slownik i z powrotem.

na razie pinki musisz się zadowolić komentarzem syfka do komentarza zerżniętego z komentarza niemieckiej szczekaczki do wypowiedzi jarkacza:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-07 14:46:48
Autor: A. Filip
Jaroslaw bardzo odjechal?
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
użytkownik sylvio napisał:

[...]

Czyli
https://pl.wikiquote.org/wiki/Margaret_Thatcher
Margaret Hilda Thatcher (1925-2013) - premier Wielkiej Brytanii w
latach 1979-1990 [...]
"UE jest skazana na niepowodzenie, gdyż jest czymś szalonym, utopijnym
projektem, pomnikiem pychy lewicowych intelektualistów."

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Jaroslaw bardzo odjechal?