Jaroslaw czuje sie winny

Data: 2011-11-09 14:26:33
Autor: CeSaR
Jaroslaw czuje sie winny
Wczoraj w sejmie do otaczajacych go dziennikarzy powtarzal w kolo tylko jedno slowo: "Przepraszam"..... I odchodzil.
Jakze musi byc mu ciezko......

Data: 2011-11-09 07:29:42
Autor: Antenka
Jaroslaw czuje sie winny
On 9 Lis, 14:26, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Wczoraj w sejmie do otaczajacych go dziennikarzy powtarzal w kolo tylko
jedno slowo: "Przepraszam"..... I odchodzil.
Jakze musi byc mu ciezko......

Nie bądź złośliwy. Gdyby tobie ktoś wbił nóż w plecy, Cezarze, to
cooo? :- /

Antenka

Data: 2011-11-10 14:36:32
Autor: CeSaR
Jaroslaw czuje sie winny
Nie bądź złośliwy. Gdyby tobie ktoś wbił nóż w plecy, Cezarze, to
cooo? :- /

Bez watpienia bym sie lekko wk....
I powiedzial bym dziennikarzom co o tym mysle i co mam zamiar robic. Chodzic nabzdyczonym jak stara panna - bez sensu.

Data: 2011-11-09 16:28:51
Autor: u2
Jaroslaw czuje sie winny
W dniu 2011-11-09 14:26, CeSaR pisze:
Wczoraj w sejmie do otaczajacych go dziennikarzy powtarzal w kolo tylko
jedno slowo: "Przepraszam"..... I odchodzil.
Jakze musi byc mu ciezko......

To zglos sie do Kopaczowej, na pewno tobie pomoze :)

Data: 2011-11-09 07:36:42
Autor: Antenka
Jaroslaw czuje sie winny
On 9 Lis, 16:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> jedno slowo: "Przepraszam"..... I odchodzil.
> Jakze musi byc mu ciezko......

To zglos sie do Kopaczowej, na pewno tobie pomoze :)

Tobie też pomoże, bo ona bardzo lubi "pomagać" :o))

Antenka

Data: 2011-11-09 16:38:13
Autor: u2
Jaroslaw czuje sie winny
W dniu 2011-11-09 16:36, Antenka pisze:
To zglos sie do Kopaczowej, na pewno tobie pomoze:)
Tobie też pomoże, bo ona bardzo lubi "pomagać" :o))

Ale z mezulkiem, prokuratorem rozwiodla sie w 2008. Teraz kreci z Don Aldo.

Data: 2011-11-09 07:40:43
Autor: Antenka
Jaroslaw czuje sie winny
On 9 Lis, 16:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tobie też pomoże, bo ona bardzo lubi "pomagać" :o))

Ale z mezulkiem, prokuratorem rozwiodla sie w 2008. Teraz kreci z Don Aldo.

Wow! Dziwisz się, że ją zostawił? :-o))

Antenka

Data: 2011-11-09 17:51:51
Autor: stevep
Jaroslaw czuje sie winny
Dnia 09-11-2011 o 16:40:43 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 9 Lis, 16:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tobie też pomoże, bo ona bardzo lubi "pomagać" :o))

Ale z mezulkiem, prokuratorem rozwiodla sie w 2008. Teraz kreci z Don  Aldo.

Wow! Dziwisz się, że ją zostawił? :-o))

Antenka

Pewnie dla jakiegoś skrzyżowania Kępy z Kruk tudzież z Sobecką..

--
stevep

Data: 2011-11-09 18:13:18
Autor: u2
Jaroslaw czuje sie winny
W dniu 2011-11-09 16:40, Antenka pisze:
Ale z mezulkiem, prokuratorem rozwiodla sie w 2008. Teraz kreci z Don Aldo.
Wow! Dziwisz się, że ją zostawił? :-o))

Teraz moze sie odgrywac na mezczyznach.

Jaroslaw czuje sie winny