Jarosław już wie...

Data: 2009-05-24 19:23:06
Autor: :[heÂŽsk]:
Jarosław już wie...

.... czego nam brakuuje.

"Polsce i Polakom wciąż brakuje odpowiedzi na zasadnicze
pytania dot. ich roli i tożsamości w Unii Europejskiej powiedział podczas konwencji wyborczej Prawa i Sprawiedliwości w Chorzowie prezes partii"

http://miniurl.pl/onajuzwie

moze by tak "prezes partii" przestal sie wypowiadac w moim imieniu.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-24 14:37:00
Autor: mrdevilyn
Jarosław już wie...
On 24 Maj, 19:23, ":[heÂŽsk]:" <full bred...@interia.pl> wrote:

moze by tak "prezes partii" przestal sie wypowiadac w moim imieniu.

Może byś tak zauważył że pan Kaczyński wypowiada się w imieniu własnym
(i, być może, członków partii której przewodzi) a ciebie i takich jak
ty jedynie ocenia. Po skowytach, pianie na pyskach, palikocizmach
itditp wnioskuje ze ocenia trafnie ;).
Btw. myslisz że jak wezmiesz prezesa partii w cudzysłów to w ten
sposób się popiszesz jakimś wyjątkowym prostactwem? Daleko ci do tuzów
w tej dziedzinie, nawet pan premier Tusk jest bardziej prymitywny ;).
Ciśnienie wam skacze, krew ze sciekości oczy zalewa, to znak widomy ze
karawan już coraz bliżej cmentarza ;).
J-23

Data: 2009-05-25 07:04:45
Autor: :[heÂŽsk]:
Jarosław już wie...
On Sun, 24 May 2009 14:37:00 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> moze by tak "prezes partii" przestal sie wypowiadac w moim imieniu.
Może byś tak zauważył że pan Kaczyński wypowiada się w imieniu własnym

 jasne. w tym o elektoracie pisu czy wylacznie po ?

(i, być może, członków partii której przewodzi) a ciebie i takich jak

 "jedna partia, jeden wodz, jeden narod !"  to juz bylo.

ty jedynie ocenia.

 wiec pozwol, ze ja bede oceniac jego.
Po skowytach, pianie na pyskach, palikocizmach
itditp wnioskuje ze ocenia trafnie ;).

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

Btw. myslisz że jak wezmiesz prezesa partii w cudzysłów to w ten
sposób się popiszesz jakimś wyjątkowym prostactwem?

 takie cos " " to cytat z czegos. cytuje oryginanlny tekst.
 wyszedles na prostaka. zacietrzewionego.
Daleko ci do tuzó w tej dziedzinie,

 nie chce z toba konkurowac ;o)

nawet pan premier Tusk jest bardziej prymitywny ;).

 trauma wciaz trzyma, co ? ;o)
Ciśnienie wam skacze, krew ze sciekości oczy zalewa, to znak widomy ze karawan już coraz bliżej cmentarza ;).

 postaraj sie. skup sie. karawawa - karawan. karawan - karawana.
 moze na wiki poszukaj znaczenia tych slow albo zapytaj jakiegos
 szczyla z piaskownicy. moze obaj cos wykombinujecie. ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-25 02:22:17
Autor: mrdevilyn
Jarosław już wie...
On 25 Maj, 07:04, ":[heÂŽsk]:" <full bred...@interia.pl> wrote:

 wiec pozwol, ze ja bede oceniac jego.

Ty go nie oceniasz- ty się na pełoską modłę do niego jedynie
przypierdalasz.

"jedna partia, jeden wodz, jeden narod !"  to juz bylo.

Niestety wraca, pod światłym przewodnictwem tow. palituska.

 postaraj sie. skup sie. karawawa - karawan. karawan - karawana.

No, który ze środków transporu służy do przewożenia trupów- również
tych politycznych ? Skoncentruj się i spróbuj odpowiedzieć na to
nietrudne pytanie ;) Btw. jak sie czujesz stojąc w jednym szeregu z
tow. Urbanem  na froncie walki o jedyniesłuszną czeciąpełoską  przeciw
zaplutym karłom kaczystowskiej reakcji ;)?
J-23

Data: 2009-05-25 18:34:53
Autor: :[heÂŽsk]:
Jarosław już wie...
On Mon, 25 May 2009 02:22:17 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  wiec pozwol, ze ja bede oceniac jego.
Ty go nie oceniasz- ty się na pełoską modłę do niego jedynie
przypierdalasz.

 wugaryzmy swiadcza o tym, ze mam racje ;o)

> "jedna partia, jeden wodz, jeden narod !"  to juz bylo.
Niestety wraca, pod światłym przewodnictwem tow. palituska.

 a nie jaroslawa kaczynskiego ? kto przez ostatni rok wyrzucil
 z pis "niewiernych"? wymeinic nazwiska ?

>  postaraj sie. skup sie. karawawa - karawan. karawan - karawana.
No, który ze środków transporu służy do przewożenia trupów- również
tych politycznych ?

 moze wiec zacytuje: PiS-y szczekaja, KARAWANA idzie dalej.
 co do "trupow politycznych" to chyba PiSowi anrod zasunal  kopa w tylek ;o)))
Skoncentruj się i spróbuj odpowiedzieć na to nietrudne pytanie ;)

 skoncentruj sie. K-A-R-A-W-A-N-A. LAPIESZ ? ;O)
Btw. jak sie czujesz stojąc w jednym szeregu z tow. Urbanem
 na froncie walki o jedyniesłuszną czeciąpełoską  przeciw
zaplutym karłom kaczystowskiej reakcji ;)?

 COS CI SIE MYLI HANS ;O))) Edyta nigdy nie byla w Berlinie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-24 22:07:28
Autor: marek czaplicki
Jarosław już wie...
:[he?sk]: pisze:
[...]

według mnie to p. Jarosław mówi o sobie :-)
--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-24 22:28:36
Autor: Panslavista
Jarosław już wie...
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A ty Cesiu?

Data: 2009-05-24 22:33:41
Autor: marek czaplicki
Jarosław już wie...
Panslavista pisze:
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A ty Cesiu?

ja nie odczuwam ani braku roli, ani kryzysu tożsamości we wspólnej Europie. jestem, jaki byłem przed wstąpieniem Polski do UE.

     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-25 07:04:45
Autor: :[heÂŽsk]:
Jarosław już wie...
On Sun, 24 May 2009 22:07:28 +0200, marek czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

według mnie to p. Jarosław mówi o sobie :-)

 no  tak ;). --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

[...]