Jarosław już wie...

Data: 2009-05-24 22:07:28
Autor: marek czaplicki
Jarosław już wie...
:[he?sk]: pisze:
... czego nam brakuuje.

"Polsce i Polakom wciąż brakuje odpowiedzi na zasadnicze
pytania dot. ich roli i tożsamości w Unii Europejskiej powiedział podczas konwencji wyborczej Prawa i Sprawiedliwości w Chorzowie prezes partii"

http://miniurl.pl/onajuzwie

moze by tak "prezes partii" przestal sie wypowiadac w moim imieniu.

według mnie to p. Jarosław mówi o sobie :-)
--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-24 22:28:36
Autor: Panslavista
Jarosław już wie...
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A ty Cesiu?

Data: 2009-05-24 22:33:41
Autor: marek czaplicki
Jarosław już wie...
Panslavista pisze:
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A ty Cesiu?

ja nie odczuwam ani braku roli, ani kryzysu tożsamości we wspólnej Europie. jestem, jaki byłem przed wstąpieniem Polski do UE.

     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-25 07:04:45
Autor: :[heÂŽsk]:
Jarosław już wie...
On Sun, 24 May 2009 22:07:28 +0200, marek czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

według mnie to p. Jarosław mówi o sobie :-)

 no  tak ;). --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2