Jarosław oskarża Lecha?

Data: 2018-11-22 14:57:21
Autor: Pajdak
Jarosław oskarża Lecha?
"Jarosław Kaczyński kontra Lech Wałęsa w sądzie. "Nie pogodziłem się ze
śmiercią mojego brata"

"Prezes PiS domaga się też przeprosin za słowa Lecha Wałęsy o tym, że "nie
jest zdrowy, zrównoważony psychicznie". Oprócz przeprosin Jarosław Kaczyński
chce, by Lech Wałęsa wpłacił 30 tysięcy złotych na cele społeczne."

"To był telefon mojego brata do mnie. Jedynym tematem była sprawa stanu zdrowia mojej mamy, przy czym brat mnie poinformował, że nie ma sytuacji zagrożenia i nie muszę jechać od razu do szpitala - dodał."

Pytanie: kto kogo pytał o zdrowie i kto będąc w samolocie wiedział lepiej jak z tym zdrowiem jest?

--
Pajdak

Jarosław oskarża Lecha?