Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

Data: 2011-01-22 18:54:27
Autor: wasabi
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

Data: 2011-01-22 14:20:24
Autor: Bruner
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
to po co ten narodowy zdracja sprowadzal obce amerykanskie wojska do Polski jak Radziwil Szwedow.

Data: 2011-01-22 20:04:56
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-22 19:54, wasabi pisze:
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

to uspiony rosyjski agent, wlasnie kazali mu szkodzic. Ma wzbudzic w Polsce antyrosyjskie fobie i pzreswiadczenie ze Rosja chyli sie ku upadkowi i tzreba ich dobic.
To, albo zwykla choroba psychiczna.

--
the_foe

Data: 2011-01-22 19:31:16
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
To, albo zwykla choroba psychiczna.

jestes psychiatra czy oszczerca w stylu sowieckim? Nawet psychiatra tego typu
diagnoz nie ma prawa stawiac publicznie, bo lamie w ten sposob obowiazujacy go
kodes etyczny.

 Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie. Dlaczego wiec skoro takie zachowanie ciebie oburza kiedy dotyczy ciebie, sam
sie w ten chamski sposob zachowujesz?

Data: 2011-01-22 20:56:02
Autor: the_foe
Jarosław powiedział
W dniu 2011-01-22 20:31,  obserwator pisze:
Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie.

nie

--
the_foe

Data: 2011-01-22 20:11:12
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-22 20:31,  obserwator pisze:
> Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie.

nie

oj, mijasz sie z prawda:)

Data: 2011-01-23 13:49:10
Autor: złodziej podatków.
> [...]

to uspiony rosyjski agent, wlasnie kazali mu szkodzic. Ma wzbudzic w

Polsce antyrosyjskie fobie i pzreswiadczenie ze Rosja chyli sie ku

 Jak zwykle jest na prochach. Weszło mu w nawyk.
--

the_foe

Data: 2011-01-22 20:10:43
Autor: Suworow
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:ihf953$t7c$1news.net.icm.edu.pl...
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

Proponuje by prezes zwołał pospolite ruszenie pod przywódctwem Macierewicza i ruszył na Moskwę! Pokaona Putina i Miedwiediewa z łatwo¶ci±! Wtedy oszalały ze szczę¶cia naród rosyjski czyli przyjaciele Rosjanie  wybior± prezesa na prezydenta! Spełni± się w końcu jego chłopięce marzenia!

Data: 2011-01-22 20:54:06
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 20:10, Suworow pisze:

Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

Proponuje by prezes zwołał pospolite ruszenie pod przywódctwem
Macierewicza i ruszył na Moskwę!

Ale tego nie zrobi bo musialby caly czas ogladac sie za siebie i uwazac, czy mu ktos zza krzaka a raczej brzozy w leb nie przyjebie.

> Pokaona Putina i Miedwiediewa z
łatwością! Wtedy oszalały ze szczęścia naród rosyjski czyli przyjaciele
Rosjanie wybiorą prezesa na prezydenta! Spełnią się w końcu jego
chłopięce marzenia!

Jak sie tak glebiej zastanowic nad tym co napisales to nie jest to niemozliwe. Przeciez kazdy zolnierz rosyjski jak zobaczy armie moherow od razu jebnie ze smiechu a wtedy szczesliwy narod rosyjski z okrzykiem na ustach JAROSLAW!! WIELIKIJ!!, JAROSLAW!! WIELIKIJ!! pozawiazuje w kokardke wszystkie lufy armatnie.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 20:21:43
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a): Ale tego nie zrobi bo musialby caly czas ogladac sie za siebie i uwazac, czy mu ktos zza krzaka a raczej brzozy w leb nie przyjebie.

====================================================================== a Donek sie nie oglada za siebie i nie zielenieje ze starchu przed agentura ktora go prowadzi na smyczy? Ale on elastyczny ma kregoslup, wiec naginaja go
latwo do ziemi. Jest tez sprawdzona kukielka od Nocnej Zmiany.

Przypomne co sie przydarzylo Dyrektorowi Generalnemu Kancelarii Prezesa Rady
Ministrów, Grzegorzowi Michniewiczowi - powiesili go na sznurze od zelazka.

Kogos chcieli w ten sposob zastraszyc? Bo jaki mogl byc inny powod tej zbrodni?

Marszlek Józef Piłsudski, kiedy chcial wydac jakies poufne polecenia, to musial niesamowicie uwazac, tyle wrogiej agentury go juz wowczas otaczalo.

Nigdy nie wiedzial, czy to co mialo byc poufne, juz nie jest znane polskim wrogom.

Sytuacja obecna niewiele sie rozni od tamtej zarowno dla Kaczynskiego jak i Tuska.

Data: 2011-01-22 20:27:40
Autor: grzessiek
W dniu 22.01.2011 19:54, wasabi pisze:
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

w swoim ograniczonym pojmowaniu odnosisz to stwierdzenie jako porĂłwnanie
do polski.

g.

Data: 2011-01-22 19:35:39
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 20:27:40 +0100, grzessiek wrote:

W dniu 22.01.2011 19:54, wasabi pisze:
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

w swoim ograniczonym pojmowaniu odnosisz to stwierdzenie jako porównanie
do polski.

g.

to inteligencie wytłumacz mi co twój guru miał na my¶li.

Data: 2011-01-22 21:11:25
Autor: pluton
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

to inteligencie wytłumacz mi co twój guru miał na my¶li.

W poniedzialek Dupieniecki wyjasni, ze wariat mial na mysli to,
ze rosja jest slaba w siatkowce plazowej.

Nullification

Data: 2011-01-22 21:17:30
Autor: grzessiek
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
W dniu 22.01.2011 20:35, wasabi pisze:
to inteligencie wytłumacz mi co twój guru miał na myśli.

po pierwsze, JK nie jest moim guru.

po drugie - nie wiem co dokładnie miał na myśli, jednak trafnie ocenia
pozycję rosji na świecie - jej ewidentną słabość powinniśmy umieć
wykorzystać. to co robi tusk byłoby śmieszne gdyby nie było żałosne.

do rzeczy:

biorąc pod uwagę położenie geograficzne, rozmieszczenie ludności i
potężnego sąsiada na południu - rosja ma ogromne problemy ze swoim
położeniem geopolitycznym. dużo większe niż my z rosją i niemcami.

gospodarka rosji opiera siÄ™ na eksporcie surowcĂłw. kryzys, zmniejszone
zapotrzebowanie na surowce, wzmoĹĽona produkcja gazu przez katar i usa
znacznie osłabiają pozycję, wpływy i przychody.

politycznie rosja jest chyba w izolacji - uznanie palestyny jest ukłonem
w stronÄ™ arabĂłw - to mĂłwi samo za siebie.

do tego dochodzi klęska demograficzna i ogólne zdegenerowanie społeczeństwa.

oczywiście rosja jest groźna ze wzgędu na potencjał militarny - nie
chodzi nawet o armię ale o broń atomową i to jest obecnie IMHO
najważniejszy potencjał polityczny rosji - realna możliwość rozpętania
wojny atomowej. tylko tyle i aĹĽ tyle.

g.

Data: 2011-01-22 20:33:37
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 21:17:30 +0100, grzessiek wrote:

W dniu 22.01.2011 20:35, wasabi pisze:
to inteligencie wytłumacz mi co twój guru miał na my¶li.

po pierwsze, JK nie jest moim guru.

po drugie - nie wiem co dokładnie miał na my¶li, jednak trafnie ocenia
pozycję rosji na ¶wiecie - jej ewidentn± słabo¶ć powinni¶my umieć
wykorzystać. to co robi tusk byłoby ¶mieszne gdyby nie było żałosne.

do rzeczy:

bior±c pod uwagę położenie geograficzne, rozmieszczenie ludno¶ci i
potężnego s±siada na południu - rosja ma ogromne problemy ze swoim
położeniem geopolitycznym. dużo większe niż my z rosj± i niemcami.

hahaha, i dlatego kład± "nord stream", tylko dlaczego decyzje o tym zapadały jak PiS rz±dził ?

gospodarka rosji opiera się na eksporcie surowców. kryzys, zmniejszone
zapotrzebowanie na surowce, wzmożona produkcja gazu przez katar i usa
znacznie osłabiaj± pozycję, wpływy i przychody.

ruski da sobie radę, bardziej bym się bał o nas

politycznie rosja jest chyba w izolacji - uznanie palestyny jest ukłonem
w stronę arabów - to mówi samo za siebie.

Chyba w twojej izolatce, widzę po Niemcach, Francji, GB jak s± w izolacji

do tego dochodzi klęska demograficzna i ogólne zdegenerowanie
społeczeństwa.

zrobi± sobie gdzie¶ wojnę tak jak USA, w imię walki z terroryzmem

oczywi¶cie rosja jest groĽna ze wzgędu na potencjał militarny - nie
chodzi nawet o armię ale o broń atomow± i to jest obecnie IMHO
najważniejszy potencjał polityczny rosji - realna możliwo¶ć rozpętania
wojny atomowej. tylko tyle i aż tyle.

g.

Rosja zawsze była groĽna

Data: 2011-01-22 21:53:07
Autor: grzessiek
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
W dniu 22.01.2011 21:33, wasabi pisze:
hahaha, i dlatego kładą "nord stream", tylko dlaczego decyzje o tym zapadały jak PiS rządził ?

i się na tym zajebiście przejadą.

Chyba w twojej izolatce, widzÄ™ po Niemcach, Francji, GB jak sÄ… w izolacji

no i co z tego konkretnie wynika, w jaki sposób wpływa na pozycję rosji
na świecie?

zrobiÄ… sobie gdzieĹ› wojnÄ™ tak jak USA, w imiÄ™ walki z terroryzmem

gdzie, w gruzji? wielkie, światowe mocarstwo najedzie na kolejny malutki
kraj? wow!

Rosja zawsze była groźna

groźniejsza od rosji jest dla nas niewolnicza mentalność.

g.

Data: 2011-01-22 21:59:04
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 21:17, grzessiek pisze:

po pierwsze, JK nie jest moim guru.

A mozesz to udowodnic?

po drugie - nie wiem co dokładnie miał na myśli, jednak trafnie ocenia
pozycję rosji na świecie - jej ewidentną słabość powinniśmy umieć
wykorzystać.

Przykryjemy wybuchy muchomorkow moherowymi beretami i zdobedziemy Moskwe.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 22:10:15
Autor: grzessiek
W dniu 22.01.2011 21:59, jedrus pisze:
Przykryjemy wybuchy muchomorkow moherowymi beretami i zdobedziemy Moskwe.

ktoś kiedyś powiedział, przytaczam z pamięci - broń atomowa jest tak
straszna, że wyklucza to możliwość jej użycia.

g.

Data: 2011-01-22 22:08:54
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 22:10, grzessiek pisze:

Przykryjemy wybuchy muchomorkow moherowymi beretami i zdobedziemy Moskwe.

ktoś kiedyś powiedział, przytaczam z pamięci - broń atomowa jest tak
straszna, że wyklucza to możliwość jej użycia.

I dlatego jarek tak im podskakuje?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 22:23:43
Autor: grzessiek
W dniu 22.01.2011 22:08, jedrus pisze:
I dlatego jarek tak im podskakuje?

po prostu wie jak siÄ™ uprawia politykÄ™.
g.

Data: 2011-01-22 22:26:31
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 22:23, grzessiek pisze:

I dlatego jarek tak im podskakuje?

po prostu wie jak siÄ™ uprawia politykÄ™.

Tez ci zacytuje fragment przemowienia pewnego uprawiacza polityki.
"W latach ubieglych stalismy na skraju przepasci, dzisiaj zrobilismy olbrzymi krok naprzod"
Wlasnie jareczek tak uprawia swoja polityke.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 13:57:24
Autor: złodziej podatków
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
W dniu 22.01.2011 22:08, jedrus pisze:

> I dlatego jarek tak im podskakuje?

po prostu wie jak się uprawia politykę.

wisisz mi scierę, musiałem wytrzeć monitor.jeszcze została zapluta klawiatura tak się zakrztusiłem..

Data: 2011-01-23 14:15:14
Autor: grzessiek
W dniu 23.01.2011 13:57, złodziej podatków pisze:
W dniu 22.01.2011 22:08, jedrus pisze:

I dlatego jarek tak im podskakuje?

po prostu wie jak siÄ™ uprawia politykÄ™.
wisisz mi scierę, musiałem wytrzeć monitor.jeszcze została zapluta klawiatura tak się zakrztusiłem..

ciekawa sonda dla ciebie
http://www.tvn24.pl/1003329,,,na-jakie-ugrupowanie-jestes-sklonnay-zaglosowac-w-nadchodzacych-wyborach-parlamentarnych,sondy.html

g.

Data: 2011-01-22 21:08:35
Autor: pluton
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

I nawet sie wszyscy rozesmieli.

Nullification

Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"