Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

Data: 2011-01-22 20:04:56
Autor: the_foe
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"
W dniu 2011-01-22 19:54, wasabi pisze:
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

to uspiony rosyjski agent, wlasnie kazali mu szkodzic. Ma wzbudzic w Polsce antyrosyjskie fobie i pzreswiadczenie ze Rosja chyli sie ku upadkowi i tzreba ich dobic.
To, albo zwykla choroba psychiczna.

--
the_foe

Data: 2011-01-22 19:31:16
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
To, albo zwykla choroba psychiczna.

jestes psychiatra czy oszczerca w stylu sowieckim? Nawet psychiatra tego typu
diagnoz nie ma prawa stawiac publicznie, bo lamie w ten sposob obowiazujacy go
kodes etyczny.

 Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie. Dlaczego wiec skoro takie zachowanie ciebie oburza kiedy dotyczy ciebie, sam
sie w ten chamski sposob zachowujesz?

Data: 2011-01-22 20:56:02
Autor: the_foe
Jarosław powiedział
W dniu 2011-01-22 20:31,  obserwator pisze:
Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie.

nie

--
the_foe

Data: 2011-01-22 20:11:12
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-22 20:31,  obserwator pisze:
> Sam jestes oburzony kiedy ktos ciebie tutaj traktuje niezbyt uprzejmie.

nie

oj, mijasz sie z prawda:)

Data: 2011-01-23 13:49:10
Autor: złodziej podatków.
> [...]

to uspiony rosyjski agent, wlasnie kazali mu szkodzic. Ma wzbudzic w

Polsce antyrosyjskie fobie i pzreswiadczenie ze Rosja chyli sie ku

 Jak zwykle jest na prochach. Weszło mu w nawyk.
--

the_foe

--

Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"