Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

Data: 2011-01-22 20:10:43
Autor: Suworow
Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:ihf953$t7c$1news.net.icm.edu.pl...
Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

Proponuje by prezes zwołał pospolite ruszenie pod przywódctwem Macierewicza i ruszył na Moskwę! Pokaona Putina i Miedwiediewa z łatwo¶ci±! Wtedy oszalały ze szczę¶cia naród rosyjski czyli przyjaciele Rosjanie  wybior± prezesa na prezydenta! Spełni± się w końcu jego chłopięce marzenia!

Data: 2011-01-22 20:54:06
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 20:10, Suworow pisze:

Czy ja się przesłyszałem czy Jarosław kawały w sejmie opowiadał ?

Proponuje by prezes zwołał pospolite ruszenie pod przywódctwem
Macierewicza i ruszył na Moskwę!

Ale tego nie zrobi bo musialby caly czas ogladac sie za siebie i uwazac, czy mu ktos zza krzaka a raczej brzozy w leb nie przyjebie.

> Pokaona Putina i Miedwiediewa z
łatwością! Wtedy oszalały ze szczęścia naród rosyjski czyli przyjaciele
Rosjanie wybiorą prezesa na prezydenta! Spełnią się w końcu jego
chłopięce marzenia!

Jak sie tak glebiej zastanowic nad tym co napisales to nie jest to niemozliwe. Przeciez kazdy zolnierz rosyjski jak zobaczy armie moherow od razu jebnie ze smiechu a wtedy szczesliwy narod rosyjski z okrzykiem na ustach JAROSLAW!! WIELIKIJ!!, JAROSLAW!! WIELIKIJ!! pozawiazuje w kokardke wszystkie lufy armatnie.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 20:21:43
Autor: obserwator
Jarosław powiedział
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a): Ale tego nie zrobi bo musialby caly czas ogladac sie za siebie i uwazac, czy mu ktos zza krzaka a raczej brzozy w leb nie przyjebie.

====================================================================== a Donek sie nie oglada za siebie i nie zielenieje ze starchu przed agentura ktora go prowadzi na smyczy? Ale on elastyczny ma kregoslup, wiec naginaja go
latwo do ziemi. Jest tez sprawdzona kukielka od Nocnej Zmiany.

Przypomne co sie przydarzylo Dyrektorowi Generalnemu Kancelarii Prezesa Rady
Ministrów, Grzegorzowi Michniewiczowi - powiesili go na sznurze od zelazka.

Kogos chcieli w ten sposob zastraszyc? Bo jaki mogl byc inny powod tej zbrodni?

Marszlek Józef Piłsudski, kiedy chcial wydac jakies poufne polecenia, to musial niesamowicie uwazac, tyle wrogiej agentury go juz wowczas otaczalo.

Nigdy nie wiedzial, czy to co mialo byc poufne, juz nie jest znane polskim wrogom.

Sytuacja obecna niewiele sie rozni od tamtej zarowno dla Kaczynskiego jak i Tuska.

--

Jarosław powiedział "że Rosja jest słabym państwem"