Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]

Data: 2014-11-27 19:51:38
Autor: Stokrotka
Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
W dniu dzisiejszym napisałam mejla do
Jarosława Mikosa Prezesa Zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
w sprawie kadrowej, ponieważ jestem byłym pracownikiem STOLARKI.
Że jest prezesem zarządu STOLARKI dowodzi na przykład link :
http://www.kto-kogo.pl/Jaros%C5%82aw_Mikos

W odpowiedzi odpisał krótko:
"Prosze mnie nie nękać emailami. Nie jestem prezesem stolarki wolomin. Osoba
właściwa jest syndyk. Z poważaniem. JM"
Błędy ortograficzne nie zmienione.
Swój mejl wysłałam na adres mejlowy poprzez Wirtualną Polskę.

Będzie burżuj mówił w przeciwieństwie do Beredy, że on to nie on?
Poniższe dowodzą , że to ten sam człowiek (jest więcej takich publikacji w
Internecie):
1.Czytelnie i da się ściągnąć:
http://www.proff.pl/.jaros%C5%82aw-mikos-976343
2. Da się ściągnąć ale format bardzo nieczytelny:
https://przeswietl.pl/jaroslaw-mikos
oraz już nieściągalne artykuły na stronie Rzeczpospolitej i innych gazet i
portali.
W wakacje były jeszcze ściągalne. Niewidzialna ręka Mikosa?

Według mnie to się nadaje do kryminału, ale nie wiem do jakiej partii
donieść.
Wszystkie partie są umoczone w żłobie.
Rysy mordy podobne do Kurskiego, więc PiS, ale może się mylę?

Jak połączyć wszystko co mi się zdarzyło, to wyłazi, że PiS i ruski wywiad
to to samo.
No ale Smoleńsk?
Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

Data: 2014-11-27 21:17:49
Autor: Nemo
Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.dyskusje@interia.pl> napisał

Według mnie to się nadaje do kryminału,

A według mnie do wariatkowa.

PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

Zapisz sie natychmiast, będziesz tam pasować idealnie.

Data: 2014-11-27 23:28:33
Autor: Moonsky

"Stokrotka" <ortografia.dyskusje@interia.pl> wrote in message news:m57rtu$ptq$1usenet.news.interia.pl...

> Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

Nie przejmuj się, na pewno Platforma ci pomoże:)

Skąd w Polsce tylu durni?

M.

Data: 2014-11-27 22:40:33
Autor: masti
Moonsky wrote:

> [...]

 > Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

Nie przejmuj się, na pewno Platforma ci pomoże:)

to miasto Pisowców. Co jeden to lepszy.

Skąd w Polsce tylu durni?

powinieneś najlepiej wiedzieć jako przedstawiciel wzorcowy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-11-28 08:44:25
Autor: Sonn
W dniu 2014-11-27 19:51, Stokrotka pisze:

Według mnie to się nadaje do kryminału, ale nie wiem do jakiej partii
donieść.
Wszystkie partie są umoczone w żłobie.

Opowiedz o tym swojemu psychiatrze

--
Sonn

Data: 2014-11-28 20:05:41
Autor: Stokrotka
[...]

No i stało się, niewidzialna ręka Mikosa ( a może PiSu?)
odcięła mi Internet na areo,
co na razie kosztowało mnie 2zł
by wysłać tego posta i odebrać pocztę inną metodą niż zwykle.

Data: 2014-11-28 20:23:04
Autor: masti
Stokrotka wrote:

No i stało się, niewidzialna ręka Mikosa ( a może PiSu?)
odcięła mi Internet na areo,
co na razie kosztowało mnie 2zł
by wysłać tego posta i odebrać pocztę inną metodą niż zwykle.

uważaj bo cie zasczelom z telefonu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]