Jarosławie Narodowcu N.

Data: 2009-11-08 17:26:24
Autor: Mirek
Jarosławie Narodowcu N.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie:
Dlaczego oczerniający podobno Ciebie profil wisi sobie przez długi czas w
necie, podczas gdy tego typu temat jest do załatwienia w średnio 3 dni?
No, jest jeszcze opcja, że jesteś aż tak leniwy.

Data: 2009-11-08 19:37:57
Autor: Piotr
Jarosławie Narodowcu N.
Dnia Sun, 08 Nov 2009 17:26:24 +0100, Mirek napisał(a):

[...]

Z niego taki narodowiec, jak z koziej dupy trąba. Piotr

Data: 2009-11-08 20:44:25
Autor: Mirek
Jarosławie Narodowcu N.
Piotr pisze:
Z niego taki narodowiec, jak z koziej dupy trąba.

Ten cały Bubel to w ogóle jakaś Lepperiada.

Data: 2009-11-08 21:33:08
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jarosławie Narodowcu N.
Piotr wrote:

[...]

On jest narodowiec, ale z innego narodu. ;)
--
Pit

Data: 2009-11-08 21:34:02
Autor: Piotr
Jarosławie Narodowcu N.
Dnia Sun, 08 Nov 2009 21:33:08 +0000, Pit Kowalski albo Nowak napisał(a):

Z niego taki narodowiec, jak z koziej dupy trąba.

On jest narodowiec, ale z innego narodu. ;)

:-)
Piotr

Data: 2009-11-09 08:35:39
Autor: boukun
Jarosławie Narodowcu N.

Użytkownik "Mirek" <mirek@mrauk.net> napisał w wiadomości news:hd6rhg$pqm$1mx1.internetia.pl...
[...]

A skąd wiesz, że wisi sobie przez długi czas w necie? Ja tego np. nie wiem. Co
cię skłania, żeby po tego rodzaju forach szukać przygód, he, he, he. Ja o takich
forach np. nie mam pojęcia.
Bo to całe forum jest o kant dupy rozbić. Nie wiem, czy to jest ten sam profil
co kiedyś ktoś taki jak ty tu zapowiadał, ale wczoraj również napisałem o
usunięcie tejże strony i nic? Być może moje skargi wcale nie docierają do
administratora (jeśli tam jest jakikolwiek administrator) tegoż badziewia, bo na
mój adres onet założył boota i posty z mojego adresu są automatycznie kasowane
jeśli wysyłane są na jakikolwiek adres z onetem...

boukun

Jarosławie Narodowcu N.