Jarucka - sprawa niezałatwiona.

Data: 2010-06-07 16:24:53
Autor: rAzor
Jarucka - sprawa niezałatwiona.
Darz bór! Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
Po trwającym pięć lat śledztwie i procesie Anna Jarucka została nareszcie
skazana. Dostała półtora roku więzienia w zawieszeniu na pięć lat
Niewiele, jak na sfałszowanie wyborów prezydenckich w dużym europejskim
kraju. A taki był wymiar tego, co zrobiła. Sądzono ją za drobne przestępstwa
przeciw dokumentom, a nie za faktyczny zamach stanu, w którym brała udział,
eliminując za pomocą fałszerstwa i oszczerstwa jednego z najpoważniejszych
kandydatów wyborów prezydenckich, jakim był Włodzimierz Cimoszewicz.
Przemysław Burak

Jarucka? Ta marionetka Miodowicza z PełO?
Aleście sie Buracki kopnęli pokazowo w dupsko. he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Jarucka - sprawa niezałatwiona.