Jaru¶ odlatuje coraz dalej w swoje paranoiczne urojenia ;))))

Data: 2010-08-07 13:06:08
Autor: Eulalia Browarek
Jaru¶ odlatuje coraz dalej w swoje paranoiczne urojenia ;))))
Dawać go jak najwięcej do TV ;) Już praktyczne, co zdanie, to urojenie ;) Czekamy na "sieczkę" b±dĽ "sałate" słown±. To będzie ostatni etap choroby. Potem już nie ma powrotu do ¶wiata rzeczywistego.

Zennon

Data: 2010-08-07 14:35:19
Autor: Canucki
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Dawać go jak najwięcej do TV ;) Już praktyczne, co zdanie, to urojenie ;) Czekamy na "sieczkę" b±dĽ "sałate" słown±. To będzie ostatni etap choroby. Potem już nie ma powrotu do ¶wiata rzeczywistego.

To widac.  Dlatego nie zycze Panu "Szczesliwego powrotu".
Jest to bezcelowe i nadaremne

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 14:38:29
Autor: Eulalia Browarek
Jaru¶ odlatuje coraz dalej w swoje paranoiczne urojenia ;))))

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3jqv7$mhk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z trudem domy¶liłem się, że to miałbyć straszliwy sarkazm wbijaj±cy mnie w ziemie ;) Chyba się jednak nie udało. Ale proszę się starać, ćwiczyć, rozwijać....

Zennon

Data: 2010-08-07 18:46:48
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-07 16:38, Eulalia Browarek pisze:
Z trudem domy¶liłem się, że to miałbyć straszliwy sarkazm wbijaj±cy mnie w
ziemie ;) Chyba się jednak nie udało. Ale proszę się starać, ćwiczyć,
rozwijać....

To jest betonowy humor pogrobowców zimnego lecha. Musisz się ostro zjarać, żeby zatrybić żart.

Data: 2010-08-07 16:23:09
Autor: abc
Jaru¶ przypomina fakty
To co mówi Kaczyński, to szczera prawda.  Jakże trzeba być zakłamanym, żeby to negować.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-08-07 14:28:48
Autor: Eulalia Browarek
Jaru¶ przypomina fakty

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c5d6c51$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
To co mówi Kaczyński, to szczera prawda.  Jakże trzeba być zakłamanym, żeby to negować.

Wow! Odplywasz wraz z nim ;) Paranoja indukowana...

Zennon

Jaru¶ odlatuje coraz dalej w swoje paranoiczne urojenia ;))))