Jaru¶ siê rozmy¶li³?

Data: 2011-05-13 05:27:54
Autor: cirrus
Jaru¶ siê rozmy¶li³?
# ABW przekaza³a BOR sygna³, ¿e 10 kwietnia przed Pa³acem Prezydenckim mo¿e doj¶æ do samospalenia jednego z uczestników obchodów rocznicy katastrofy smoleñskiej - powiedzia³ w czwartek szef BOR gen. Marian Janicki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfmlg

--
stevep

Data: 2011-05-13 07:47:46
Autor: Przemys³aw W
Jaru¶ siê rozmy¶li³?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqi8fs$7vd$1news.vectranet.pl...
[...]

Kurdupel doszed³ do wniosku, ¿e nie bêdzie oczekiwanego efektu, bo pochodnia bêdzie za krótka.

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawni³, ¿e p³k Florczak kilka miesiêcy przed tragedi± przeczuwa³, ¿e do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zezna³, ¿e pu³kownik fatalnie ocenia³ wspó³pracê z kancelari± prezydenta Lecha Kaczyñskiego. "Szefie, kiedy¶ dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- mia³ powiedzieæ po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-13 08:53:47
Autor: Leprechuan
Jaru¶ siê rozmy¶li³?

[...]

Czy wiadomo kto mia³ robiæ za pochodnie? Na pewno nie Jaru¶. To tchórz! ;)

BomBel

Data: 2011-05-13 14:35:58
Autor: matusm
Jaru¶ siê rozmy¶li³?

[...]

Genera³ do dymisji skoro na podstawie iniesprawdzonych nformacji w maglu feruje wyroki.Nie by³o nawet usi³owania samospalenia wiêc równie dobrze móg³ opowiadæ ze widzial ufoludki czy krasnoludki .Jest niezrównowa¿ony skoro bez powodu podrywa do dzia³ania wszystkie podleg³e mu si³y albo wg starych esbecki praktyk wprowadza dezinformacje celem uwiarygodnienia przydatno¶ci na zajmowanym stanowisku ale bedzie  trwa³ bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-13 15:11:31
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-13 05:27, cirrus pisze:
# ABW przekazała BOR sygnał, że 10 kwietnia przed Pałacem Prezydenckim może dojść do samospalenia jednego z uczestników obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej - powiedział w czwartek szef BOR gen. Marian Janicki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfmlg

Typowa gra propagandy - coś gdzieś tam.. A takie Stefany zaraz podchwytują i szeroko komentują jako prawdę. Jesteście żałośni.

Data: 2011-05-13 16:50:09
Autor: cirrus
Jaruś się rozmyślił?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqjalt$o31$2news.onet.pl...
[...]

A jaka jest prawda nieżałosny sfrustrowany biedaku?

--
stevep

Data: 2011-05-15 10:04:28
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-13 16:50, cirrus pisze:
[...]

Prawda jest taka że to rzekome samospalenie ma miejsce tylko na propagandowym papierze...niewolniku.

Data: 2011-05-15 12:07:24
Autor: cirrus
Jaruś się rozmyślił?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqo1dq$jh3$2news.onet.pl...
[...]

Miej pretensje do szefa BOR-u zawodowy kwękaczu.

--
stevep

Data: 2011-05-15 18:05:32
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-15 12:07, cirrus pisze:

[...]

  Mam  tylko do ciebie. To ty rozpowszechniasz niesprawdzony propagandowy chÅ‚am.

Data: 2011-05-16 05:03:14
Autor: cirrus
Jaruś się rozmyślił?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqotjp$722$1news.onet.pl...
[...]

A ty tylko sprawdzony- w maglu.

--
stevep

Data: 2011-05-13 17:33:21
Autor: he®sk
Jaru¶ siê rozmy¶li³?
On Fri, 13 May 2011 15:11:31 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> # ABW przekaza³a BOR sygna³, ¿e 10 kwietnia przed Pa³acem Prezydenckim > mo¿e doj¶æ do samospalenia jednego z uczestników obchodów rocznicy > katastrofy smoleñskiej - powiedzia³ w czwartek szef BOR gen. Marian > Janicki. #

Typowa gra propagandy - co¶ gdzie¶ tam.. A takie Stefany zaraz podchwytuj± i szeroko komentuj± jako prawdê. Jeste¶cie ¿a³o¶ni.

 gdyby przekazal to "nasz dziennik" czy "gazeta polska" bylaby
 to najprawdziwcza prawda, n'est pas?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-15 10:04:23
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:

podchwytują i szeroko komentują jako prawdę. Jesteście żałośni.
  gdyby przekazal to "nasz dziennik" czy "gazeta polska" bylaby
  to najprawdziwcza prawda, n'est pas?

Wszystkie media które prezentujÄ…  zdanie tylko jednej ze stron sÄ… dla mnie stronniczymi szmatÅ‚awcami.

Data: 2011-05-15 11:59:27
Autor: .
Jaruś się rozmyślił?
Dnia Sun, 15 May 2011 10:04:23 +0200, jadrys napisaù(a):

W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:

Typowa gra propagandy - coú gdzieú tam.. A takie Stefany zaraz
podchwytujà i szeroko komentujà jako prawdæ. Jesteúcie ýaùoúni.
  gdyby przekazal to "nasz dziennik" czy "gazeta polska" bylaby
  to najprawdziwcza prawda, n'est pas?

Wszystkie media które prezentujà  zdanie tylko jednej ze stron sà dla mnie stronniczymi szmatùawcami.

Zauwaýyùem, ýe sà to wyùàcznie media sprzyjajàce rzàdowi i lewicy. Pan
panie "jadrys" jako stary komunista zapewne wciý czyta Trybunæ Ludu i
Ýoùnierza Wolnoúci. Dziwi mnie tylko, ýe schlebiasz Kaczyñskiemu! Ýadnen z
niego socjalista, to zwykùy oszust.

Dominik

Data: 2011-05-15 16:49:03
Autor: cirrus
Jaruú siæ rozmyúliù?
Uýytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisaù w wiadomoúci news:1e278s9216b3u$.1i500wclvapi9$.dlg40tude.net...
[...]

Eeee, stare egzemplarze, raczej studiuje "Kapitaù i "Dzieùa Lenina".

--
stevep

Data: 2011-05-15 18:05:21
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-15 11:59, . pisze:
Dnia Sun, 15 May 2011 10:04:23 +0200, jadrys napisał(a):

[...]
mnie stronniczymi szmatławcami.
Zauważyłem, że są to wyłącznie media sprzyjające rządowi i lewicy. Pan
panie "jadrys" jako stary komunista zapewne wciż czyta Trybunę Ludu i
Żołnierza Wolności. Dziwi mnie tylko, że schlebiasz Kaczyńskiemu! Żadnen z
niego socjalista, to zwykły oszust.

Dominik

To bardzo mile co piszesz, ale ja niestety nie jestem komuchem. Komunista to nie nazwa, - Komunista to czynienie dobra, a ja niestety na tym polu mam zerowe osiÄ…gniÄ™cia. - Jestem tylko zaledwie  skromnym fanem idei komunizmu.

Nic nikomu nie schlebiam, ani do nikogo nie mam uprzedzeń. Tylko jak słyszę plany Tuska o rozszabrowaniu resztek majątku narodowego, to gotów jestem poprzeć samego diabła żeby to mu uniemożliwić.

Data: 2011-05-15 12:06:29
Autor: cirrus
Jaruś się rozmyślił?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqo1dq$jh3$1news.onet.pl...
[...]

A które prezentuja wszystkie strony?

--
stevep

Data: 2011-05-15 18:04:51
Autor: jadrys
Jaruś się rozmyślił?
W dniu 2011-05-15 12:06, cirrus pisze:
[...]

Jedyne ktore znam to grupa BBC. Tylko od nich można usłyszec/zobaczyć obiektywną prawdę.

Data: 2011-05-16 05:02:28
Autor: cirrus
Jaruś się rozmyślił?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqotjp$722$2news.onet.pl...
[...]

Nie widać po tobie, żebys tego słuchał zwłaszczaże ze znajomością jezykow u ciebie nietęgo- tylko dwa od butów.

--
stevep

Jaru¶ siê rozmy¶li³?