Jaruś w stringach.

Data: 2011-07-18 05:24:41
Autor: stevep
Jaruś w stringach.
# Rozmowa telefoniczna podsłuchana na przystanku:

Widziałeś? Nie jeszcze? Żałuj. Nie ma co, wygląda imponująco.... Jak to  kto? - Bilbord z Jarosławem... Że nie znasz "bilborda"?... No co ty. To  nie żaden skrzywdzony rolnik z tej ich reklamy...  W radio reklamy... Nie  słyszałeś? Gość mówi, ze ma krowy i dwie córki... I doi... Boże, mleko  doi. Od krów! Córki to on kształci. Za pieniądze... I panu już dziękuje...  Jak to, jakiemu panu dziękuje?... Tego nie mówi...

A ten bilbord to plakat taki... Wielki jest!... Nie Jarek jest wielki ale  plakat. Jarek jest w skali, która zdecydowanie go przerasta... Co najmniej  10:1... Kolor szary i czarny... Białego mało bo na tę księgę poszedł... No  mówię przecież - Jarek jest szaro-czarny... Oni tak widzą... Czarno  widzą... Ale w sumie jest OK... No i usta Jarek ma jakieś takie. Niby się  uśmiecha... Mnie się wydaje, że to albo z "fotoszopem"albo z botoksem  przesadzili.. Napis też jest. Duży i wyraźny. Czarno na szarym... Jaki ten  napis? "Premier Kaczyński. Czas na odważne decyzje"... Nie wiem skąd ta  treść. Myślę, że to albo wspomnienia albo marzenia...

Gdzie ten plakat? No tu, zaraz koło mnie... Pamiętasz tę laskę co to  reklamowała stringi i plażę w Egipcie?... No właśnie, ta brunetka... No to  Jarosław ją pokrył. Całą i dokumentnie!... I mówię ci stary - tym mnie  najbardziej wkurzył... No jasne, że doznań estetycznych mnie pozbawił...  Szlag mnie trafia! Tyle kasy wyrzuconej w błoto i i tak gówno z tego  będzie... Ja mu, kurde, tego plakatu nie daruję! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfz6n

--
stevep

Data: 2011-07-18 10:02:52
Autor: Leprechaun
Jaruś w stringach.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.vyso3fkfv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Co ze jełop wymyslił te spoty? Nobel dla kolesia! Wystarczająco ośmieszają PiS!

BomBel

Jaruś w stringach.