Jaruzel- platfonski towar eksportowy

Data: 2011-08-03 17:48:30
Autor: Hans Kloss
Jaruzel- platfonski towar eksportowy
Fragment wywadu jakiego udzieił platfons apfelbaum brytyjkemu Financial Times:
„Lepiej by było, gdyby Łukaszenka nie brał przykładu z (byłego już prezydenta
Egiptu Hosniego) Mubaraka, czy (przywódcy Libii Muammara) Kadafiego, lecz z
Wojciecha Jaruzelskiego"
To jakby Niemcy szczycili się Hitlerem, który w obliczu nieuchronnej klęski
popełnił samobójstwo. Tak samo wyglądała sprawa z Jaruzelskim – on nie miał
wyjścia, mógł albo zaaklimatyzować się w pookrągłostołowej Polsce, albo zostać
zrównanym z ziemią.  Generał Jaruzelski jak mówią o nim pochlebcy, stał się w oczach Radka
Sikorskiego, ministra-tłitera, nowym pomysłem na polską prezydencję w UE.
Zamiast toreb Jolanty Kwaśniewskiej towarem na eksport będzie Jaruzelski, jako
człowiek honoru, polityk europejski.  Za: http://pod.lupa.salon24.pl/330180,jaruzelski-naszym-towarem-eksportowym

Sami będac gnojami i zbrodniarzami platfonsy uznały gnoja i zbrodnarza za wzór
godny naśladowania. Mnie to nie dziwi ani trochę.
J-23

Data: 2011-08-03 17:51:58
Autor: obserwator
Jaruzel- platfonski towar eksportowy
Jaruzelski Wojciech, karierowicz, ruski agent, zdrajca
namiestnik sowietów, kierowniczy sprawca morderstw, donosiciel, sowiecki
patriota - to towar eksportowy pelowcow.

http://www.youtube.com/watch?v=McyA3Il80tw

Data: 2011-08-05 20:02:25
Autor: pluton
Jaruzel- platfonski towar eksportowy
Jaruzelski Wojciech, karierowicz, ruski agent, zdrajca
namiestnik sowietów, kierowniczy sprawca morderstw, donosiciel, sowiecki
patriota

I za to szambonur dal mu ordrer.

Nullification

Data: 2011-08-05 18:10:55
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Jaruzelski Wojciech, karierowicz, ruski agent, zdrajca
> namiestnik sowietów, kierowniczy sprawca morderstw, donosiciel, sowiecki
> patriota

I za to szambonur dal mu ordrer.

nie klam kacapku. Fakty sa inne:

26 marca 2006 Wojciech Jaruzelski został odznaczony przez prezydenta RP Lecha
Kaczyńskiego Krzyżem Zesłańców Sybiru. Komentując ten fakt, stwierdził, że
cieszy się, iż prezydent Kaczyński wzniósł się ponad historyczne podziały. Po ujawnieniu tego faktu przez TVN Kancelaria Prezydenta oświadczyła, że
Jaruzelski został odznaczony przez pomyłkę, gdyż Prezydent akceptował tylko
postanowienia, nie zaś listy osób i nie zdawał sobie sprawy, że na liście
występuje Wojciech Jaruzelski. Po tym oświadczeniu Jaruzelski odesłał otrzymane odznaczenie prezydentowi
Lechowi Kaczyńskiemu.

Lech Kaczynski nie wzniosl sie na takie wyzyny porozumienia jakich sobie
zyczyl ten sowiecki patriota.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,3248755.html

Data: 2011-08-05 20:37:19
Autor: pluton
> [...]

cieszy się, iż prezydent Kaczyński wzniósł się ponad historyczne podziały.

No wlasnie o tym mowie. Takie sa fakty.

Nullification

Jaruzel- platfonski towar eksportowy