Jaruzel sie przyznal do zyciowego bledu u Monisi

Data: 2009-06-03 21:03:01
Autor: boukun
Jaruzel sie przyznal do zyciowego bledu u Monisi

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h06fal$vr9$1news.task.gda.pl...
Powiedzial, ze zaluje, ze uwierzyl zydom z UB.

Zennon

A mówiłem, że powinien od razu zgonić winę na Geremka, że został wpuszczony w maliny!

boukun

Data: 2009-06-03 21:05:17
Autor: jadrys
boukun pisze:

[...]

A jaką funkcję piastował Geremek za rządów Jaruzelskiego?

Data: 2009-06-03 21:17:18
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h06hha$7ij$2news.task.gda.pl...
boukun pisze:

[...]

No jaka ?????????????? Funkcje Profesora

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-03 21:40:00
Autor: jadrys

boukun pisze:

[...]

No tak, a profesora trzeba słuchać. Jaruzelski nie miał wyjścia..

Data: 2009-06-03 22:00:42
Autor: matusm

boukun pisze:

[...]

Ale to byl nadzyczajny profesor z niepelna matura
Nie tak zwykly po studiach a do tego zawsze byla za nimi,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-03 21:43:20
Autor: boukun

boukun pisze:

[...]

Przed stanem wojennym był wtyką w Solidarności... i głównym doradcą rozgrywającym syjonistów z PZPR, Cioska i Rakowskiego.

boukun

Data: 2009-06-03 22:05:10
Autor: jadrys

boukun pisze:

[...]

A to całkowicie zmienia powstać rzeczy. Kiedyś, gdy pisałeś o tym że Geremek  nakazał Jaruzelskiemu wprowadzić stan wojenny to uznałem to za absurd, ale skoro on był taką szarą eminencją to całkiem prawdopodobne że to zrobił..

Data: 2009-06-03 23:07:17
Autor: awe

boukun pisze:

[...]

-- -- -- -
jezu boukun zrobiles mi zamet w glowie jak na tym szkoleniu:-)
awe

Data: 2009-06-04 08:34:45
Autor: jadrys

boukun pisze:

[...]

No kto by przypuszczał że można Ci zawrócić w głowie..

Data: 2009-06-04 08:50:41
Autor: awe
[...]

widzisz jak to mozna czlowieka zamotac, czasem wystarczy powaga medium przez ktore przepuszcza sie makaron. Zawsze to papka a potem wychodzi co tylko chcesz. Trzeba miec TV, choc jedna z gazet i kolko rozancowe w postaci zaprzyjaznionych autohrytetow
awe

Jaruzel sie przyznal do zyciowego bledu u Monisi