Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem

Data: 2020-10-06 00:33:44
Autor: Zexon
Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem
Data: 2020-10-06 01:44:08
Autor: Sandra_28
Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
https://youtu.be/QU92dO29K-0

Radzę szybko oglądać lub ściągnąć przy użyciu jakiegoś programu, Youtube szybko zablokuje

Data: 2020-10-06 15:40:16
Autor: u2
W dniu 06.10.2020 o 09:44, Sandra_28 pisze:
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
https://youtu.be/QU92dO29K-0

Radzę szybko oglądać lub ściągnąć przy użyciu jakiegoś programu, Youtube szybko zablokuje

nie zablokuje, tylko wstrzymał jakowaś "monetyzację" czyli nie ma kaski za nielewomyślne poglądy

Data: 2020-10-06 09:02:02
Autor: Sandra_28
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
[...]

Nieprawda, poprzednią ich rozmowę po prostu usunięto.

Data: 2020-10-06 18:16:10
Autor: u2
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
[...]

tej nie usunięto, tylko zablokowano "monetyzację"

Data: 2020-10-06 10:57:05
Autor: Sandra_28
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
[...]

Rozmowa ukazała się zaledwie 20 godzin temu, poczekajmy parę dni, usuną.

Data: 2020-10-06 20:03:25
Autor: u2
On 10/6/2020 00:33, Zexon wrote:
[...]

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1313008331573932032

Rafał A. Ziemkiewicz
@R_A_Ziemkiewicz
?
5 paź
@YouTube
  w walce ze mną i @Jaruzelska_M
  idzie na totalne gangsterstwo. Już wyłączył monetyzację linku do naszej nowej rozmowy "z uwagi na nieodpowiednie treści", mimo że tych treści jeszcze tam nie ma, pojawią się dopiero dziś o 20.00

Data: 2020-10-07 08:58:16
Autor: _Master_
Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem
W dniu 2020-10-06 o 08:33, Zexon pisze:
https://youtu.be/QU92dO29K-0

Każdy szanujący się internauta ogląda towarzyszkę.

Kiedyś myślałem że to kolejna lewicująca, wojująca siksa...

A jednak. Jest NORMALNA ;-)

Data: 2020-10-07 09:02:10
Autor: u2
W dniu 07.10.2020 o 08:58, _Master_ pisze:
Każdy szanujący się internauta ogląda towarzyszkę.

cała kuń-federacja stawiła się u niej co świadczy, że to wraża agentura

taki Niesioł dziękował dla Jaruzela za wprowadzenie stanu wojennego i zrobienie mu wczasów, bydlak chwali bydlaka:)))))))))))))

Data: 2020-10-07 12:21:02
Autor: _Master_
Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem
A Ty z tych co uważają że dzieci powinny cierpieć za winy rodziców?

Jesteś FASZYSTĄ?

Data: 2020-10-07 13:47:01
Autor: u2
W dniu 07.10.2020 o 12:21, _Master_ pisze:
A Ty z tych co uważają że dzieci powinny cierpieć za winy rodziców?

Jesteś FASZYSTĄ?

tu chodzi o jej gości, a nie o nią

ewidentnie agentura, Niesioł wsypał nawet swoją narzeczoną:)))))))))))))

Data: 2020-10-07 20:24:13
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-07 o 13:47, u2 pisze:
tu chodzi o jej gości, a nie o nią

Jak goście sami umieszczają filmy to ich nie blokują.

Chodzi o to zestawienie.

Data: 2020-10-07 21:28:56
Autor: u2
W dniu 07.10.2020 o 20:24, _Master_ pisze:
W dniu 2020-10-07 o 13:47, u2 pisze:
tu chodzi o jej gości, a nie o nią

Jak goście sami umieszczają filmy to ich nie blokują.

Chodzi o to zestawienie.

nie tak dawno zablokowano Ziemkowi wyjazd do UK, widać robią mu na siłę reklamę

Jaruzelska zaprasza: O wolności słowa i nie tylko z Rafałem Ziemkiewiczem