Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem

Data: 2010-06-09 09:04:45
Autor: awe
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem
Data: 2010-06-09 09:07:38
Autor: precz z gnomem
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Gdyby mogl pewnie zapisalby sie do PiS

Podrzuc to Azorowi, on szanuje wszystkich, których popiera Jaruzelski, he, he, he!

 Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-09 00:17:57
Autor: Hans Kloss
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem
On 9 Cze, 09:07, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:

Podrzuc to Azorowi, on szanuje wszystkich, kt rych popiera Jaruzelski, he,
he, he!
A gdzieś ty się tam matole dopatrzył słów poparcia?
J-23

Data: 2010-06-09 09:27:32
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ed51d6f-bce4-4ea6-a9b9-713076b98a32i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
on ma urojenia. dziadostwo z tym jaruzelskim nie ma co
awe

Data: 2010-06-09 11:07:15
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunfjb$rrv$1news.onet.pl...

[...]

Zrobił was Jaruzelski w ciula, oj zrobił! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 11:33:24
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f59c1$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
oj zrobil, zrobil, jezusiczku..jak on zrobil
awe

Data: 2010-06-09 11:33:22
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunmts$hsc$1news.onet.pl...

[...]

Głupio wyszło. Tak jak z przyjaciółmi Moskalami. Kombinuj teraz! ;-))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 12:44:00
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f5fe0$0$19169$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a mamusia zawiesila ci kluczyc na szyje?
awe

Data: 2010-06-09 13:45:17
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunr3f$uht$1news.onet.pl...

[...]

 Kiedyś tak, od małego ;-) byłem bardzo samodzielny? A ty, chowałeś się pod mamusi spódnicą?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 14:09:58
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f7ecb$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

[...]

i to sa wlasnie efekty wychowywania dzieci w socjalizmie. kobieta powinna wiecej czasu moc poswiecac dziecku. ten model rodziny nie odpowiada mi
awe

Data: 2010-06-09 14:12:56
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huo03l$e75$1news.onet.pl...

[...]

Nie urodziłem się w socjaliźmie czy PRL tak jak prezes PiS! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 00:21:29
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f8545$0$19184$65785112news.neostrada.pl...

[...]

dlatego taki jestes glupi
awe

Data: 2010-06-09 11:06:40
Autor: Bombelek
[...]

Oj zrobił was Jaruzelski w ciula, oj zrobił. Nie masz argumentów więc plujesz jadem!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 12:49:16
Autor: precz z gnomem
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

A gdzieś ty się tam matole dopatrzył słów poparcia?

To są zapewne słowa "potępienia", he, he, he. Może za ten medal od Lecha Kaczyńskiego, prawda debilu?

"Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem, który bardzo zaangażował się w budowę IV RP, dlatego nie wyobrażam sobie kompletnego odejścia od tego modelu. Jest za poważny, aby robił coś, od czego wcześniej się odżegnywał. Jeśli ma zachować tożsamość, musi kontynuować linię, którą prezentował przez całe życie polityczne - mówi w rozmowie z Wirtualną Polską gen. Wojciech Jaruzelski."

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-09 13:00:37
Autor: precz z gnomem
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

A gdzieś ty się tam matole dopatrzył słów poparcia?

Podobno chce się zapisac do picu. Po to ich "nie popiera", matole?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-09 09:25:38
Autor: rAzor
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem
Darz bór! Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
Użytkownik "awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  napisał

Gdyby mogl pewnie zapisalby sie do PiS

Podrzuc to panu Azorowi, on szanuje wszystkich, których popiera Jaruzelski, he,
he, he!

  Przemysław Burak

Nie łżyj buraku. Do Komorowskiego żadnego szacunku nie mam, a tym bardziej, ze: *Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski*
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-09 09:55:10
Autor: awe

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!.com> napisał w wiadomości news:hunfl9$re3$1news.onet.pl...
[...]

Kawecki tez nie przepada za Komorowskim ale polubil go od czasu kiedy Jaruzelski go zarekomendowal
awe

Data: 2010-06-09 11:09:04
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunh6s$147$1news.onet.pl...

[...]

Kombinujcie, kombinujcie! ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 11:31:39
Autor: cytryna
> [...]

> -- Kawecki tez nie przepada za Komorowskim ale polubil go od czasu kiedy Jaruzelski go zarekomendowal

Drzewiej takie pier..nie określano manem "strzyżono - golono" lub Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek. Facecik tak na wszelki wypadek pieści kandydatów do tronu aby sie nie narazić i nie zamienić tych gwiazdek na beleczkę Gefreitera
- takie czasy bez wazelinki ani rusz, zaraz teczki skrzypią z donosami.

Data: 2010-06-09 11:08:11
Autor: Bombelek
[...]

Tak było, teraz Jaruzelski zmienił zdanie i uważa, że prezydentem powinien być ktoś z charakterem! ;-)))))))))))))))))))))))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 11:05:09
Autor: Bombelek

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hunejt$rpo$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Gdyby mogl pewnie zapisalby sie do PiS

Podrzuc to Azorowi, on szanuje wszystkich, których popiera Jaruzelski, he, he, he!

Przemysław Warzywny

rAzor komuchem? A to niespodzianka!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 12:56:45
Autor: precz z gnomem
Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

rAzor komuchem? A to niespodzianka!

W pierwszym rzędzie debilem! Kogo on już nie popierał... Wszystko zależy od nasilenia psychozy i tego co usłyszy na kazaniu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-09 13:46:36
Autor: Bombelek

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:huns1g$b10$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jest katolickim komuchem?! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 09:35:23
Autor: Dirko
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hune6p$o1c$1news.onet.pl...

Gdyby mogl pewnie zapisalby sie do PiS

    I natychmiast rzucił Kaczyńskiemu w objęcia. :-)

http://wybory.wp.pl/kat,1025913,title,Jaroslaw-Kaczynski-to-czlowiek-z-cha
rakterem,wid,12343855,wiadomosc.html?ticaid=1a508

[...]

    Widzę, że nieźle manipulujesz, awe. :-(

Data: 2010-06-09 11:04:31
Autor: Bombelek
[...]

Tak, z wypaczonym charakterem. Kiedy Jaruzelski poparł Korowskiego polewałeś tą sensacją całe forum. To już teraz Jaruzelski jest OK?

--

Bąbel-ek

Jaruzelski:Jarosław Kaczyński to człowiek z charakterem