Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...

Data: 2010-05-09 22:52:16
Autor: Piotr
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Takie pojednanie, he, he... Na sowieckich warunkach...
"Marszałek wraz z generałem Wojciechem Jaruzelskim, szefem Biura
Bezpieczeństwa Narodowego Stanisławem Koziejem oraz reżyserem Andrzejem
Wajdą, a także gubernatorem Smoleńska Siergiejem Antufiewem, złożyli kwiaty
na Polskim Cmentarzu Wojennym w Katyniu oraz przy prawosławnym krzyżu
znajdującym się na części rosyjskiej, upamiętniającym ofiary katyńskie."
 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Moskwa-Smolensk-Katyn-- -Komorowski-z-wizyta-w-Rosji,wid,12247748,wiadomosc.html

Że też przychodzi pełowcom takie gwno zemleć w pyskach. :-)
Bez treningu nie da rady.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-09 23:05:45
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 9 May 2010 22:52:16 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

A Wajda tam po co?
Przecież nie ma tam jego ojca. Już nie.

 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Moskwa-Smolensk-Katyn-- -Komorowski-z-wizyta-w-Rosji,wid,12247748,wiadomosc.html

Że też przychodzi pełowcom takie gwno zemleć w pyskach. :-)
Bez treningu nie da rady.

Oj tak, ojjjjj takkkk....

Data: 2010-05-09 23:11:03
Autor: brat_olin
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

[...]

Jaruzela to moze szlag trafic z tego wszystkiego.  Pamietam, jak sie wil 25
lat temu jako gensek, gdy kwestia Katynia byla z Gorbaczewem poruszana.  W
sumie Gorbi bardziej wtedy polski interes prezentowal niz slepowron...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-09 23:21:24
Autor: 954

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hs7895$vh6$1news.onet.pl...
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

[...]

BTW Czyz juz nie czas na niego ?

Data: 2010-05-10 07:36:58
Autor: cytryna
> [...]

> lat temu jako gensek, gdy kwestia Katynia byla z Gorbaczewem poruszana.  W
> sumie Gorbi bardziej wtedy polski interes prezentowal niz slepowron...

A Wajda palił znicz za Frykowskiego jr. i on dobrze wie dlaczego. A na grobie
"przyszywanego" tatuśka w Katyniu miał taką kwaśną mine jakby dowiedział się
o własnej adopcji przez ofiarę antenatów Włodka.

Data: 2010-05-10 00:40:10
Autor: Grzegorz Z.
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Dnia Sun, 9 May 2010 22:52:16 +0200, Piotr napisał(a):

Takie pojednanie, he, he... Na sowieckich warunkach...

A jakie by były "nie sowieckie" Piotrze? Jaruzel pod ścianę?

Data: 2010-05-09 15:42:22
Autor: Hans Kloss
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
On 10 Maj, 00:40, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jaruzel pod ścianę?

Sprzedajnych śmieci się nie rozstrzeliwuje tylko wiesza.
J-23

Data: 2010-05-10 07:15:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 00:42, Hans Kloss pisze:
On 10 Maj, 00:40, "Grzegorz Z."<blogfi...@gazeta.pl>  wrote:

Jaruzel pod ścianę?

Sprzedajnych śmieci się nie rozstrzeliwuje tylko wiesza.
J-23

Więc dlaczego nie chciałeś powiesić ewidentnego sprzedawczyka-zdrajcy, śmiecia najgorszego asortymentu, Kuklińskiego?

Data: 2010-05-09 23:54:58
Autor: Hans Kloss
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
On 10 Maj, 07:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
 Kuklińskiego?

Pan Pułkownik Kukliński ratował kraj przed komunistyczną zarazą, nie
był więc żadnym "zdrajcą" lecz bohaterem narodowym. Każda metoda jest
dobra żeby tępić komunizm i komuszych skurwysynów......
Natomiast śmieć i bydlę jaruzel jako moskiewski pachoł zdrajca narodu
i kraju powinien bezwzględnie wisieć- w możliwie licznym towarzystwie
swoich pomagierów i chwalców.
J-23

Data: 2010-05-10 08:15:58
Autor: zbig
On 10 Maj, 08:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Natomiast śmieć i bydlę jaruzel jako moskiewski pachoł zdrajca narodu
i kraju powinien bezwzględnie wisieć- w możliwie licznym towarzystwie

Nie byłbym taki pewien motywacji Kuklińskiego. Żeby było jasne, nie
uważam tego co zrobił za zdradę, bo każde działanie, które w
konsekwencji miało na celu pognebienie komuny uważam za właściwie. To
nie był polski rząd tylko delegatura rosyjska na kraj.
A wracając do motywacji. Nie chce mi się wierzyć , ze zaplanował swoją
karierę tak by odpowiednim czasie oddać usługi Amerykanom. Jego
kariera mogła ułożyć się zupełnie inaczej, to że trafił do sztabu
generalnego to fuks 1 na sto.Miałem ojca w wojsku w stopniu pułkownika
i wiem o czym mówię. U Kuklińskiego nie wykluczam motywacji
finansowych i jakiejś osobistej zemsty np. za pominięcie w awansie. On
bardzo szybko piął się w hierarchii i nagle stanął. W stopniu
pułkownika "chodził" stosunkowo długo i może dano mu do zrozumienia ,
albo sam zrozumiał, że nigdy nie zostanie generałem

Data: 2010-05-10 13:14:29
Autor: Hans Kloss
On 10 Maj, 17:15, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Nie byłbym taki pewien motywacji Kuklińskiego.

"Tacy pewni" moga być jedynie ci którzy go znali i im trzeba wierzyć w
tym względzie. Wszystko wskazuje na to że Pan Pułkownik w pewnym
momencie zwyczajnie przejrzał na oczy i postanowił pokrzyżować
zbrodnicze plany komunistycznej bandy. Tak jak to przed nim zrobili
wysocy oficerowie armii zaborców- Piłsudski, Dowbor-Muśnicki,
Szeptycki, Rozwadowski, Anders i wielu innych którzy składali
przysięgę carowi Rosji lub cesarzom Niemiec czy Austrii a w krytycznej
chwili nie zawahali się złamać jej dla dobra kraju. Nazwać ich
zdrajcami może dziś chyba tylko szaleniec,  Rus albo Prusak.
J-23

Data: 2010-05-11 08:30:45
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 22:14, Hans Kloss pisze:
[...]

I ci w.w. przeszli tak jak Kukliński na stronę śmiertelnego wroga Polski jakim w tamtym czasie były USA wobec naszego kraju? - Znaczna część "Pershingów" i "Tommyhawków" była wycelowana w nasz kraj.

Data: 2010-05-10 20:23:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 17:15, zbig pisze:
[...]

Wielce szanowny panie filozofie z koziej Wólki, zechciej mnie oświecić czym jest zdrada dla ciebie?  - Co trzeba by zrobić żeby twoja światłość zechciała delikwenta nazwać zdrajcą?

Data: 2010-05-10 21:48:12
Autor: PaPi
[...]

Z ustami pelnymi patriotyzmow dzialac na szkode kraju ?
Tak jak sp. Lech Kaczynski, ktory mienil sie patriota a byl wykonawca politycznych polecen swojego brata czesto stojacych w sprzecznosci z interesem Polski (jak np. zablokowanie reformy emerytalnej czy ustaw dot. ochrony zdrowia).

Data: 2010-05-10 13:02:54
Autor: Hans Kloss
On 10 Maj, 21:48, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

Z ustami pelnymi patriotyzmow dzialac na szkode kraju ?
Tak jak sp. Lech Kaczynski
Kłamiesz
 ktory mienil sie patriota a byl wykonawca  politycznych polecen swojego brata
Albo ww udowodnisz albo staniesz w jednym szeregu ze zbydlęconą trzodą
platfonsiarskich obsrywaczy- a nawet jeszcze gorzej,  bo właśnie
obsrywasz i opluwasz człowieka który bronić się sam już nie może
czesto stojacych w sprzecznosci z  interesem Polski
Udowodnij że wymienione przez ciebie działania  były na szkkodę kraju,
a nie ku jego korzyści.
J-23

Data: 2010-05-10 22:29:36
Autor: PaPi
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Z ustami pelnymi patriotyzmow dzialac na szkode kraju ?
Tak jak sp. Lech Kaczynski

Kłamiesz

Alez skad.

  ktory mienil sie patriota a byl wykonawca  politycznych polecen swojego brata

Albo ww udowodnisz albo staniesz w jednym szeregu ze zbydlęconą trzodą

1. Pierwsze zdanie wypowiedziane po ogloszeniu wynikow wyborow.
2. Zorganizowanie wokol siebie rzadu "bis" opartego w znacznej wiekszosci na pracownikach rzadu Jaroslawa Kaczynskiego.
3. Zachowanie z podpisem wynegocjowanego przez Lecha Kaczynskiego Traktatu Lizbonskiego.
To takie 3 z brzegu przyklady na kompletna zaleznosc od Jaroslawa Kaczynskiego sp. Lecha.

platfonsiarskich obsrywaczy- a nawet jeszcze gorzej,  bo właśnie
obsrywasz i opluwasz człowieka który bronić się sam już nie może
czesto stojacych w sprzecznosci z  interesem Polski

Zaloba sie juz skonczyla.
Jak ktos probuje przy pomocy trupow dojsc do wladzy - vide pochowek na Wawelu, zbieranie glosow w zamian za zdjecie prezydenta i jego zony, powolywanie sie na koniecznosc kontynuacji dzialan Kaczynskiego - to zasluguje na jedno. Twardy odzew.

Udowodnij że wymienione przez ciebie działania  były na szkkodę kraju,
a nie ku jego korzyści.

Zablokowanie reformy emerytur pomostowych to dzialanie na korzysc kraju ?
Zablokowanie przeksztalcen szpitali w spolki prawa handlowego oraz mozliwosci dodatkowych ubezpieczen zdrowotnych to dzialanie na korzysc kraju ? Przypominam, ze przeksztalcone w ten sposob szpitale moga swiadczyc uslugi na wolnym rynku oraz NIE MOGA sie zadluzac. Ilez to juz razy kosztem podatnikow oddluzano sluzbe zdrowia ?

Data: 2010-05-10 14:00:08
Autor: Hans Kloss
On 10 Maj, 22:29, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

1. Pierwsze zdanie wypowiedziane po ogloszeniu wynikow wyborow.
Nie był jeszcze wtedy prezydentem, był jeszcze wtedy członkiem PiS.

2. Zorganizowanie wokol siebie rzadu "bis" opartego w znacznej
wiekszosci na pracownikach rzadu Jaroslawa Kaczynskiego.
?? W swojej kancelarii zatrudnił ludzi których znał i którym ufał..
Równie dobrze możesz udowadniać że to premier Jarosław był wykonawcą
politycznych poleceń Lecha, biorąc do swojego rządu współpracowników
Lecha z czasów jego warszawskiej prezydentury albo prezesowania NIK-
owi.

3. Zachowanie z podpisem wynegocjowanego przez Lecha Kaczynskiego
Traktatu Lizbonskiego.
No to już czyste jaja sobie robisz. Wykonywał polecenia swojego brata
wzbraniając się przed podpisaniem wynegocjowanego przezeń traktatu????
To bardzo ciekawy sposób wyrażania politycznej uległości...

To takie 3 z brzegu przyklady na kompletna zaleznosc od Jaroslawa Kaczynskiego sp. Lecha.
Nawet nie LOL ale wręcz ROTFL

Zaloba sie juz skonczyla.
A wraz z nią skończył się też niepisany obowiązek przyzwoitego i
taktownego zachowywania się?

Jak ktos probuje przy pomocy trupow dojsc do wladzy -
Chyba posuwasz sie za daleko w oczernianiu pana Komorowskiego. Niczego
mu w tym względzie nie udowodniono

 vide pochowek na Wawelu,
??
 zbieranie glosow w zamian za zdjecie prezydenta i jego zony,
??

powolywanie sie na koniecznosc kontynuacji dzialan Kaczynskiego - to
zasluguje na jedno. Twardy odzew.

To się odzywaj twardo- ale wobec tego kto owych nagannych wg ciebie
rzeczy dopuszcza, a nie wobec nieżyjącego.

[...]

Każda "prywatyzacja" z której zyski pójdą na cel inny niż fundusz
emerytalny jest złodziejstwem i powinna być blokowana. To samo z każda
"prywatyzajcą" która odbędzie się z pominięciem wolnorynkowej
procedury przetargowej. Ustawa o pomostówkach naruszała świętą zasadę
"lex retro non agit" i została zawetowana jak najbardziej słusznie.
J-23

Data: 2010-05-10 23:25:24
Autor: PaPi
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
1. Pierwsze zdanie wypowiedziane po ogloszeniu wynikow wyborow.
Nie był jeszcze wtedy prezydentem, był jeszcze wtedy członkiem PiS.

Jakie to ma znaczenie ?
Zameldowal Jarkowi wykonanie zadania. Pierwsze slowa, ktore padly do 40 mln narodu od prezydenta elekta to meldunek wykonania zadania swojemu bratu blizniakowi.
Co moze byc jeszcze bardziej wiernopoddancze ?

[...]

Dziwnym trafem po przegranych w 2007 roku wyborach kancelaria prezydenta jakos tak zatrudnila osoby, ktory ufal Jarek. Przed 2007 rozumiem, byly oddelegowane na inny odcinek frontu ?

[...]

Traktat Lizbonski negocjowal Lech Kaczynski. Po negocjach stwierdzil, ze osiagnal sukces. Po tym fakcie PiS przegrala wybory no i traktat nagle stal sie beee. A stal sie taki zly dlatego, ze ojciec dyrektor go nie zaakceptowal, Jarus zaczal przebakiwac o niezgodnosci z konstytucja itp.
Wiec Lechu, ktory traktat uznawal za sukces postanowil go nie podpisywac :-)

[...]

Nie. Ale skonczyl sie czas gdy nie pisalo sie zle - czyli uczciwie - o Lechu Kaczynskim.
Nikt do tej pory choc pytalem sie o to i tutaj i wsrod znajomych, ktorzy popierali Kaczynskiego (a mam takiego jednego) nie umial mi odpowiedziec czym zasluzyl sobie Lech Kaczynski by spoczac na Wawelu... Amba jakas. A moze to nietaktownie sie pytac o to czym zasluzyl ? Moze nie wypada pytac sie kto byl inicjatorem miejsca pochowku ?

[...]

Pochowek na Wawelu i zwiazana z tym tygodniowa chucpa z nadawaniem na 10 kanalach TV relacji z pogrzebow "co pomniejszych" ofiar tragedii to wlasnie po trupach do celu.
Robienie wywiadow z radnymi PiS oraz z aktorami grajacymi naturszczykow to czesc piecia sie po trupach do celu.
Gdyby Jaroslaw Kaczynski mial klase i chcial zachowac sie uczciwie pochowalby brata na Powazkach.

  zbieranie glosow w zamian za zdjecie prezydenta i jego zony,
??

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/250077,pis-rozdaje-zdjecia-pary-prezydenckiej-za-podpis-poparcia,id,t.html
"Dwieście czarno-białych zdjęć z wizerunkiem zmarłej tragicznie pary prezydenckiej rozdali we Wrocławiu działacze Prawa i Sprawiedliwości."

powolywanie sie na koniecznosc kontynuacji dzialan Kaczynskiego - to
zasluguje na jedno. Twardy odzew.

To się odzywaj twardo- ale wobec tego kto owych nagannych wg ciebie
rzeczy dopuszcza, a nie wobec nieżyjącego.

Zyje powolujacy sie na jego "dzielo". Stad chcialbym wiedziec co zac za dzielo ?

[...]

Tu nie chodzilo o prywatyzacje ile o przeksztalcenie szpitali, ktore funkcjonuja w gospodarce rynkowej w spolke dzialajaca zgodnie z prawem handlowym. Min. po to zeby szpitale nie mogly sie niekontrolowanie zadluzac.

To samo z każda
"prywatyzajcą" która odbędzie się z pominięciem wolnorynkowej
procedury przetargowej.

Nikt nie chcial niczego prywatyzowac. Przeksztalcenie szpitala powiatowego w spolke handlowa, ktorej wlascicielem jest powiat nie jest prywatyzacja.

Ustawa o pomostówkach naruszała świętą zasadę
"lex retro non agit" i została zawetowana jak najbardziej słusznie.

Cos Ci sie pomieszalo.
Prawo nie dziala wstecz - bowiem nie dotyka korzystajacych z uprawnien emerytalnych.
Osoba pracujaca nabywa prawo do emerytury w momencie przejscia na nia. To w jaki sposob niby mialaby dzialac ta zasada w przypadku niszczacych nasz budzet emerytur pomostowych ?

Data: 2010-05-10 14:52:06
Autor: Hans Kloss
On 10 Maj, 23:25, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

Nikt do tej pory choc pytalem sie o to i tutaj i wsrod znajomych, ktorzy
popierali Kaczynskiego (a mam takiego jednego) nie umial mi odpowiedziec
czym zasluzyl sobie Lech Kaczynski by spoczac na Wawelu... Amba jakas.

Wpisując (z  braku czasu na polemiki) całą resztę do protokołu
rozbieżności odniosę się tylko do tego jednego.
Kpisz sobie czy czy poważnie nie wiesz?
Zbierz sobie tych wszystkich pochowanych na Wawelu i zastanów się co
ich łączy.... pomijając dzieci królów i wieszczów złożonych w osobnej
kaplicy rzecz jasna. No, jeszcze nie załapałeś?
Otóż wszyscy pochowani tam politycy umarli bądź z ginęli..no...w
trakcie...w trakcie czego? W TRAKCIE SPRAWOWANIA NAJWYŻSZEGO URZĘDU/
GODNOŚCI W KRAJU!!
Brawo, zgadłeś, wygrałeś medal z kartofla. Nie za zasługi, nie za
wielkość tylko za to jedno zdobyli miejsce na Wawelu Władysław
Sikorski, Michał Wiśniowiecki, Stanisław Leszczyński czy August II.
J-23

Data: 2010-05-11 09:40:22
Autor: PaPi
[...]

Jak juz zalapie to racz mi laskaw odpowiedziec KTO konkretnie wnioskowal o pochowek Lecha Kaczynskiego na Wawelu.
Jak myslisz czyj byl to pomysl ?

> [...]
> wielkość tylko za to jedno zdobyli miejsce na Wawelu Władysław
> Sikorski, Michał Wiśniowiecki, Stanisław Leszczyński czy August II.

Michal Wisniowiecki, Stanislaw Leszczynski czy August II to krolowie Polski; wiec zostawmy ich w spokoju.

Z pozostalych mamy - Jozefa Poniatowskiego (pochowany PO sprawowaniu jakichkolwiek urzedow panstowywch); Tadeusz Kosciuszko (zmarl w 1817 roku w Szwajcarii, rowniez nie sprawowal zadnych urzedow w tym czasie); Jozef Pilsudski - w 1935r nie pelnil ZADNYCH urzedow panstowych (prezydentem byl Ignacy Moscicki).

Czyli piszesz bzdury o tym, ze laczy pochowanych na Wawelu sprawowanie najwyzszych urzedow w momencie smierci.

Wszyscy powyzsi zasluzyli sie Polsce swoimi dzialaniami, prawem ktore przeforsowali, reformami ktore podjeli czy bitwami jakie stoczyli.
Czym zasluzyl sobie na to Lech Kaczynski ?

Data: 2010-05-11 10:58:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"PaPi" <1@2.3> schrieb im Newsbeitrag news:4be909e6$1news.home.net.pl...
> [...]

przeforsowali, reformami ktore podjeli czy bitwami jakie stoczyli.
Czym zasluzyl sobie na to Lech Kaczynski ?

  Pierdolisz glupoty!  Pilsudski byl w chwili smierci ministrem spraw
  wojskowych.

  AR

Data: 2010-05-11 11:06:29
Autor: PaPi
[...]

Minister spraw wojskowych to NIE JEST NAJWYZSZY URZAD w panstwie co sugerowal HK.
Poza tym co na temat Poniatowskiego i Kosciuszki ?

Data: 2010-05-11 02:13:17
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 11:06, PaPi <1...@2.3> wrote:

Poza tym co na temat Poniatowskiego i Kosciuszki ?
To że NIEKTÓRZY (na palcach jednej ręki da się ich policzyć..chyba)
wybitni Polacy rzeczywiście zostali na Wawelu pochowani za swoje
zasługi. Ale owe zasługi top rzecz uznaniowa, natomiast śmierć w
momencie sprawowania najwyższego urzędu AUTOMATYCZNIE kwalifikuje do
pochówku na Wawelu, taka jest tradycja. Są jeszcze inne wyjątki od tej
reguły (np. Jan Kazimierz, pochowany na Wawelu mimo abdykacji).
J-23

Data: 2010-05-11 02:17:17
Autor: zbig
On 11 Maj, 11:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 11 Maj, 11:06, PaPi <1...@2.3> wrote:

> [...]

zasługi. Ale owe zasługi top rzecz uznaniowa, natomiast śmierć w
momencie sprawowania najwyższego urzędu AUTOMATYCZNIE kwalifikuje do
Czyżby? A gdzie pochowano Narutowicza? O Bierucie nie wspomnę.

Data: 2010-05-11 13:53:22
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 02:17:17 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Czyżby? A gdzie pochowano Narutowicza? O Bierucie nie wspomnę.

Narutowicz nie zdążył dojechać do Krakowa. A o Bierucie słusznie nie
wspomniałeś, tego niech se zamurują koła Dżungaszwilego.
Piotr

Data: 2010-05-11 11:23:43
Autor: PaPi
[...]

To na palcach ilu rak policzysz pochowanych na Wawelu prezydentow RP ?
Smialo.

Ale owe zasługi top rzecz uznaniowa, natomiast śmierć w
momencie sprawowania najwyższego urzędu AUTOMATYCZNIE kwalifikuje do
pochówku na Wawelu, taka jest tradycja.

Przytoczysz jakies przyklady tej "tradycji" ? Ilu sprawujacych najwyzszy urzad poza krolami zostalo pochowanych na Wawelu ?

Data: 2010-05-11 02:36:51
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 11:23, PaPi <1...@2.3> wrote:

Przytoczysz jakies przyklady tej "tradycji" ? Ilu sprawujacych najwyzszy
urzad poza krolami zostalo pochowanych na Wawelu ?

Tylu ilu ich zmarło w trakcie sprawowania owego urzędu. Btw. królowie
elekcyjni to też tacy ówcześni "prezydentowie" byli, tylko dożywotni.
Komuch bierut jako niekatolik się nie załapał, narutowicz jako mason i
ateusz takoż.
Poza tym  to kogo pochować na Wawelu nalezy  do kompetencji
metropolity krakowskiego i to on ma w tej sprawie głos decydujący. Bo
warto przy tym pamiętać ze Katedra Wawelska to obiekt sakralny
Kościoła Rzymskokatolickiego.
J-23

Data: 2010-05-11 11:43:46
Autor: PaPi
[...]

Chlopie. Postawiles teze ze na Wawelu chowa sie zmarlych sprawujacych najwyzszy urzad w kraju. Tak ?
To gdzie pochowany jest Bierut ? Gdzie Narutowicz ? Co w koncu robi tam Kosciuszko i Poniatowski ?

[...]

Ale to przeciez nie pomysl Dziwisza. Wiec czyj ? Kto wpadl na ten pomysl zeby Kaczynski zostal pochowany na Wawelu ?

Data: 2010-05-11 03:00:12
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 11:43, PaPi <1...@2.3> wrote:

> Tylu ilu ich zmarło w trakcie sprawowania owego urzędu.

Chlopie. Postawiles teze ze na Wawelu chowa sie zmarlych sprawujacych
najwyzszy urzad w kraju. Tak ?

Tak. Nie powstwiłem tezy ze tylko i wyłącznie ich, ale że ich z tzw..
defaultu.

To gdzie pochowany jest Bierut ? Gdzie Narutowicz ? Co w koncu robi tam
Kosciuszko i Poniatowski ?
Ta sprawa została już wyjaśniona wyczerpująco.

Ale to przeciez nie pomysl Dziwisza. Wiec czyj ? Kto wpadl na ten pomysl
zeby Kaczynski zostal pochowany na Wawelu ?
Ja. Ktokolwiek poza tym, przecież to zupełnie żadna różnica, chcesz
wiedzieć KTO to zrobił to przeprowadź swoje prywatne śledztwo.  KTOŚ
zwrócił się do kard Dziwisza z przypomnieniem ze pan Prezydent
Kaczyński spełnia konieczny  warunek aby zostać pochowanym na Wawelu a
kardynał Dziwisz się nie sprzeciwił- choć mógłby gdyby np.
"warunkowicz" nie był katolikiem.
J-23

Data: 2010-05-11 12:04:43
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b342490-23ae-4371-82f7-de72265780b1h9g2000yqm.googlegroups.com...
On 11 Maj, 11:43, PaPi <1...@2.3> wrote:

> [...]

Kaczyński spełnia konieczny  warunek aby zostać pochowanym na Wawelu a
kardynał Dziwisz się nie sprzeciwił- choć mógłby gdyby np.

Z tego co pamiętam kardynał Dziwisz był zaskoczony informacją, że Lech Kaczyński i jego żona zostaną pochowani na Wawelu. Nikt tego z nim nie uzgadniał. Najprawdopodobniej kardynał uległ naciskom. Ktoś ma na niego tzw. haki. Odpowiedż na pytanie: kto? wydaje się prosta. Jarosław Kaczyński.

Data: 2010-05-11 03:15:46
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 12:04, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

. Odpowiedż na pytanie: kto? wydaje się prosta. Jarosław Kaczyński.

Oho, kolejny psychopata. Czy wy platfonsy potraficie myśleć czy tylko
bredzić?
J-23

Data: 2010-05-11 12:26:54
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:baa54274-b91d-4562-b440-a00f432f7edab18g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Odpowiedz na to pytanie wynikła z obserwacj zachowań na tym forum. Tak jak pisałem, większość uczestników tego forum to zwolennicy PiS, to on zdominowali to forum. Charakterystyczna ich cechą jest język zbliżony do języka sfrustrowanych meneli.  Taki menel wie, że znajduje się na dole drabiny społecznej, że jego wartość jako jednostki jest niska. Podobnie zachowują się zwolennicy PiS z tego forum. Doskonale zdają sobie sprawę, że ich guru jako człowiek nie jest kims można się pochwalić. To nie wódz, a kukiełka odgrywająca swoją urojoną rolę. Wróblowi zachciało się być orłem. Co do "platfonsów", nie jestem ich sympatykiem chociaż część ich programu jest bliska moim przekonaniom. Tak jak powiedziałem, wnioski z obserwacji tego forum są porażające. Podtrzymuję swoją opinię: zwolennicy PiS na tym forum to psychopaci.

Data: 2010-05-11 03:35:48
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 12:26, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
 Podtrzymuję swoją opinię: zwolennicy PiS na tym
forum to psychopaci.
A ja swoją- antykaczyści na tym (i nie tylko na tym) forum to
wymóżdżeni fanatycy pozbawieni zdolności trzeźwej oceny sytuacji. Co
chcesz osiągnąć bezpodstawne ubliżając Jarosławowi Kaczyńskiemu-
człowiekowi który w życiu osiągnął 1000x więcej niż ty będziesz w
stanie kiedykolwiek osiągnąć? Bo jeżeli w ten sposób chcesz PiS-owi
napędzić kolejnych zwolenników to całkiem ci to nieźle wychodzi
J-23

Data: 2010-05-11 13:05:12
Autor: Roman Rumian
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Panie Kloss,

W dniu 2010-05-11 12:35, Hans Kloss pisze:
[...]

obrzydzenie człowieka zbiera na myśl o czytaniu tych bezczelnych popagitek jakie w ogromnej obfitości zalewaja sieć.

Nie czytam - szkoda czasu, a przy okazji to pokazuje, jakim beznadziejnym i niemoralnym systemem jest demokracja. To przez nią odbywa sie od wielu lat nieustanne pranie mózgów ludzi, których decyzje polityczne przerastają, więc 'starsi i mądrzejsi' muszą im wprasować w świadomość własciwe zachowanie przy urnie, wbrew oczywistym faktom i wnioskom.
Przecietnemu, szaremu człowiekowi zajmowanie sie polityka nie jest do niczego potrzebne, dlatego zdanie JKM-a, ze głos powinien mieć tylko król brzmi sensownie.

Do tego wszystkiego, w naszej obecnej sytuacji różnica między prezydentem PO i PiS jest w sumie nie taka wielka i sprowadza sie do kwesti 'znieczulenia' w bolesnych, nadciągajacych operacjach.

Szkoda, że to nie wybory parlamentarne i ciekawe, ile obrzydzenia do PO i przekory przechowaja do nich rodacy ...

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-05-11 13:19:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Witam,

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Szkoda, że to nie wybory parlamentarne i ciekawe, ile obrzydzenia do PO
i przekory przechowaja do nich rodacy ...

   rodacy lubia PO, poniewaz to taka swojska partia, partia
   z ktora przecietny wyborca latwo sie identyfikuje, bo wiele
   obiecuje, niewiele wymaga i ma takie zalety, jak wiekszosc
   rodactwa:  nieslownosc, zadufanie i sklonnosc do oszustw
   wszelkiego rodzaju.

   AR

Data: 2010-05-11 13:38:56
Autor: Roman Rumian
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
Panie Cezary,

W dniu 2010-05-11 13:19, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
[...]

nie wiem czy lubią - przekonamy się. Są ostro tresowani, że PiS to katastrofa, a PO - odwrotnie. To takie prymitywne, chyba bardziej niz Trybuna Ludu i DTv.
Moi znajomi, a zdecydowana większość jest rozsądna i spostrzegawcza - nie trawi PO.
Chyba Pan za bardzo uogólnił ...

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2010-05-11 13:48:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Trybuna Ludu i DTv.
Moi znajomi, a zdecydowana większość jest rozsądna i spostrzegawcza -

  Pan ma na pocieche krag wlasnych znajomych, ja widze naszych
  jakimi sa naprawde, a przeciez zycze wszystkim jak nalepiej, bo
  jak nalepiej zycze Polsce, ktora musi sie uporac z milionami swych
  niegodnych tego miana dzieci.  PiS bylo latwo zohydzic w oczach
  wiekszosci Polakow wlasnie dlatego, iz partia ta stawiala wymogi
  moralne na tyle wysokie, ze jedynie nieliczni byliby w stanie im
  sprostac.

   AR

Data: 2010-05-11 13:53:21
Autor: Roman Rumian
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
W dniu 2010-05-11 13:48, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
[...]

PO miało i ma 'dobra prase' za granicą - fakt, z oczywistych powodów.

Roman Rumian

Data: 2010-05-11 14:57:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hsbgg6$ccb$2news.agh.edu.pl...
[...]

A jakie to "oczywiste' powody, pewnie oczywista oczywistość?

--
stevep

Data: 2010-05-11 17:37:21
Autor: karwanjestdebilem
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hsbhaq$ln7$1news.vectranet.pl...
[...]

To ja dołącze jeszcze swoje pytanie: jakie to pis stawiawia wymogi moralne, że nieliczni  są w stanie im sprostac?

Jestem przekonany, że Ty Stefan i ja otrzymamy odpowiedź ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-11 14:01:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
> [...]

>    sprostac.

PO miało i ma 'dobra prase' za granicą - fakt, z oczywistych powodów.

   Taka GW nalezy przeciez do jednego i tego samego systemu
   informacyjnych naczyn polaczonych, n.p. tu w Austrii jest to
   ,Der Standard' - to wlasnie tam ukazal sie ostatnio wywiad z
   Wladyslawem Bartoszewskim.

   AR

Data: 2010-05-11 12:37:50
Autor: Roman Rumian
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...
(...)

http://www.dziennik.krakow.pl/pl/aktualnosci/kraj/1011907-kto-sprowadzil-na-wawel-lecha-i-marie-kaczynskich.html

Data: 2010-05-11 03:48:49
Autor: zbig
On 11 Maj, 12:37, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
> [...]

> Ale to przeciez nie pomysl Dziwisza. Wiec czyj ? Kto wpadl na ten pomysl
> zeby Kaczynski zostal pochowany na Wawelu ?

I mamy uwierzyć , że kardynał przychylił sie do woli uznanych
autorytetów pp. Marchewczyka (????) i Markowskiego (????) :))))))

Data: 2010-05-11 12:50:43
Autor: PaPi
[...]

Juz zadalem to pytanie Rumianowi. Pozostalo do dzis bez odpowiedzi.

Data: 2010-05-11 12:58:05
Autor: Bombelek

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hsbc2j$b6v$1news.agh.edu.pl...
[...]

Nie chce mi się teraz szukać linka, zaraz muszę wyjechać. Ta informacja była później sprostowana. Również w TVP, a także TVN kardynał Dziwisz stanowczo zaprzeczył, że to nie on był pomysłodawcą pochówku na Wawelu. Moim zdaniem pochówek na Wawelu to pomysł PiS, a może nawet samego prezesa. To zagranie czysto polityczne.

Data: 2010-05-11 11:52:20
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:89922589-5b65-438c-aae0-13b5d5e9a80cg21g2000yqk.googlegroups.com...
On 11 Maj, 11:23, PaPi <1...@2.3> wrote:

[...]

To coś nowego. Jakie masz podstawy prawne by tak twierdzic?

Data: 2010-05-11 14:16:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be909e6$1news.home.net.pl...
Wszyscy powyzsi zasluzyli sie Polsce swoimi dzialaniami, prawem ktore przeforsowali, reformami ktore podjeli czy bitwami jakie stoczyli.
Czym zasluzyl sobie na to Lech Kaczynski ?

Tym, że był bratem Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-11 07:47:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 23:25:24 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Przecież to było w żartach papusiu. To zła wola dyktuje ci podejście to tej sytuacji z miną zatroskanego o los
państwa cenzora. Zupełnie jak do pianina, czy Borubara...
Bardzo zła wola.
Piotr

Data: 2010-05-11 08:23:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 21:48, PaPi pisze:
[...]

Nawet przy ultra negatywnym nastawieniu do Prezydenta Kaczyńskiego, jego działalność trudno nazwać zdradą.  Dla mnie osobiście nie jest nim, choć niewątpliwie będąc "psem" na łańcuchu USA działał na szkodę Polski i Polaków.

Data: 2010-05-10 17:02:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 08:54, Hans Kloss pisze:
[...]

No niestety Hans, nie widzisz, - nie chcesz widzieć faktów - Kukliński służył w LWP, dosłużył sie wysokiego stopnia oficerskiego. Nie złożył munduru i nie odszedł ze służby nawet po tym jak wojsko strzelało do robotników. Ale gdy tylko nadarzyła mu się okazja zeby zarobić parę srebrników, to zdradził swój kraj i towarzyszy broni bez chwili namysłu. Jestem z natury spokojnym człowiekiem, ale gdybym takiego gnoja spotkał na swojej drodze to naprawdę nie wiem czy bym był w stanie sie opanować.

Natomiast śmieć i bydlę jaruzel jako moskiewski pachoł zdrajca narodu
i kraju powinien bezwzględnie wisieć- w możliwie licznym towarzystwie
swoich pomagierów i chwalców.
J-23

Tu z kolei nie może być mowy o żadnej zdradzie.. Ale należy rozliczyć Jaruzelskiego za tych zabitych robotników.

Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cuś pięknego...