Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cu¶ pięknego...

Data: 2010-05-09 23:11:03
Autor: brat_olin
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cu¶ pięknego...
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

Takie pojednanie, he, he... Na sowieckich warunkach...
"Marszałek wraz z generałem Wojciechem Jaruzelskim, szefem Biura
Bezpieczeństwa Narodowego Stanisławem Koziejem oraz reżyserem Andrzejem
Wajd±, a także gubernatorem Smoleńska Siergiejem Antufiewem, złożyli
kwiaty
na Polskim Cmentarzu Wojennym w Katyniu oraz przy prawosławnym krzyżu
znajduj±cym się na czę¶ci rosyjskiej, upamiętniaj±cym ofiary katyńskie."

Jaruzela to moze szlag trafic z tego wszystkiego.  Pamietam, jak sie wil 25
lat temu jako gensek, gdy kwestia Katynia byla z Gorbaczewem poruszana.  W
sumie Gorbi bardziej wtedy polski interes prezentowal niz slepowron...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-09 23:21:24
Autor: 954
Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cu¶ pięknego...

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hs7895$vh6$1news.onet.pl...

BTW Czyz juz nie czas na niego ?

Data: 2010-05-10 07:36:58
Autor: cytryna
> [...]

> lat temu jako gensek, gdy kwestia Katynia byla z Gorbaczewem poruszana.  W
> sumie Gorbi bardziej wtedy polski interes prezentowal niz slepowron...

A Wajda palił znicz za Frykowskiego jr. i on dobrze wie dlaczego. A na grobie
"przyszywanego" tatu¶ka w Katyniu miał tak± kwa¶n± mine jakby dowiedział się
o własnej adopcji przez ofiarę antenatów Włodka.

--

Jaruzelski i Komorowski z wizyta w Katyniu, cu¶ pięknego...