Jaruzelski jest OK..

Data: 2009-07-02 16:31:46
Autor: jerzyn
Jaruzelski jest OK..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:a55f990e-4ba0-44c1-8812-b1360222b6c6g19g2000yql.googlegroups.com...
Rzadki przypadek komunisty z klasą.. Bardzo mądry facet, lubię czytać
jego wywiady i przemyślenia.... Szkoda mi go trochę, bo czepiają się
go debile i miernoty...
 Szczegolnie za rozkaz zestrzelenia samolotu cywinego , tak prawy i uczciwy jako jedyny w Ukladzie warszawskim wydal rozkaz strzelania do cywila .Nawet Rosjanie nie strzelali do naszych samolotow uciekajacych do zachodniego Berlina.Dran i tyle

Data: 2009-07-02 16:52:46
Autor: Tzva Adonai
Jaruzelski jest OK..
Dran i tyle

W polityce moralność nie istnieje.. Chodzi mi o cechy osobowe Jaruzelskiego, a
nie o słuszność tego, co robił.. To, że się z nim nie zgadzam i w normalnych
warunkach bym z nim walczył, nie oznacza, że nie mogę darzyć go sympatią.. Na
ten przykład zawsze byłem zafascynowany satanistycznym chimeryzmem Goebbelsa,
choć ideologia, którą wyznawał, zdecydowanie mnie odstręcza...

Data: 2009-07-02 21:22:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Jaruzelski jest OK..

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:h2igg3$cqe$1news.onet.pl...

[...]