Jaruzelski przewraca się w grobie

Data: 2016-02-15 15:11:34
Autor: Pajdak
Jaruzelski przewraca się w grobie
http://www.fakt.pl/plotki/wraca-teleranek-co-jeszcze-nowego-w-tvp-,artykuly,611226.html

Podczas prezentacji wiosennej ramówki TVP ujawniono, że od marca wraca
Teleranek. Kultowy program dla dzieci i młodzieży zawita na antenę "Jedynki"
po 7-letniej przerwie. O wszystkich nowościach informował osobiście prezes
Telewizji Polskiej Jacek Kurski."

Z tego co mówią leciwi kombatanci 13 grudnia roku pamiętnego nie było
Teleranka. Ciekaw jestem który z dzieciaków ogląda jeszcze takie bzdety?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-15 18:18:02
Autor: silvio balconetti
Am 15.02.2016 um 15:11 schrieb Pajdak:
[...]

Nie dociera do mnie niestety kurski.tv bo bym postulowal wznowienie Bonanzy, Psa Huckleberry i La Linea oraz Nu pagadim.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-02-15 12:15:49
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 18:18:05 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Nie dociera do mnie niestety kurski.tv bo bym postulowal wznowienie Bonanzy, Psa Huckleberry i La Linea oraz Nu pagadim.

Czterej pancerni sa oczywiscie ok.
Juz samo to, ze Gruzina gra Żyd.

Data: 2016-02-16 03:43:52
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 21:15 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Nie dociera do mnie niestety kurski.tv bo bym postulowal wznowienie
Bonanzy, Psa Huckleberry i La Linea oraz Nu pagadim.

A dobrze grał ten Żyd, czy kiepsko?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-16 13:01:52
Autor: Marek
W dniu wtorek, 16 lutego 2016 03:43:55 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Czterej pancerni sa oczywiscie ok.
> Juz samo to, ze Gruzina gra Żyd.

A dobrze grał ten Żyd, czy kiepsko?
--    stevep
-- -- -

Po zydowsku.

Data: 2016-02-17 02:40:49
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 22:01 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 03:43:55 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Tak jak u ciebie przygłupie w poprzek?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-16 16:46:28
Autor: Marek Czaplicki
silvio balconetti pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 18:18:

[...]

Ciekawe czy powróci też "Niewidzialna Ręka"? Było coś takiego w Teleranku.

Data: 2016-02-16 22:39:46
Autor: wolim
W dniu 2016-02-15 o 15:11, Pajdak pisze:
[...]

Moje dzieci, mając do wyboru Teleranek, albo 10 innych kanałów z bajkami do wyboru do koloru, z całą pewnością nie będą oglądały takich bzdetów. Kiedyś były inne czasy. Cały tydzień czekało się na Dropsa, 5-10-15 i Teleranek, bo nic innego telewizja nie proponowała. Dzisiaj mamy w czym wybierać, to i Teleranek stał się zbędny.

pozdrawiam,
mw

Data: 2016-02-17 19:16:13
Autor: z
W dniu 2016-02-16 o 22:39, wolim pisze:
[...]

Zbędny bo masz innych 10 kanałów czy zbędny bo te 10 kanałów prezentuje wyższy poziom?
Żałość

Data: 2016-02-17 19:12:31
Autor: z
[...]

O co Ci chodzi?
Oglądałeś może choć jeden odcinek?
Czy może być coś gorszego od nawału durnych kreskówek w których potwory drą ryja albo naćpane nastolatki sypią dowcipami a z taśmy leci śmiech co trzecie zdanie?

Ostatnio ktoś tu wylewał pomyje na Sondę. Myślicie wy trochę?

Jaruzelski przewraca się w grobie