Jaskiniowcy

Data: 2011-02-09 17:05:53
Autor:
Jaskiniowcy
"czesc,
mam prosbe: czy mozesz zaglosowac na nasza wyprawe?
im wiecej glosow tym wieksza szansa na dofinansowanie.
moze masz znajomych, ktorzy rowniez mogliby zaglosowac?
mamy jeszcze wolne miejsca na ta wyprawe, zapraszam :)"

http://www.alpinus-miejodwage.pl/108

Otrzymałem prośbę od kolegi, warto wejść i zagłosować, niech im też się uda.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-10 08:46:02
Autor: Pszemol
Jaskiniowcy
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iiuhhh$dki$1inews.gazeta.pl...
[...]

A mi się osobiście bardziej podobałaby ta wyprawa:

http://www.alpinus-miejodwage.pl/115

Namibia: głębokie nurkowanie w sercu pustyni
UCZESTNICY: Tomasz Muchalski, Artur Dąbrowski

Podczas I Wojny Światowej, wycofującą się z Afryki Południowo-Zachodniej niemiecka armia postanowiła zatopić ciężką broń i artylerię w ?oczkach? wodnych w sercu Namibii. Dotychczas nie powstał materiał filmowy z tego miejsca.Zamierzamy zanurkować i nakręcić pierwszy w historii film z dna "jeziora".Dno znajduje się na głębokości 80 m.

p.s. kto zrobił ten website?
Raz że wygląda tragicznie, fonty nieczytelne a dwa ładuje się jakoś dziwnie,
z wielokrotnym przeładowaniem tła i powoli plus miganie czarnego ekranu
z ukradzionym od Appla kółeczkiem-słoneczkiem...

Jaskiniowcy