Jasko Tomaszewski

Data: 2011-08-29 16:04:12
Autor: Mark
Jasko Tomaszewski
Tak sobie przeczytalem dzis wywiad z nim. A co, nudzilo mi sie :)
http://sport.onet.pl/tylko-w-onet-pl/g-mamy-i-jestesmy-sto-lat-za-murzynami,1,4830993,wiadomosc.html

I tak sobie mysle ze juz w 72 roku angielski trener mial niezle wyczucie
nazywajac go "clown".
Facet pieprzy jak potluczony, w bardzo chamski sposob, zgrywajac sie na guru
- nie wiem czy to przejscie do PiSu mu tak zaszkodzilo na glowe - a ja
dobrze pamietam jak sie zeszmacil, wielki wojownik z korupcja,  stajac na
czele jednej z komisji pzpnowskich i g, za przeproszeniem, robiac. No ale nie o tym chcialem.
Wiadomo - Tomaszewski to Wielki Bohater Narodowy i Bog Bramkarzy jest.
Bo zatrzymal Anglie, bla bla. Wiadomo, martyrologia.
Jako ze na zywo nie moglem tego meczu ogladac, z uwagi na fakt ze bylem
dopiero w planach (albo i nie :D) a ogladalem jakas powtorke dawno temu bez
skupiania sie na bramkarzu, ogladnalem sobie na youtubie skrot - zestawione
byly interwencje Tomaszewskiego w tym meczu.

Dla zainteresowanych:
http://www.youtube.com/watch?v=T1pU4n_0or4

I moje zdanie jest takie - zalosc, zalosc okropna.
Mial kilka bardzo dobrych, intuicyjnych interwencji, ale poza tym taka mase
bledow robil ze jakbym gho tak grajacego gdzies zobaczyl, zwlaszcza w mojej
druzynie, to klalbym na czym swiat stoi.
Gra na przedpolu to katastrofa. wybijanie pilki na pale, zamiast lapac, zle
ustawianie sie. Uwazam ze tak grajac nie mialby zadnych szans obecnie.

Wiec prosze, niech mi ktos wskaze na czym polegala ta jego wybitnosc?

--
Mark

Data: 2011-08-29 14:02:55
Autor: Marek W.
Jasko Tomaszewski
On 29 Sie, 16:04, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
[...]

Ale w którym miejscu pieprzy? No chyba że uważasz, że rację ma PZPN,
Lato, zespół szkoleniowy Piechniczek & Engel itp.; patrz±c z tego
punktu widzenia - pieprzy. Ale nie wydaje mi się żeby kto¶ zgadzał się
z w/w. Język jakim to wypowiada nie ma żadnego znaczenia, można piękn±
polszczyzn± pieprzyć głupoty, można w sposób nieco grubiański mówić
prawdę. Mówi to w sposób w jaki, podejrzewam że większo¶ć z noramlnych
ludzi interesuj±cych się piłk±, my¶li i mówi rozmawiaj±c prywatnie,
siedz±c przy piwku lub ogl±daj±c kolejne popisy kadry i ligi. Jest
jedyn± publiczn± osob± mówi±c± wprost, bez owijania w bawełnę i tylko
dlatego niektórzy przypieli mu łatkę oszołoma. Przypomina to zreszt±
sytuację z młodym Dziurowiczem, który pierwszy o¶mielił się powiedzieć
prawdę o polskiej lidze. Natychmiast został przez wszystkich wy¶miany,
nieomal zamknięto go w domu bez klamek. Ale na szczę¶cie okazało się
po czyjej stronie była racja, lecz ona sam od tamtej pory znikn±ł,
udało się go "zamkn±ć u czubków". Mam nadzieję, że Tomaszewskiego to
nie spotka i nadal będzie jeszcze dużo mówił, językiem jakim chce..

a ja dobrze pamietam jak sie zeszmacil, wielki wojownik z korupcja,  stajac na
czele jednej z komisji pzpnowskich i g, za przeproszeniem, robiac.

A zadałe¶ sobie pytanie dlaczego nic nie zrobił i dlaczego już po
chwili nic nie mógł zrobić bo już go nie było w strukturach zwi±zku?
Je¶li nie to podpowiem najkrócej jak można: bo próbował i widocznie
komu¶ się to bardzo nie podobało więc go wy...bali.

[...]

Może na tym, że w swoich czasach, przez krótki co prawda czas, był
uważany za ¶wietnego, ¶wiatowej klasy bramkarza? Taka była wówczas
technika bronienia więc nie dziw się temu co zobaczyłe¶. Równie dobrze
możesz popatrzeć na archiwalne filmy z gr± np. Connorsa, McEnroe i
dziwić się jak oni mogli być najlepsi. Podobnie z każdym innym
sportem. Inne czasy, inna technika, inne wymagania, to chyba nie tak
trudno zrozumieć.

Data: 2011-08-30 03:13:45
Autor: Beno
Jasko Tomaszewski
> Wiec prosze, niech mi ktos wskaze na czym polegala ta jego
wybitnosc?

 Inne czasy, inna technika, inne wymagania, to chyba nie tak
trudno zrozumieć.

Poza tym to był nietypowy mecz, gdzie (lekko naci±gaj±c) połowa
Anglików stała cały czas w naszym polu karnym. To była "obrona
Częstochowy". Trudno w takich warunkach o finezyjny balet
bramkarza. Facet zwijał się jak w ukropie, gdzie (lekko
naciagaj±c) czasami do bramki leciały dwie piłki na raz :).

Beno

Data: 2011-08-29 16:56:55
Autor: Smok Eustachy
Jasko Tomaszewski
W dniu 29.08.2011 16:04, Mark pisze:
Tak sobie przeczytalem dzis wywiad z nim. A co, nudzilo mi sie :)
http://sport.onet.pl/tylko-w-onet-pl/g-mamy-i-jestesmy-sto-lat-za-murzynami,1,4830993,wiadomosc.html

Cupiał Bogusław
Drzewiecki Mirosław
Europrzekręt
Fryzjer
Irracjonalizm
Tusk Donald
Wojciechowski JĂłzef

To na plus.

Data: 2011-08-29 19:05:56
Autor: sebcio
Jasko Tomaszewski
W dniu 2011-08-29 16:56, Smok Eustachy pisze:
[...]

Owszem, Pan Tomaszewski ma swój specyficzny język, ale w wielu kwestiach ma racje, poziom polskiej piłki szczególnie reprezentacji pokazuje to dobitnie, ostatnio leją nas prawie wszyscy, ostatnie eliminacje to klęska narodowa

Data: 2011-08-29 20:55:18
Autor: Pablo
Jasko Tomaszewski
W dniu 2011-08-29 16:04, Mark pisze:
[...]

Wemblay też nie oglądałem, ale mundial w Niemczech już tak, facet po prostu znalazł się we właściwym czasie na właściwym miejscu i miał swoje 5 minut... to raz.
Owszem, że gościu w wypowiedziach ostro przesadza, ale z drugiej strony czy można inaczej? Pomijając już formę tych wypowiedzi, to w 90% ma facet rację. Tylko niestety jest z nim trochę jak Korwinem ... gość pod bardzo wieloma względami ma rację, tylko tą swoją rację spuszcza w kanał formą wypowiedzi i niektórymi totalnie poronionymi pomysłami. To raz.
Dwa... to fakty... od mundialu w Hiszpani, nasz football po równi pochyłej w dół.
40 milionowy kraj w centrum europy od 15 lat nie ma swojego reprezentanta w LM, sportowo reprezentacja zaczyna przypominać legię cudzoziemską złożoną z odpadów, których nie chcieli niemcy, francuzi..... nie wiem, jak kto, ale zaczynam mieć odruch wymiotny, na samą myśl o tym jak to wygląda... a PZPN trwa.
Nic tylko łeb wieprza, gorzka żołądkowa i Jasiu Tomaszewski....

Jasko Tomaszewski