Jasko Tomaszewski

Data: 2011-08-29 20:55:18
Autor: Pablo
Jasko Tomaszewski
W dniu 2011-08-29 16:04, Mark pisze:
Tak sobie przeczytalem dzis wywiad z nim. A co, nudzilo mi sie :)
http://sport.onet.pl/tylko-w-onet-pl/g-mamy-i-jestesmy-sto-lat-za-murzynami,1,4830993,wiadomosc.html

Wiec prosze, niech mi ktos wskaze na czym polegala ta jego wybitnosc?

Wemblay te偶 nie ogl膮da艂em, ale mundial w Niemczech ju偶 tak, facet po prostu znalaz艂 si臋 we w艂a艣ciwym czasie na w艂a艣ciwym miejscu i mia艂 swoje 5 minut... to raz.
Owszem, 偶e go艣ciu w wypowiedziach ostro przesadza, ale z drugiej strony czy mo偶na inaczej? Pomijaj膮c ju偶 form臋 tych wypowiedzi, to w 90% ma facet racj臋. Tylko niestety jest z nim troch臋 jak Korwinem ... go艣膰 pod bardzo wieloma wzgl臋dami ma racj臋, tylko t膮 swoj膮 racj臋 spuszcza w kana艂 form膮 wypowiedzi i niekt贸rymi totalnie poronionymi pomys艂ami. To raz.
Dwa... to fakty... od mundialu w Hiszpani, nasz football po r贸wni pochy艂ej w d贸艂.
40 milionowy kraj w centrum europy od 15 lat nie ma swojego reprezentanta w LM, sportowo reprezentacja zaczyna przypomina膰 legi臋 cudzoziemsk膮 z艂o偶on膮 z odpad贸w, kt贸rych nie chcieli niemcy, francuzi..... nie wiem, jak kto, ale zaczynam mie膰 odruch wymiotny, na sam膮 my艣l o tym jak to wygl膮da... a PZPN trwa.
Nic tylko 艂eb wieprza, gorzka 偶o艂膮dkowa i Jasiu Tomaszewski....

Jasko Tomaszewski