Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

Data: 2010-07-18 20:20:40
Autor: glang
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?
Bo bardzo mi sie podoba ale z 2-giej strony rozsadek nakazuje zastanowic sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies pomiedzy czarnym a jasnym bezem.
Dlatego prosze o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami, bo jak pisalem bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

ja mam jasn膮. i troje dzieci. trzecie w sumie w nosidle jeszcze ale te偶 brudzi bo wystarczy nosid艂o na glebie postawi膰a potem na siedzenie
ale ja ju偶 jestetm z tego wyleczony. olewam to. p贸艂 roku auto ma i nie pra艂em i nie mam zamiaru. jakby by艂o co艣 z艂ego pianka KENT powinna pom贸c :)
pzdr
GL

Data: 2010-07-18 20:25:07
Autor: Konrad L
[...]

OK czyli jednak sie brudzi :( To idac dalej... majac takie doswiadczenie i ta wiedze, czy gdybys jeszcze raz kupowal wybralbys ta sama jasna tapicerke czy jednak czarna?

Pozdr

Data: 2010-07-18 21:19:21
Autor: Przemys艂aw Czaja
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

U偶ytkownik "Konrad L"

OK czyli jednak sie brudzi :( To idac dalej... majac takie doswiadczenie i ta wiedze, czy gdybys jeszcze raz kupowal wybralbys ta sama jasna tapicerke czy jednak czarna?

W poprzednim aucie mia艂em czarny welur z r贸znokolorowymi ciapkami po 10 latach nadal wygl膮da艂 jak nowy, cho膰 nigdy nie by艂 prany, w Vectrze mam jasnopopielat膮 niebieskaw膮 bawe艂n臋 i wygl膮da jak szmata - wy艂a偶膮 jakie艣 plamy, czym nie dotkniesz to pobrudzisz - O D R A D Z A M !!!

Data: 2010-07-18 22:59:29
Autor: Konrad L
[...]

Dzieki za wk艂ad, choc gasisz moj entuzjazm :)
Patrze ze taki welur jak mam obecnie to zloty srodek, nie za ciemne, nie za jasne, wogole sie nie brudzi, bardzo mile w dotyku. Nie wiem czemu producenci od tego odeszli, bo glownie w starszych samochodach widuje taka tapicerke.

Pozdrawiam.

Data: 2010-07-19 19:46:48
Autor: glang
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
OK czyli jednak sie brudzi :( To idac dalej... majac takie doswiadczenie i ta wiedze, czy gdybys jeszcze raz kupowal wybralbys ta sama jasna tapicerke czy jednak czarna?

jasn膮 bezwgl臋dnie
czarna ohyda i wszyscy dooko艂a maj膮 :)
pzdr
GL

Data: 2010-07-19 21:07:16
Autor: Konrad L
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
kurcze, nie powiem zebym byl madrzejszy po przeczytaniu Waszych odpowiedzi na ten watek :)

Data: 2010-07-19 21:44:42
Autor: Irokez
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
U偶ytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i227pa$n4b$1node1.news.atman.pl...
kurcze, nie powiem zebym byl madrzejszy po przeczytaniu Waszych odpowiedzi na ten watek :)

Jasn膮
ale sk贸r臋

Mam niebiesk膮 niestety, ale jecha艂em w br膮zowym Hyundaiu Sonacie z kremow膮 sk贸rk膮 :)

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.