Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

Data: 2010-07-18 22:25:18
Autor: krzyss
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
W dniu 2010-07-18 20:04, Konrad L pisze:
Witam

Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej
bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?
Bo bardzo mi sie podoba ale z 2-giej strony rozsadek nakazuje zastanowic
sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies
pomiedzy czarnym a jasnym bezem.

Dlatego prosze o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami, bo jak pisalem
bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

Mialem w poprzednim audi jasna tapicerke bezowa z materialu. Po 2 latach musialem uprac. Ale ja nie mam dzieci i staralem sie nie jesc w aucie.

Ogolnie troche sie brudzi ale nie ma tragedii.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-07-18 23:08:26
Autor: Konrad L
[...]

Podobne pytanie jak do kolegi powyzej, czy wszedlbys w to jeszcze raz gdybys mial wybor ciemna/jasna tapicerka?

Bo czyszczenie/pranie raz na 2 lata to bym przezyl. Kwestia tylko taka zeby po pol roku uzytkowania nie bylo tak, ze pierwsze o czym mysle wsiadajac do samochodu to "ALE BRUD! - musze w koncu to uprac" :)

Pozdr.

Data: 2010-07-18 23:42:37
Autor: Rafa³ Grzelak
Konrad L wrote:

> [...]

taka zeby po pol roku uzytkowania nie bylo tak, ze pierwsze o czym
mysle wsiadajac do samochodu to "ALE BRUD! - musze w koncu to uprac"
:)

Od czerwca 07 mamy w domu czarna vectre z bezowa tapicerka materialowa.
Na poczatku myslalem - o Jezu ale to sie za moment pobrudzi.

Dzis uwazam, ze to lepsze polaczenie niz czarna blacha z czarnym
srodkiem. :)

Plam brak, wyglada ok. Dzieci brak, nic nikt nie rozlal w aucie, po
glebie tez sie specjalnie nikt nie tarza. :)
Raz na jakis czas pewnie wypada oddac wnetrze do prania, ale glowny
uzytkownik nie skarzyl sie, wiec chyba nie jest to uciazliwe/drogie w
utrzymaniu w czystosci.

Przykladowo:
http://bit.ly/bhRpKW

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-07-19 21:11:52
Autor: Konrad L
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
Dzieki choc dalej nie wiem..., ale chyba bede musial sie osobiscie sparzyć zeby sie dowiedziec :)

Data: 2010-07-19 21:58:44
Autor: Rafa³ Grzelak
Konrad L wrote:

Dzieki choc dalej nie wiem..., ale chyba bede musial sie osobiscie
sparzyć zeby sie dowiedziec :)

Dzis sie dopytalem, ze od momentu zakupu auta przez nas tapicerka nie
byla prana. Poprzedni wlasciciel tez raczej jej nie pral, bo sprzedawal
nam auto z dosc symbolicznym przebiegiem - nawet nie miala kiedy sie
pobrudzic.

To daje... 7 lat wycierania foteli tylkami.
Nie wiem z czego jest ta tapicerka :) Moze to jakas technologia
kosmiczna. ;p

Ciekawe jak bedzie w vw.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-07-20 00:05:51
Autor: Konrad L
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
No wlasnie co do materialu to na tej fotce co podales jako przyklad wyglada to troche jak welur, choc nie jestem pewien? Mozesz zdementowac/potwierdzic? :)

Data: 2010-07-20 01:37:40
Autor: Rafa³ Grzelak
Konrad L wrote:

No wlasnie co do materialu to na tej fotce co podales jako przyklad
wyglada to troche jak welur, choc nie jestem pewien? Mozesz
zdementowac/potwierdzic? :)

Z tego co wiem to jest wlasnie welur (chociaz ja sie na tym srednio
znam - dla mnie albo obicie jest skorzane, albo materialowe ;p).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-07-20 02:55:48
Autor: Konrad L
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
Z tego co wiem to jest wlasnie welur (chociaz ja sie na tym srednio
znam - dla mnie albo obicie jest skorzane, albo materialowe ;p).

Miłe, miesiste i puchate = welur.
Neutralne = nie welur ;)

Data: 2010-07-20 15:44:37
Autor: Rafa³ Grzelak
Konrad L wrote:

> Z tego co wiem to jest wlasnie welur (chociaz ja sie na tym srednio
> znam - dla mnie albo obicie jest skorzane, albo materialowe ;p).

Miłe, miesiste i puchate = welur.
Neutralne = nie welur ;)

Pewnie w vectrze nawet nie zakladali nie-weluru.
Natomiast zeby to bylo miekkie i puchate, to nie powiem - w megane
poprzedniej generacji bylo mieciutko i puchato, ale nie w oplu.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-07-20 16:21:39
Autor: Konrad L
[...]

No wlasnie... tapicerke, a wlasciwie cale fotele z mojej 406-ki to bym najchetniej zabral i zamontowal w nowym samochodzie. Trzeba przyznac ze wnetrza to francuzy potrafia fajnie zrobic.

Pozdr.

Data: 2010-07-20 16:30:56
Autor: Przemysław Czaja
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

Użytkownik "Konrad L"

Pewnie w vectrze nawet nie zakladali nie-weluru.

A owszem zakładali niewelur, co widac wyraźnie po moim autku

[...]

Ja też nie potrafię tego zrozumieć w starej Astrze welur, w nowej Vectrze bawełniana wszystkołapiąca szmata, żeby było smieszniej autko z pełnym wypasem, nawet podgrzewane mam te szmaty.

Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.