Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

Data: 2010-07-18 21:01:25
Autor: to
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
Konrad L wrote:

Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej
bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?
Bo bardzo mi sie podoba ale z 2-giej strony rozsadek nakazuje zastanowic
sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies
pomiedzy czarnym a jasnym bezem.

Ja mam bardzo jasny welur i nie ma problemów z brudzeniem. Raz na kilka miesięcy przejadę siedzenia wilgotną szmatką z mikrofibry (taką mechatą) i wyglądają jak nowe. Ale myślę, ze dużo zależy od rodzaju tkaniny, najlepiej napisz o jakie auto konkretnie chodzi. Po za tym jeśli masz np. dzieci zajadające bez przerwy snickersy podczas jazdy to wszystko Ci pobrudzą. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-18 23:08:19
Autor: Przemysław Czaja
Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.

Użytkownik "to"

Po za tym jeśli masz np.
dzieci zajadajÄ…ce bez przerwy snickersy podczas jazdy to wszystko Ci
pobrudzÄ…. ;-)

Z jedną małą uwagą, że z weluru zetrzesz bez problemu wilogotną szmatką tak jak napisałeś, a w bawełnę tylko wetrzesz rozmazując w jeszcze większą plamę.

Data: 2010-07-18 21:10:05
Autor: to
Przemysław Czaja wrote:

Z jedną małą uwagą, że z weluru zetrzesz bez problemu wilogotną szmatką
tak jak napisałeś, a w bawełnę tylko wetrzesz rozmazując w jeszcze
większą plamę.

Możliwe, dlatego zaznaczyłem, że to welur. Ale generalnie nie ścieram plam tylko raczej jakieś pozostałości z ubrań, nitki itp.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-18 23:20:41
Autor: Konrad L
[...]

Nie, dzieci nie beda sie tarzały po samochodzie i raczej nie jem nic co by moglo kapnac. Bardziej mi sie rozchodzi o plamy typu: kapnie nawet czysta woda z dachu albo snieg przy odsniezaniu, zareaguje z kurzem zawartym w siedzeniach i zrobi obwodki po wyschnieciu, albo np wsiade w mokrym ubraniu po deszczu itd. bardziej tego typu zagrozenia widze.

A samochod to golf z tapicerka dropmag+alcantara:
....o takie wnetrze: http://www.autogolf.pl/forum/download/file.php?id=22

Obawiam sie tez o podlokietnik i boczki w drzwiach, bo wiadomo roznie to bywa, czasem w upaly wsiadzie sie spoczonym itp.

Pozdr.

Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.