Jasnie pani !

Data: 2010-08-01 02:16:59
Autor: Pistacjusz
Jasnie pani !
On 1 Sie, 10:51, ",heÂŽsk," < bigbred...@interia.pl> wrote:
"Córka zmarłej pary prezydenckiej wyprowadziła się z Pałacu 5 lipca.
Tego dnia oddałam klucze. Wcześniej nikt ze mną o tym nie rozmawiał,
a przecież jeśli szybko potrzebny był remont, to ktoś mógł mi o tym
powiedzieć - mówi "Faktowi" Marta Kaczyńska."

http://miniurl.pl/jasnie_pani

paniusia sie znalazla... prywata i olewanie spoleczenstwa !

jaka z niej kaczynska skoro po 2-gim mezu nazywa sie dubienbiecka!

Hehehe,
Szczynukow do Budy!

Data: 2010-08-01 11:19:34
Autor: ,heÂŽsk,
Jasnie pani !
On Sun, 1 Aug 2010 02:16:59 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> paniusia sie znalazla... prywata i olewanie spoleczenstwa !
>
> jaka z niej kaczynska skoro po 2-gim mezu nazywa sie dubienbiecka!

 masz chate na wsi czy cisniesz sie w blokowym m-1?

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Jasnie pani !