Jasnie pani !

Data: 2010-08-01 11:22:30
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 10:51, ",he®sk," pisze:
"Córka zmarłej pary prezydenckiej wyprowadziła się z Pałacu 5 lipca.
Tego dnia oddałam klucze. Wcześniej nikt ze mną o tym nie rozmawiał,
a przecież jeśli szybko potrzebny był remont, to ktoś mógł mi o tym
powiedzieć - mówi "Faktowi" Marta Kaczyńska."

http://miniurl.pl/jasnie_pani

paniusia sie znalazla... prywata i olewanie spoleczenstwa !

jaka z niej kaczynska skoro po 2-gim mezu nazywa sie dubienbiecka!

No i co takiego strasznego się stało, czy stracił ktoś coś na tym?

Data: 2010-08-01 11:26:44
Autor: raff
Jasnie pani !
W dniu 2010-08-01 11:22, jadrys pisze:
[...]

Nie, ale Chesk moze sobie popluc jadem.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-01 02:38:30
Autor: Antenka
Jasnie pani !
On 1 Sie, 11:26, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> No i co takiego strasznego siê sta³o, czy straci³ kto¶ co¶ na tym?

Nie, ale Chesk moze sobie popluc jadem.<

Jak waran z Komodo.¯mijowiskie plemiê, fuj! :D

Antenka

Data: 2010-08-01 13:59:42
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 11:38, Antenka pisze:

Nie, ale Chesk moze sobie popluc jadem.<
Jak waran z Komodo.¯mijowiskie plemiê, fuj! :D

Antenka

Waran z komodo nie jest jadowity, ale w pysku ma tyle zarazków ¿e w rzeczywisto¶ci jest bardziej toksyczny od jadowitych gadzin ;-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-08-01 11:36:44
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 11:26, raff pisze:
[...]

No pwenie, babka pomieszkała sobie, nic nie ukradła ani nie zdewastowała więc o co tyle krzyku? Czyżby przeciwnikom PiS-u i Kaczyńskich zaczynało brakować rzeczowych argumentów do ich krytyki?

Data: 2010-08-01 11:51:14
Autor: ,he®sk,
Jasnie pani !
On Sun, 01 Aug 2010 11:36:44 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

No pwenie, babka pomieszkała sobie, nic nie ukradła ani nie zdewastowała więc o co tyle krzyku? Czyżby przeciwnikom PiS-u i Kaczyńskich zaczynało brakować rzeczowych argumentów do ich krytyki?

 raffcio zaszczekal... jak zwykle nie ma nic do powiedzenia.
  jasne, nic sie nie stalo. ot, pomieszkala sobie...

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-08-02 10:16:28
Autor: Zahir
Jasnie pani !

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i33eko$v35$1news.onet.pl...
[...]

Ch³opie, co z tob± nie tak? Przecie¿ heAZsk ma racje!

R.

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka ¿yciowa?

--

Zahir

Data: 2010-08-01 11:34:52
Autor: ,he®sk,
Jasnie pani !
On Sun, 01 Aug 2010 11:22:30 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>
> jaka z niej kaczynska skoro po 2-gim mezu nazywa sie dubienbiecka!

No i co takiego strasznego się stało, czy stracił ktoś coś na tym?

 kiedy twoj pies narobi na trawniku i nie posprzatasz tez nikt  nie straci o ile nie wdepnie ?

Data: 2010-08-01 12:22:52
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 11:34, ",he®sk," pisze:
[...]

Zupełnie nie widzę analogii.. Pobyt córki L. Kaczyńskiego w pałacu nic podatników nie kosztował.

Data: 2010-08-01 12:34:04
Autor: boukun
Jasnie pani !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i33id7$8r3$1news.onet.pl...
[...]

A prąd, woda, że tylko to wspomnę...

boukun

Data: 2010-08-01 15:26:06
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 12:34, boukun pisze:

Zupełnie nie widzę analogii.. Pobyt córki L. Kaczyńskiego w pałacu nic podatników nie kosztował.

A prąd, woda, że tylko to wspomnę...

boukun

PrÄ…d?  - Przecież on pali siÄ™ w tym paÅ‚acu "na okrÄ…gÅ‚o", czy ktoÅ› tam jest czy nie ma nikogo. W woda? - przecież ona kosztuje grosze.

Data: 2010-08-01 12:52:35
Autor: ,he®sk,
Jasnie pani !
On Sun, 01 Aug 2010 12:22:52 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   kiedy twoj pies narobi na trawniku i nie posprzatasz tez nikt
>   nie straci o ile nie wdepnie ?

Zupe³nie nie widzê analogii.. Pobyt córki L. Kaczyñskiego w pa³acu nic podatników nie kosztowa³.

 jasne. sama znosila drzewo na ognisko, wode czerpala z pobliskiego
 potoku. z podarowanych przez warszawskie handlary warzyw i resztek
 mieska zupke gotowala sobie, dzieciom z obu zwiazkow i mezowi
 obecnemu. wprowadz sie wiec i ty i pomieszaj sobie... a co ?
  wiesz co to takiego zwykla przyzwoitosc? jasnie pani DUBIENIECKA
 mieszkala sobie w palacyku do czasu przerabania przez jej nagle  ukochanego wuja wyborow. gdyby prezes pis wyborow nie przerznal  jasnie pani DUBIENIECKA na dobre zadomowilaby sie pod zyrandolem.
  czy ona tez jest opetana zadza wladzy jak jej wuj ?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-08-01 15:24:06
Autor: jadrys
Jasnie pani !
  W dniu 2010-08-01 12:52, ",he®sk," pisze:
[...]

No jezeli miała do dyspozycji te 40 osób jakie ma prezydent i jego rodzina do dyspozycji, tak żeby spełniać ich prawie każdą zachciankę, to zmienia postać rzeczy. Ale ja sądzę że ona tam tylko nocowała. Nawet stołowała się na mieście.

[...]

Wiem co to przyzwoitość, ale nie mi oceniać zachowanie córki która straciła ojca. Na pewno w tym pałacu było jeszcze dużo rożnych rzeczy należących do jej ojca.

Data: 2010-08-01 12:33:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Jasnie pani !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i33edd$uum$1news.onet.pl...
[...]

Pani dostała klucze po to, by zabrać rzeczy swoich rodziców, a nie by mieszkać kilka miesięcy.
Zwykła przyzwoitość wymaga, aby uporać się z usuwaniem rzeczy bez zbędnej zwłoki.
Szkopuł jest w tym, że taką przyzwoitość trzeba posiadać.
Urzędnicy, obawiając się urazić córkę prezydenta, nie ponaglali.
Ale tak się kończy, gdy chamom zawierzy się. Cham zawsze pozostanie chamem.

Data: 2010-08-01 15:25:21
Autor: jadrys
Jasnie pani !

[...]

No dobrze, ale powiedz dlaczego to cię aż tak bulwersuje?

Data: 2010-08-01 15:30:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Jasnie pani !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i33slv$nk$2news.onet.pl...

[...]

No to czytaj aż do skutku, to co napisałem. Tam jest odpowiedź na twoje pytanie.

Data: 2010-08-02 14:04:36
Autor: jadrys
Jasnie pani !

[...]

Pretensje miej raczej do urzędników.. To oni mają nadzór nad pałacem prezydenckim.

Data: 2010-08-02 14:31:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Jasnie pani !

[...]

Już to widzę, jak pani, z domu Kaczyńska, skarży się mediom, że została potraktowana obcesowo przez okrutnych urzędników.

Data: 2010-08-02 15:11:52
Autor: jadrys
Jasnie pani !

[...]

A ja widzę wielkie brawa obiektywnej publiki ( a taka jest większość Polaków) dla urzędników za wyrzucenie jej z pałacu..

Data: 2010-08-02 15:32:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Jasnie pani !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i36grn$3h3$3news.onet.pl...

[...]