Jasność podświetlenia konsoli - Che vrolet Spark

Data: 2015-02-09 22:03:54
Autor: JK
Jasność podświetlenia konsoli - Che vrolet Spark
Jadę sobie dzisiaj takim z 2013 roku i ... i nie mogę znaleźc jakiegoś
pokrętła do regulacji jasności podświetlenia deski. Głupia sprawa, ale
gdzie to się u diabla reguluje? Nie było aż tak ciemno abym był w stanie
stwierdzić że to jakiś automat sam ustawia, ale dawało po oczach koło
16-tej i mialem ochotę zmniejszyć. Instrukcja raczej nic na ten temat
nie mowi.

Wujek google nie wie :/ albo znaleźc nie mogę.

U mnie na ten przykład też nie ma potencjometru do regulacji jasności podświetlenia. Ale jasność można jednak regulować.
Na zegarach jest przycisk do zmiany rodzaju wyświetlanej ma nich informacji.
Po którymś naciśnięciu pokazuje takie dziwne kreski, coś na kształt bardzo uproszczonego wykresu słupkowego, podobnie to wygląda jak wskaźnik sygnału wi-fi w windowsach. Kiedy pokaże się na zegarze tenże obrazek, naciskając drugi klawisz (który normalnie służy do kasowania licznika trasy, albo ustawiania zegara) można wybrać żądany poziom jasności.

JK

Jasność podświetlenia konsoli - Che vrolet Spark