Jasny gwint, co si dzieje w DC...

Data: 2009-03-19 08:49:30
Autor: masti
Jasny gwint, co si dzieje w DC...
Dnia Thu, 19 Mar 2009 08:05:51 +0000, Massai napisał(a):

Rany julek, jakaś masakra.
Po miescie mozna się poruszać w godzinach do 7.30, potem od 10.30 do
14.00, no i wieczorem, po 21.00.
Po za tymi przedziałami - średnia prędkość podróżna to 3-4km/h.

Wczoraj to już kompletna masakra, remonty + wypadek na trasie
Łazienkowskiej - i całe miasto stoi. W najdziwiniejszych miejscach się
korki robią.

no popatrz a ja wczoraj z pracy łazienkowską jak król jechałem, zero korka. I dzisiaj rano też :)

Ja nie wiem - czy tym naszym zarządcom dróg w zimie mózgi powymarzały?

kiedyś remonty trzeba zrobić. Jak remontują to źle, a jak nie to źle :)
 --
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-03-19 09:12:32
Autor: Massai
Jasny gwint, co si dzieje w DC...
masti wrote:

> [...]

> miejscach się korki robią.

no popatrz a ja wczoraj z pracy łazienkowską jak król jechałem,

A w którą stronę? ;-)

> Ja nie wiem - czy tym naszym zarządcom dróg w zimie mózgi
> powymarzały?

kiedyś remonty trzeba zrobić. Jak remontują to źle, a jak nie to
źle :)

Ale słyszałeś że zamkną most na pół roku bo będa remontować
nawierzchnię, na chwilę otworzą, a potem znowu zamkną bo będą
stawiać nowe wiaty przystankowe? ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-19 10:09:35
Autor: masti
Jasny gwint, co si dzieje w DC...
Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:12:32 +0000, Massai napisał(a):

masti wrote:

> [...]

> się korki robią.

no popatrz a ja wczoraj z pracy łazienkowską jak król jechałem, zero

wczoraj na Pragie :) dziś odwrotnie

> [...]

Ale słyszałeś że zamkną most na pół roku bo będa remontować
nawierzchnię, na chwilę otworzą, a potem znowu zamkną bo będą stawiać

tak, choć jakieś wyjaśnienia dlaczego tak już widziałem chyba na ztm.news

Data: 2009-03-19 10:28:03
Autor: Mlody
Jasny gwint, co si dzieje w DC...
Uytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa w wiadomoci news:gpt29v$hp0$1inews.gazeta.pl...
Ale syszae e zamkn most na p roku bo bda remontowa
nawierzchni, na chwil otworz, a potem znowu zamkn bo bd
stawia nowe wiaty przystankowe? ;-)

Cyrk to bdzie jak zamkn wiadukty na eraniu przy kominach, tam ju jest makabra, a co dopiero jak zwy sie to do jednego...
A swoj drog ciekawe kiedy rozpadnie si most Grota, bo ju tak pokruszony i popodpierany jest e a strach na to wjecha :P

Jak to dobrze e ja po DC jed gwnie w weekendy albo w nocy :)
Za to jak w tygodniu subowo ma co do zaatwienia "na miecie" to padaka :/

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl