Jasny i wyraźny sygnał?

Data: 2009-03-01 16:58:15
Autor: matador
Jasny i wyraźny sygnał?
Jasny i wyraźny sygnał - do wojny:

#
Admirał z USA: wierzę, że Iran ma broń jądrową
Stany Zjednoczone uważają, że Iran uzyskał dość materiału jądrowego do wyprodukowania bomby - powiedział przewodniczący Kolegium Połączonych Sztabów USA admirał Mike Mullen.
#
http://wiadomosci.onet.pl/1925778,12,item.html

matador.

Data: 2009-03-01 08:04:25
Autor: Tzva Adonai
Jasny i wyraźny sygnał?
On 1 Mar, 16:58, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Admirał z USA: wierzę, że Iran ma broń jądrową

Nie mogę się doczekać dnia, gdy te małpy irańskie będą się smażyć w
oczyszczającym ogniu napalmu....

Data: 2009-03-01 17:10:01
Autor: raff
Jasny i wyraźny sygnał?
Admirał z USA: wierzę, że Iran ma broń jądrową

Nie mogę się doczekać dnia, gdy te małpy irańskie będą się smażyć w
oczyszczającym ogniu napalmu....

No, my bedziemy za tarcza.

Szkoda mi tylko tych terytoriow ktore sa przed.

Mam nadzieje ze przynajmniej wazniejsze budynki Jerozolimy przetrwaja.

R.

Data: 2009-03-01 18:01:14
Autor: Polok_prawdziwy
Jasny i wyraźny sygnał?
raff wrote:

[...]

Widzem RAFAŁELO ześ w gry komputrowe siem nagroł

Ta drugo - ALDONA tes...

Myślicie GUPIELOKI, ze MUKLEŁARNO wojna światowo, to tak jak tako komputrowo
gra - ty sem wygodnie za sybom monitora siedzis, pińć do siedmiu zyciuw
mos, a wsyćko siem TAM dzieje...
Wystarcy ino prond wyłoncyć i zaś wsyćko postaremu bedzie...

DURAKI wy..., duraki...

No cuz...,
- jo sem jus na tym świecie troseckem uzyłem i powolno śmierć mie
niepserazo...

Gozej z wami, znacysiem MODZIKAMI bedzie, ale potem zapuźno bedzie...

Data: 2009-03-01 17:00:11
Autor: rAzor
Jasny i wyraźny sygnał?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki matador! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten matador <matador@neostrada.pl> nabazgrał::
[...]

Kolejna komedia pomyłek, jak ta w Iraku?
No to życzę tym us-cymbałom, żeby tym razem takiej "pomyłki" nie było.. he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-01 17:21:32
Autor: matador
Jasny i wyraźny sygnał?
rAzor pisze:

Kolejna komedia pomyłek, jak ta w Iraku?
No to życzę tym us-cymbałom, żeby tym razem takiej "pomyłki" nie było.. he he

Koreę zostawili w spokoju, bo za daleko od Izraela.

matador.

Data: 2009-03-01 17:45:06
Autor: rAzor
Jasny i wyraźny sygnał?
rAzor pisze:

Kolejna komedia pomyłek, jak ta w Iraku?
No to życzę tym us-cymbałom, żeby tym razem takiej "pomyłki" nie było.. he he

Koreę zostawili w spokoju, bo za daleko od Izraela.

matador.

Nie tylko - druga miętkość w członku, to taka że nie ośmieliliby się gmerać Chińczykom pod nosami.
Jest kilka plusów potencjalnego konfliktu - jednym jest mimo wszystko statystyczna dziurawośc systemów obronnych Izraela, drugim zaś to, ze.. no  wypadałoby jednak podziękowac temu dobrodziejowi, który wymyślił, zeby zgromadzić tylu żydów w jednym miejscu. he he he

Data: 2009-03-02 00:21:56
Autor: zeusx
Jasny i wyraźny sygnał?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:goebe4$jm1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A tyle w necie było o tym jak Brzeziński będzie chcial zalatwić sprawę Iranu cudzymi rękoma... ale to było przed kryzysem.
zx

Jasny i wyraźny sygnał?