Jason Kidd [FB]

Data: 2010-03-24 00:15:10
Autor: sooobi
Jason Kidd [FB]
Niech ktos mi powie na drafcie za rok ze Jason Kidd sie konczy. L'e
keepuj Kidd'a nie popelnij mojego bledu z zeszlego sezonu kiedy
spuscilem go do puli.
Ogladalem go w meczu z Clippers i przecieralem oczy ze zdziwienia.
Happy Birthday Jason!

Data: 2010-03-24 00:48:29
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 08:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Niech ktos mi powie na drafcie za rok ze Jason Kidd sie konczy. L'e
keepuj Kidd'a nie popelnij mojego bledu z zeszlego sezonu kiedy
spuscilem go do puli.

Drogi jest. Nie mówię, że tego nie zrobię, ale te czerwone flagi nad
głową Jasona powiewają już od jakiegoś czasu. Wolałbym uniknąć
sytuacji takiej jak miałem z Iversonem - gdy w końcu w niego
uwierzyłem to się skiepścił.

Ogladalem go w meczu z Clippers i przecieralem oczy ze zdziwienia.
Happy Birthday Jason!

Racja - Kidd pociągnął niejeden zespół w tym sezonie.
Niech mi da podium to go zatrzymam.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 01:18:36
Autor: sooobi
Jason Kidd [FB]
> Ogladalem go w meczu z Clippers i przecieralem oczy ze zdziwienia.
> Happy Birthday Jason!

Racja - Kidd pociągnął niejeden zespół w tym sezonie.
Niech mi da podium to go zatrzymam.

3mam za slowo:)
Bedziesz trzeci tuz za mna:)

Data: 2010-03-24 01:26:34
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 09:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Racja - Kidd pociągnął niejeden zespół w tym sezonie.
> Niech mi da podium to go zatrzymam.

3mam za slowo:)
Bedziesz trzeci tuz za mna:)

Jak moje Bruksy i inne Roje będą dalej tak kaszanić to i dwóch Kiddów
mnie nie utrzyma ani na drugim ani na trzecim miejscu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 02:36:43
Autor: sooobi
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 09:26, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> 3mam za slowo:)
> Bedziesz trzeci tuz za mna:)

Jak moje Bruksy i inne Roje będą dalej tak kaszanić to i dwóch Kiddów
mnie nie utrzyma ani na drugim ani na trzecim miejscu.

przynajmniej tym razem wystawiles Gallo. Kidd Granger i Gallo ladna
ilosc trojek Ci dali dzisiaj, chetnie sam bym taka ilosc przyjal:)

Data: 2010-03-24 02:48:14
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 10:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

przynajmniej tym razem wystawiles Gallo. Kidd Granger i Gallo ladna
ilosc trojek Ci dali dzisiaj, chetnie sam bym taka ilosc przyjal:)

Wystawienie Gallo było błędem.
Huberta i tak nie dogonię, a nad Leszczami Tomka mam 200 trójek
przewagi. W zasadzie mógłbym nie dostać żadnej do końca sezonu a i tak
miałbym 10 pts.
BTW - odnośnie kupna statystyk to każdy poza Grangerem był dla Ciebie
dostępny. Trzeba było walczyć :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 04:35:01
Autor: sooobi
Jason Kidd [FB]
BTW - odnośnie kupna statystyk to każdy poza Grangerem był dla Ciebie
dostępny. Trzeba było walczyć :-)

Taa, znalem tez Twoje ceny:)

Data: 2010-03-24 04:42:10
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 12:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> BTW - odnośnie kupna statystyk to każdy poza Grangerem był dla Ciebie
> dostępny. Trzeba było walczyć :-)

Taa, znalem tez Twoje ceny:)

Hej - za dobra luksusowe trzeba płacić :-)
Pokój w Waldorf Astoria w NY kosztuje nieco więcej niż w motelu w
Ząbkach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 14:29:42
Autor: Tomasz Radko
Jason Kidd [FB]
W dniu 2010-03-24 12:42, Leszczur pisze:
[...]

Widać, że dawno w Ząbkach nie byłeś.

Data: 2010-03-24 07:01:54
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 14:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Hej - za dobra luksusowe trzeba płacić :-)
> Pokój w Waldorf Astoria w NY kosztuje nieco więcej niż w motelu w
> Ząbkach ;-)

Widać, że dawno w Ząbkach nie byłeś.

A bo tam dają w ryj uprzednio nie pytając, czy człowiek chce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 15:23:37
Autor: Tomasz Radko
Jason Kidd [FB]
W dniu 2010-03-24 15:01, Leszczur pisze:
[...]

A Waldorfie nie. I dlatego Ząbki droższe.

Data: 2010-03-24 07:35:13
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 15:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> A bo tam dają w ryj uprzednio nie pytając, czy człowiek chce.

A Waldorfie nie. I dlatego Ząbki droższe.

Mylisz się. Ząbki będą droższe jednak w Waldrofie. Z racji rzadkości
zabiegu - przy takich samych kosztach stałych.
W Ząbkach wysoka wymuszona podaż rozkłada stałą składową kosztów na
wiele operacji przez co cena jednostkowa dla odbiorcy końcowego musi
być niższa! Oj kłaniają się podstawy ekonomii protetyczno-
ortodontycznej! :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 15:50:15
Autor: Tomasz Radko
Jason Kidd [FB]
W dniu 2010-03-24 15:35, Leszczur pisze:
[...]

Zgoda, ząbki w Waldorfie są droższe od ząbków w Ząbkach, ale Ząbki jako
takie są w ogólności droższe od Waldorfa. I żaden efekt skali ani
dyskryminacja cenowa osób bezzębnych tego nie zmieni.

Data: 2010-03-24 04:36:38
Autor: sooobi
Jason Kidd [FB]
> przynajmniej tym razem wystawiles Gallo. Kidd Granger i Gallo ladna
> ilosc trojek Ci dali dzisiaj, chetnie sam bym taka ilosc przyjal:)

Wystawienie Gallo było błędem.

Tak wiem ze na kij Ci te trojki ale z drugiej strony, trzymac gracza
na benchu jak rozgrywa swoja najlepsza 3 meczowa serie w sezonie?:)

Ja z kolei mialem wystawionego Lee jak rozgrywal swoja najgorsza
3meczowa serie w sezonie...

Data: 2010-03-24 04:44:13
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 12:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Wystawienie Gallo było błędem.

Tak wiem ze na kij Ci te trojki ale z drugiej strony, trzymac gracza
na benchu jak rozgrywa swoja najlepsza 3 meczowa serie w sezonie?:)

Ale co mi po tej jego serii? Popsuł mi tylko FG% tym występem a nie
dał zysku nigdzie indziej.

Ja z kolei mialem wystawionego Lee jak rozgrywal swoja najgorsza
3meczowa serie w sezonie...

I tego się trzymaj :-)
Ja wystawiam dzisiaj Brooksa. Mimo wszystko liczę że przeciwko OKC się
przełamie. W 5 ostatnich spotkaniach obwód przeciwników OKC grał na
bardzo sensownym poziomie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-24 10:55:16
Autor: s
Jason Kidd [FB]
[...]

Taki juz urok trade deadline.
Gdyby nie ten niuans, pewnie jeszcze kilka wymian by poszlo na finiszu.

A L'e to ostatnio jakis taki niesmialy jest w kipowaniu drozszych graczy. Asekuracyjny sie robi na starosc... Nawet Amare nie chce kipowac!!:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-03-24 03:06:28
Autor: Leszczur
Jason Kidd [FB]
On 24 Mar, 10:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

A L'e to ostatnio jakis taki niesmialy jest w kipowaniu drozszych
graczy. Asekuracyjny sie robi na starosc... Nawet Amare nie chce

No co Ty? Przecież w sumie wydałem na zatrzymanie Bosha aż 11M$ i była
to druga najwyższa cena za kipera w tym roku.
Chociaż zgadzam się, że zrobiłem się ostrożniejszy. Przy tej ilości
wpadek (Lewis, Okafor, Hinrich, JRich, Artest, Parker) chyba jednak
trudno mnie za to winić? ;-)
Po prostu zacząłem chłodno kalkulować zamiast biegać za marzeniami -
Lewis za 10M$ - brrrrr ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Jason Kidd [FB]